Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір
Очікувана вартість
71 100,00 UAH
UA-2025-03-26-007159-a 2b66944b7787404b8c96fcde5af0dfaf
Запит (ціни) пропозицій    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 березня 2025

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Київ,
Контактна особа: Олександр Гриб
380444654643
hryb.o.v@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Умови поставки:
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р.
Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ.
Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА; вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА скан-копії відповідної рознарядки в форматі РDF або в будь-якому іншому форматі, який забезпечує можливість ознайомлення зі змістом документу.
Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлі матеріально-технічних ресурсів.

Умови оплати:
Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі.
Для платників ПДВ:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Для неплатників ПДВ резидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Для нерезидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ).
Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлі матеріально-технічних ресурсів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 штука
Туалетний папір, 1- шаровий, на макулатурній основі, від 30 м, (ДСТУ 8862:2019)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область, Козятин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100
Дата подання заявки Одноразова поставка 25 Календарні 100

Тендерна документація

26 березня 2025 13:40
Проєкт договору.pdf
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Кількість шарів від 1 до 1
Тип Можливі значення:
  • Рулон
  • Матеріал основи Можливі значення:
  • Макулатура
  • Тип рулону Можливі значення:
  • Побутовий
  • Довжина рулону від 30 метр
    Відповідність ДСТУ 8862:2019 Так