Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»,«С» інших небезпечних та фармацевтичних відходів з наданням відповідної пакувальної тари
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2025-03-26-005656-a ● bf92a8e962ab43dbbfb3fba41ae0f2d6
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503705 |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
Контактна особа: |
Коваль Олександр 380674849339 gorlik3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2025 13:05 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2025 13:05 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»,«С» інших небезпечних та фармацевтичних відходів з наданням відповідної пакувальної тари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2025 09:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2025 09:18 |
Перелік змін2.docx | |
16 квітня 2025 09:18 |
Тендерна документація із змінами 2.docx | |
16 квітня 2025 09:18 |
Додаток 2 із змінами.docx | |
27 березня 2025 12:59 |
Перелік змін.docx |
16 квітня 2025 09:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 квітня 2025 09:18 |
Перелік змін2.docx
|
||||||
16 квітня 2025 09:18 |
Тендерна документація із змінами 2.docx
|
||||||
16 квітня 2025 09:18 |
Додаток 2 із змінами.docx
|
||||||
27 березня 2025 12:59 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 17 квітня 2025 14:20
Дата відповіді: 18 квітня 2025 12:22
Шановний Замовник!
Предметом закупівлі не є завантаження відходів, то ж на підставі чого Замовник вимагає у складі пропозиції гарантійний лист про зобов’язання забезпечити завантаження небезпечних відходів власними силами від місця тимчасового зберігання (підвального приміщення головного корпусу) до/в транспортного/ий засобу/іб?
ЗУ "Про управління відходами" не передбачено, що послуги з навантаження має надавати ліцензіат у сфері управління відходами.
Також не зрозумілою є вимога щодо Завантаження небезпечних відходів здійснюється з місця тимчасового зберігання, яке розташовано в підвальному приміщенні головного корпусу. Місце завантаження небезпечних відходів обмежено з обох боків надземними між корпусними переходами. Проїзна частина вимощена тротуарною бруківкою. Висота від проїзної частини до нижньої точки переходів складає 3,4 метри. Відповідно, для запобігання аварійним ситуаціям та псуванню майна закладу у тому числі руйнуванню конструкцій між-корпусних переходів, транспортні засоби, які будуть використовуватись для перевезення небезпечних відходів з території закладу, не повинні бути вищими ніж 3,4 метра від проїзної частини до верхньої точки транспортного засобу. У разі якщо транспортні засоби, які будуть використовуватись для перевезення небезпечних відходів з території закладу, будуть вищими ніж 3,4 метра від проїзної частини до верхньої точки транспортного засобу Учасник забезпечує завантаження небезпечних відходів власними силами від місця тимчасового зберігання (підвального приміщення головного корпусу) до транспортного засобу. Учасники у складі пропозиції надають підтвердження відповідності транспортного засобу, який буде використовуватись для вивезення медичних відходів, вимогам тендерної документації, у вигляді
документа, який містить фотофіксацію вимірювання висоти транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу або іншого документа, який містить інформацію про висоту такого транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу", яка не передбачена жодним чинним законодавством.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та прибрати вимоги, які носять дискримінаційний характер, у противному випадку будемо оскаржувати дії уповноваженої особи до контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в умовах тендерної документації відсутні дискримінаційні вимоги. У разі Вашої незгоди з даним твердженням Ваше право звертатись до органу оскарження
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-26-005656-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 28 березня 2025 14:22
Дата подання: 28 березня 2025 14:22
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги
тендерної документації за закупівлею UA-2025-03-26-005656-a
І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ
26.03.2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-26-005656-a ID y PROZORRO bf92a8e962ab43dbbfb3fba41ae0f2d6 на закупівлю послуг за код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»,«С» інших небезпечних та фармацевтичних відходів з наданням відповідної пакувальної тари).
27.03.2025 року Замовник зміни до тендерної документації, та опублікував її в оновленій редакції з додатками затверджену рішенням уповноваженої особи № 3 від «27» березня 2025 р.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Вважаємо що Замовник вказав деякі умови тендерної документації, які обмежують коло потенційних учасників закупівлі та ставлять нас як потенційних учасників у нерівне становище порівняно з іншими учасниками зважаючи на наступне.
І. Відповідно до п. 5 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням для медичних відходів категорії В та С. Вимоги до пакування для збирання медичних відходів (відповідно до технічної специфікації): категорії В (гострі предмети) - контейнери, що не проколюються з кришкою, що щільно прилягає та відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання; категорії В (відходи, що утворились в результаті діяльності медичних лабораторій, органні відходи, медичні вироби) - (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання; категорії С (відходи забруднені діагностичні засобами) – марковані контейнери з кришками, які щільно прилягають, і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання. Для підтвердження відповідності зазначеним вимогам до пакування учасниками у складі пропозиції надаються декларація (ії) про відповідність, оформлену (і) відповідно до вимог Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, видаткову (і) накладну (і) на пакування (тару).»
Звертаємо увагу, що відповідно до ЗУ «Про Управління відходами» та згідно Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів», який набирає чинности з 01.04.2025 р. – відсутні такі категорії відходів, як «медичні відходи категорії В та С».
Окремо незрозумілою є вимога щодо надання накладних на покупку тари, адже предметом закупівлі є код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»,«С» інших небезпечних та фармацевтичних відходів з наданням відповідної пакувальної тари) оскільки учасник закуповує відповідну тару, та бере на себе зобов’язання забезпечити тарою Замовника у необхідній кількості лише у разі підписання договору про надання послуг.
Аналогічної позиції дотримується КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 4531-р/пк-пз від 24.03.2025 р.
Таким чином, прийняти участь можуть лише ті учасники, які мають видаткову накладну на первинне та вторинне пакування для медичних відходів категорії В та С, вимоги до пакування для збирання медичних відходів (відповідно до технічної специфікації): категорії В (гострі предмети) - контейнери, що не проколюються з кришкою, що щільно прилягає та відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання; категорії В (відходи, що утворились в результаті діяльності медичних лабораторій, органні відходи, медичні вироби) - (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання; категорії С (відходи забруднені діагностичні засобами) – марковані контейнери з кришками, які щільно прилягають, і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання та декларацію про відповідність оформлену (і) відповідно до вимог Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289.
Також звертаємо увагу, що відповідно до Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів», який набирає чинности з 01.04.2025 – надання пакування не є обов’язком виконавця.
Відповідно до ч. 3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Як доказ, Скаржник додає Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24, а також Наказ з додатком про видачу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Окремо як доказ Скаржник надає аналогічний договір (№ 25 від 21.01.2025 р.), який підтверджує досвід та можливість надавати послуги без дискримінаційних вимог, встановлених Замовником.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників.
ІІ. Відповідно до ч.1 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає «Вимоги до транспортних засобів: Завантаження небезпечних відходів здійснюється з місця тимчасового зберігання, яке розташовано в підвальному приміщенні головного корпусу. Місце завантаження небезпечних відходів обмежено з обох боків надземними між корпусними переходами. Проїзна частина вимощена тротуарною бруківкою. Висота від проїзної частини до нижньої точки переходів складає 3,4 метри. Відповідно, для запобігання аварійним ситуаціям та псуванню майна закладу у тому числі руйнуванню конструкцій між-корпусних переходів, транспортні засоби, які будуть використовуватись для перевезення небезпечних відходів з території закладу, не повинні бути вищими ніж 3,4 метра від проїзної частини до верхньої точки транспортного засобу.Учасники у складі пропозиції надають підтвердження відповідності транспортного засобу, який буде використовуватись для вивезення медичних відходів, вимогам тендерної документації, у вигляді документа, який містить фотофіксацію вимірювання висоти транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу або іншого документа, який містить інформацію про висоту такого транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу.»
Звертаємо увагу, що вимоги щодо обмеження висоти транспортного засобу не встановлюються жодним чинним законодавством, та є надмірною видуманою вимогою Замовника, прописаного під конкретного учасника.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону № 2320-IX, операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
Перевезення відходів - операція, що полягає у транспортуванні відходів від місця їх утворення до об’єкта оброблення відходів, а також від одного місця/об’єкта до іншого (пунктом 23 частини 1 статті 1 Закону № 2320-IX).
Відповідно до частини 1 статті 6 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування господарської діяльності» (далі – Закон № 222-VIII) орган ліцензування видає ліцензії на право здійснення видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону.
Згідно пункту 24 частини 1 статті 7 Закону № 222-VIII ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.
Відповідно до ч.6 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає «Учасник повинен підтвердити своє право або право субпідрядника /співвиконавця ( у разі залучення) на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів шляхом надання у складі тендерної пропозиції чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.»
Скаржник має Ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) № 557 від 23.08.2016 р., згідно якої надається право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних, видану у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1001.
Також Ліцензійними умовами № 1001 встановлено вичерпний перелік вимог та документів, які необхідні для отримання зазначеної вище ліцензії.
Ліцензійними умовами № 1001 та ЗУ «Про управління відходами», не містять окремих вимог щодо транспортного засобу, а саме – «транспортні засоби, які будуть використовуватись для перевезення небезпечних відходів з території закладу, не повинні бути вищими ніж 3,4 метра від проїзної частини до верхньої точки транспортного засобу». Також чинне законодавство не містить вимог щодо «документа, який містить фотофіксацію вимірювання висоти транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу або іншого документа, який містить інформацію про висоту такого транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу.»
Відповідно до ч. 3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Як доказ, Скаржник додає Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24, а також Наказ з додатком про видачу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Окремо як доказ Скаржник надає аналогічний договір (№ 25 від 21.01.2025 р.), який підтверджує досвід та можливість надавати послуги без дискримінаційних вимог, встановлених Замовником.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників.
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути її в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-26-005656-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ", внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
1) Закон України «Про управління відходами»;
2) Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24;
3) Наказ про видачу ліцензії із додатком
4) ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»;
5) договір (№ 25 від 21.01.2025 р.
6) Наказ МОЗ № 1827 від 31.10.2024 р
7) Рішення № 4531-р/пк-пз від 24.03.2025 р.
8) ПОСТАНОВА КМУ від 02.12.2015 р № 1001 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2025 18:15
рішення від 01.04.2025 № 5070.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2025 18:14
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.04.2025 № 880.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2025 14:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 № 6062.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2025 14:00
рішення від 16.04.2025 № 6062.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2025 12:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2025 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
2 158 973,40
UAH з ПДВ
|
2 003 215,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
2 385 300,00
UAH з ПДВ
|
2 004 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Очікує рішення |
2 003 215,80
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2025 13:28
|