Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»,«С» інших небезпечних та фармацевтичних відходів з наданням відповідної пакувальної тари
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2025-03-26-005656-a bf92a8e962ab43dbbfb3fba41ae0f2d6
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Олександр

380674849339 gorlik3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 05503705
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Контактна особа: Коваль Олександр
380674849339
gorlik3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2025 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2025 13:05
Початок аукціону: 22 квітня 2025 13:05
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»,«С» інших небезпечних та фармацевтичних відходів з наданням відповідної пакувальної тари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 09:18
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Дата архівування: 16 квітня 2025 09:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 березня 2025 12:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

16 квітня 2025 09:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2025 09:18
Перелік змін2.docx
16 квітня 2025 09:18
Тендерна документація із змінами 2.docx
16 квітня 2025 09:18
Додаток 2 із змінами.docx
27 березня 2025 12:59
Перелік змін.docx
16 квітня 2025 09:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 12:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2025 12:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2025 09:18
Перелік змін2.docx
16 квітня 2025 09:18
Тендерна документація із змінами 2.docx
27 березня 2025 12:59
Тендерна документація із змінами.docx
26 березня 2025 12:19
Тендерна документація.docx
16 квітня 2025 09:18
Додаток 2 із змінами.docx
26 березня 2025 12:19
Додаток 2.docx
27 березня 2025 12:59
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 17 квітня 2025 14:20
Дата відповіді: 18 квітня 2025 12:22
Шановний Замовник! Предметом закупівлі не є завантаження відходів, то ж на підставі чого Замовник вимагає у складі пропозиції гарантійний лист про зобов’язання забезпечити завантаження небезпечних відходів власними силами від місця тимчасового зберігання (підвального приміщення головного корпусу) до/в транспортного/ий засобу/іб? ЗУ "Про управління відходами" не передбачено, що послуги з навантаження має надавати ліцензіат у сфері управління відходами. Також не зрозумілою є вимога щодо Завантаження небезпечних відходів здійснюється з місця тимчасового зберігання, яке розташовано в підвальному приміщенні головного корпусу. Місце завантаження небезпечних відходів обмежено з обох боків надземними між корпусними переходами. Проїзна частина вимощена тротуарною бруківкою. Висота від проїзної частини до нижньої точки переходів складає 3,4 метри. Відповідно, для запобігання аварійним ситуаціям та псуванню майна закладу у тому числі руйнуванню конструкцій між-корпусних переходів, транспортні засоби, які будуть використовуватись для перевезення небезпечних відходів з території закладу, не повинні бути вищими ніж 3,4 метра від проїзної частини до верхньої точки транспортного засобу. У разі якщо транспортні засоби, які будуть використовуватись для перевезення небезпечних відходів з території закладу, будуть вищими ніж 3,4 метра від проїзної частини до верхньої точки транспортного засобу Учасник забезпечує завантаження небезпечних відходів власними силами від місця тимчасового зберігання (підвального приміщення головного корпусу) до транспортного засобу. Учасники у складі пропозиції надають підтвердження відповідності транспортного засобу, який буде використовуватись для вивезення медичних відходів, вимогам тендерної документації, у вигляді документа, який містить фотофіксацію вимірювання висоти транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу або іншого документа, який містить інформацію про висоту такого транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу", яка не передбачена жодним чинним законодавством. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та прибрати вимоги, які носять дискримінаційний характер, у противному випадку будемо оскаржувати дії уповноваженої особи до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в умовах тендерної документації відсутні дискримінаційні вимоги. У разі Вашої незгоди з даним твердженням Ваше право звертатись до органу оскарження

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-26-005656-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 28 березня 2025 14:22
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за закупівлею UA-2025-03-26-005656-a І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ 26.03.2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-26-005656-a ID y PROZORRO bf92a8e962ab43dbbfb3fba41ae0f2d6 на закупівлю послуг за код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»,«С» інших небезпечних та фармацевтичних відходів з наданням відповідної пакувальної тари). 27.03.2025 року Замовник зміни до тендерної документації, та опублікував її в оновленій редакції з додатками затверджену рішенням уповноваженої особи № 3 від «27» березня 2025 р. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону). Вважаємо що Замовник вказав деякі умови тендерної документації, які обмежують коло потенційних учасників закупівлі та ставлять нас як потенційних учасників у нерівне становище порівняно з іншими учасниками зважаючи на наступне. І. Відповідно до п. 5 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням для медичних відходів категорії В та С. Вимоги до пакування для збирання медичних відходів (відповідно до технічної специфікації): категорії В (гострі предмети) - контейнери, що не проколюються з кришкою, що щільно прилягає та відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання; категорії В (відходи, що утворились в результаті діяльності медичних лабораторій, органні відходи, медичні вироби) - (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання; категорії С (відходи забруднені діагностичні засобами) – марковані контейнери з кришками, які щільно прилягають, і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання. Для підтвердження відповідності зазначеним вимогам до пакування учасниками у складі пропозиції надаються декларація (ії) про відповідність, оформлену (і) відповідно до вимог Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, видаткову (і) накладну (і) на пакування (тару).» Звертаємо увагу, що відповідно до ЗУ «Про Управління відходами» та згідно Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів», який набирає чинности з 01.04.2025 р. – відсутні такі категорії відходів, як «медичні відходи категорії В та С». Окремо незрозумілою є вимога щодо надання накладних на покупку тари, адже предметом закупівлі є код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»,«С» інших небезпечних та фармацевтичних відходів з наданням відповідної пакувальної тари) оскільки учасник закуповує відповідну тару, та бере на себе зобов’язання забезпечити тарою Замовника у необхідній кількості лише у разі підписання договору про надання послуг. Аналогічної позиції дотримується КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 4531-р/пк-пз від 24.03.2025 р. Таким чином, прийняти участь можуть лише ті учасники, які мають видаткову накладну на первинне та вторинне пакування для медичних відходів категорії В та С, вимоги до пакування для збирання медичних відходів (відповідно до технічної специфікації): категорії В (гострі предмети) - контейнери, що не проколюються з кришкою, що щільно прилягає та відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання; категорії В (відходи, що утворились в результаті діяльності медичних лабораторій, органні відходи, медичні вироби) - (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання; категорії С (відходи забруднені діагностичні засобами) – марковані контейнери з кришками, які щільно прилягають, і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання та декларацію про відповідність оформлену (і) відповідно до вимог Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289. Також звертаємо увагу, що відповідно до Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів», який набирає чинности з 01.04.2025 – надання пакування не є обов’язком виконавця. Відповідно до ч. 3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: 1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Як доказ, Скаржник додає Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24, а також Наказ з додатком про видачу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Окремо як доказ Скаржник надає аналогічний договір (№ 25 від 21.01.2025 р.), який підтверджує досвід та можливість надавати послуги без дискримінаційних вимог, встановлених Замовником. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників. ІІ. Відповідно до ч.1 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає «Вимоги до транспортних засобів: Завантаження небезпечних відходів здійснюється з місця тимчасового зберігання, яке розташовано в підвальному приміщенні головного корпусу. Місце завантаження небезпечних відходів обмежено з обох боків надземними між корпусними переходами. Проїзна частина вимощена тротуарною бруківкою. Висота від проїзної частини до нижньої точки переходів складає 3,4 метри. Відповідно, для запобігання аварійним ситуаціям та псуванню майна закладу у тому числі руйнуванню конструкцій між-корпусних переходів, транспортні засоби, які будуть використовуватись для перевезення небезпечних відходів з території закладу, не повинні бути вищими ніж 3,4 метра від проїзної частини до верхньої точки транспортного засобу.Учасники у складі пропозиції надають підтвердження відповідності транспортного засобу, який буде використовуватись для вивезення медичних відходів, вимогам тендерної документації, у вигляді документа, який містить фотофіксацію вимірювання висоти транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу або іншого документа, який містить інформацію про висоту такого транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу.» Звертаємо увагу, що вимоги щодо обмеження висоти транспортного засобу не встановлюються жодним чинним законодавством, та є надмірною видуманою вимогою Замовника, прописаного під конкретного учасника. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону № 2320-IX, операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Перевезення відходів - операція, що полягає у транспортуванні відходів від місця їх утворення до об’єкта оброблення відходів, а також від одного місця/об’єкта до іншого (пунктом 23 частини 1 статті 1 Закону № 2320-IX). Відповідно до частини 1 статті 6 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування господарської діяльності» (далі – Закон № 222-VIII) орган ліцензування видає ліцензії на право здійснення видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону. Згідно пункту 24 частини 1 статті 7 Закону № 222-VIII ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом. Відповідно до ч.6 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає «Учасник повинен підтвердити своє право або право субпідрядника /співвиконавця ( у разі залучення) на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів шляхом надання у складі тендерної пропозиції чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.» Скаржник має Ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) № 557 від 23.08.2016 р., згідно якої надається право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних, видану у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1001. Також Ліцензійними умовами № 1001 встановлено вичерпний перелік вимог та документів, які необхідні для отримання зазначеної вище ліцензії. Ліцензійними умовами № 1001 та ЗУ «Про управління відходами», не містять окремих вимог щодо транспортного засобу, а саме – «транспортні засоби, які будуть використовуватись для перевезення небезпечних відходів з території закладу, не повинні бути вищими ніж 3,4 метра від проїзної частини до верхньої точки транспортного засобу». Також чинне законодавство не містить вимог щодо «документа, який містить фотофіксацію вимірювання висоти транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу або іншого документа, який містить інформацію про висоту такого транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу.» Відповідно до ч. 3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: 1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Як доказ, Скаржник додає Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24, а також Наказ з додатком про видачу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Окремо як доказ Скаржник надає аналогічний договір (№ 25 від 21.01.2025 р.), який підтверджує досвід та можливість надавати послуги без дискримінаційних вимог, встановлених Замовником. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників. ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції. В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому. З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути її в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-26-005656-a та задовольнити дану скаргу повністю; 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ", внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги. Додатки: 1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками; 1) Закон України «Про управління відходами»; 2) Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24; 3) Наказ про видачу ліцензії із додатком 4) ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»; 5) договір (№ 25 від 21.01.2025 р. 6) Наказ МОЗ № 1827 від 31.10.2024 р 7) Рішення № 4531-р/пк-пз від 24.03.2025 р. 8) ПОСТАНОВА КМУ від 02.12.2015 р № 1001 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2025 18:15
рішення від 01.04.2025 № 5070.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2025 18:14
рішення від 16.04.2025 № 6062.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2025 12:41

Документи подані скаржником

28 березня 2025 14:10
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
28 березня 2025 14:10
Dodatok-rozshyrennya.pdf
28 березня 2025 14:10
Ukrekoprom-nakaz-rozshyrennya.pdf
28 березня 2025 14:10
Договір №25.pdf
28 березня 2025 14:10
Додаток 2 (21).docx
28 березня 2025 14:10
ліцензійны умови 1001.docx
28 березня 2025 14:10
Наказ 1827.docx
28 березня 2025 14:10
Постанова КМУ № 1278.docx
28 березня 2025 14:10
скарга до АМКУ.PDF
28 березня 2025 14:10
Електронний підпис

Документи подані замовником

16 квітня 2025 09:21
лист АМКУ 16.04.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2025 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 2 158 973,40
UAH з ПДВ
2 003 215,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 2 385 300,00
UAH з ПДВ
2 004 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 квітня 2025 11:34
Електронний підпис
20 квітня 2025 11:34
Електронний підпис
02 квітня 2025 18:14
Електронний підпис
02 квітня 2025 18:14
Електронний підпис
02 квітня 2025 18:13
Диплом еколог_освіта 2.pdf
02 квітня 2025 18:13
Диплом еколог освіта.pdf
02 квітня 2025 18:05
Електронний підпис
02 квітня 2025 18:05
Електронний підпис
02 квітня 2025 18:04
Довідка приміщення.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
Свідоцтво ДОПНВ.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
ВИТЯГ ЄДРПОУ 2025.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
Довідка обладнання.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
Договір.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
Довідка працівники.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
Довідка транспорт.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
Техпаспорт ТМ-Т-300.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
Видаткова.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
Гарантійний лист.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:04
Документи тара.pdf.p7s
02 квітня 2025 18:03
Договір.pdf
02 квітня 2025 18:03
Документи тара.pdf
02 квітня 2025 18:03
Довідка постанова 1178.pdf
02 квітня 2025 18:03
Видаткова.pdf
02 квітня 2025 18:03
Гарантійний лист.pdf
02 квітня 2025 18:03
Довідка абз 14 п 47.pdf
02 квітня 2025 18:03
ВИТЯГ ЄДРПОУ 2025.pdf
02 квітня 2025 18:03
Довідка транспорт.pdf
02 квітня 2025 18:03
Довідка обладнання.pdf
02 квітня 2025 18:03
Довідка приміщення.pdf
02 квітня 2025 18:03
Довідка працівники.pdf
02 квітня 2025 18:03
Техпаспорт ТМ-Т-300.pdf
02 квітня 2025 18:03
Свідоцтво ДОПНВ.pdf
02 квітня 2025 18:03
Рено Мастер свідоцтво.pdf

Публічні документи

18 квітня 2025 09:40
Електронний підпис
18 квітня 2025 09:40
Електронний підпис
18 квітня 2025 09:39
гл завантаження.PDF
18 квітня 2025 09:39
тех вимоги.PDF
01 квітня 2025 09:07
Електронний підпис
01 квітня 2025 09:07
Електронний підпис
01 квітня 2025 09:07
Витяг УЕП 14.02.2025.pdf
01 квітня 2025 09:07
Витяг ПДВ.pdf
01 квітня 2025 09:07
протокол №30 від 04.04.2018.pdf
01 квітня 2025 09:07
довідки до пропозиції.PDF
01 квітня 2025 09:07
Ukrekoprom-nakaz-rozshyrennya.pdf
01 квітня 2025 09:07
8.12 довідка 2 (1).pdf
01 квітня 2025 09:07
Статут + опис.pdf
01 квітня 2025 09:07
8.13 протокол стр 1 и 11 (2).pdf
01 квітня 2025 09:07
Dodatok-rozshyrennya.pdf
01 квітня 2025 09:07
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
01 квітня 2025 09:07
8.11 довідка 1 (1).pdf
01 квітня 2025 09:07
8.2 свідоцтво на MAN (1).pdf
01 квітня 2025 09:07
Пр_прием_Лазаковича.pdf
01 квітня 2025 09:07
Декларація мішки.PDF
01 квітня 2025 09:07
накладна мішки.pdf
01 квітня 2025 09:07
довідки до пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Довідка в довільній формі про наявність обладнання. На підтвердження інформації вказаної в довідці надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна бо інші документи); договір(и) оренди у разі користування на підставі оренди або договір субпідряду, технічний(і) паспорт(и) обладнання. Довідка в довільній формі про наявність приміщення, яке використовується для надання послуг. На підтвердження інформації вказаної в довідці надати копії підтверджуючих документів про право власності або договір оренди. Учасник повинен підтвердити наявність в користуванні транспорту для перевезення небезпечних відходів (власний/орендований/договір надання послуг) (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації) (самоскиди, тягачі, інші автомобілі з відкритим вантажним кузовом, цистерни не допускаються). На підтвердження надати: свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) (у разі користування власним транспортним засобом) або договір оренди (у разі оренди) тимчасовий реєстраційний талон, договір надання послуг (у разі залучення субпідрядника), свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів). Вимоги до транспортних засобів: Завантаження небезпечних відходів здійснюється з місця тимчасового зберігання, яке розташовано в підвальному приміщенні головного корпусу. Місце завантаження небезпечних відходів обмежено з обох боків надземними між корпусними переходами. Проїзна частина вимощена тротуарною бруківкою. Висота від проїзної частини до нижньої точки переходів складає 3,4 метри. Відповідно, для запобігання аварійним ситуаціям та псуванню майна закладу у тому числі руйнуванню конструкцій між-корпусних переходів, транспортні засоби, які будуть використовуватись для перевезення небезпечних відходів з території закладу, не повинні бути вищими ніж 3,4 метра від проїзної частини до верхньої точки транспортного засобу. Учасники у складі пропозиції надають підтвердження відповідності транспортного засобу, який буде використовуватись для вивезення медичних відходів, вимогам тендерної документації, у вигляді документа, який містить фотофіксацію вимірювання висоти транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу або іншого документа, який містить інформацію про висоту такого транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Надати у складі пропозиції у формі довідки, інформацію про наявність фахівців які мають вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр або спеціаліст) з наданням підтверджуючих документів (дипломи); водія(їв), що має (ють) свідоцтв(о)а ДОПНВ (з наданням свідоцтва);

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Довідка в довільній формі про наявність обладнання. На підтвердження інформації вказаної в довідці надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна бо інші документи); договір(и) оренди у разі користування на підставі оренди або договір субпідряду, технічний(і) паспорт(и) обладнання. Довідка в довільній формі про наявність приміщення, яке використовується для надання послуг. На підтвердження інформації вказаної в довідці надати копії підтверджуючих документів про право власності або договір оренди. Учасник повинен підтвердити наявність в користуванні транспорту для перевезення небезпечних відходів (власний/орендований/договір надання послуг) (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації) (самоскиди, тягачі, інші автомобілі з відкритим вантажним кузовом, цистерни не допускаються). На підтвердження надати: свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) (у разі користування власним транспортним засобом) або договір оренди (у разі оренди) тимчасовий реєстраційний талон, договір надання послуг (у разі залучення субпідрядника), свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів). Вимоги до транспортних засобів: Завантаження небезпечних відходів здійснюється з місця тимчасового зберігання, яке розташовано в підвальному приміщенні головного корпусу. Місце завантаження небезпечних відходів обмежено з обох боків надземними між корпусними переходами. Проїзна частина вимощена тротуарною бруківкою. Висота від проїзної частини до нижньої точки переходів складає 3,4 метри. Відповідно, для запобігання аварійним ситуаціям та псуванню майна закладу у тому числі руйнуванню конструкцій між-корпусних переходів, транспортні засоби, які будуть використовуватись для перевезення небезпечних відходів з території закладу, не повинні бути вищими ніж 3,4 метра від проїзної частини до верхньої точки транспортного засобу. Учасники у складі пропозиції надають підтвердження відповідності транспортного засобу, який буде використовуватись для вивезення медичних відходів, вимогам тендерної документації, у вигляді документа, який містить фотофіксацію вимірювання висоти транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу або іншого документа, який містить інформацію про висоту такого транспортного засобу від проїзної частини до крайньої верхньої точки транспортного засобу.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Надати у складі пропозиції у формі довідки, інформацію про наявність фахівців які мають вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр або спеціаліст) з наданням підтверджуючих документів (дипломи); водія(їв), що має (ють) свідоцтв(о)а ДОПНВ (з наданням свідоцтва);

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Очікує рішення 2 003 215,80
UAH з ПДВ
22 квітня 2025 13:28

Документи