Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби (код ДК 021:2015:44810000-1 - Фарби)
Очікувана вартість
245 500,00 UAH
UA-2025-03-26-004614-a ● 0bc69a35705f4c398f4bee9b26021820
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОРЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04333158 |
Місцезнаходження: | 45612, Україна , Волинська обл., селище міського типу Торчин, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 82 |
Контактна особа: |
Олександра Хилько +380332791045 urzakupy@torchynska-gromada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 11:00 |
Очікувана вартість: | 245 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 227,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
575 одиниця
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 12:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 12:24 |
ТД із змінами Фарби 2025.doc | |
27 березня 2025 12:24 |
Проєкт Договору із змінами ТД Фарби 2025.doc | |
27 березня 2025 12:24 |
Протокол внесення змін до ТД Фарби 2025.pdf |
27 березня 2025 12:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2025 12:24 |
ТД із змінами Фарби 2025.doc
|
|||
27 березня 2025 12:24 |
Проєкт Договору із змінами ТД Фарби 2025.doc
|
|||
27 березня 2025 12:24 |
Протокол внесення змін до ТД Фарби 2025.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 26 березня 2025 15:05
Дата відповіді: 27 березня 2025 12:29
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пункті 8.1. проєкту Договору зазначено обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
проєкт
Дата подання: 26 березня 2025 15:10
Дата відповіді: 27 березня 2025 12:30
Пунктом 8.2. договору зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі. Доказом настання форс-мажорних обставин є довідка Торгово-промислової палати України. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Також строк для зазначення форс мажорних обставин дуже обмежений. . Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.2. та викласти у наступній редакції:
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі. Доказом настання форс-мажорних обставин є довідка Торгово-промислової палати України або підтвердження іншим компетентним органом
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підставою для засвідчення форс-мажорних обставин є наявність однієї або більше форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), перелічених у статті 14-1 Закону України “Про торгово-промислові палати в Україні”, а також визначених сторонами за договором, контрактом, угодою, типовим договором, законодавчими, відомчими та/чи іншими нормативними актами, які вплинули на зобов’язання таким чином, що унеможливили його виконання у термін, передбачений відповідно договором, контрактом, угодою, типовим договором, законодавчими та/чи іншими нормативними актами.
проєкт
Дата подання: 26 березня 2025 15:39
Дата відповіді: 27 березня 2025 12:30
пунктом 2.3. зазначено, що Постачальник повинен забезпечити поставку товару, якість, походження та безпечність яких відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товарів даного виду ДСТУ та підтверджуватися копією сертифікату або паспортом якості/відповідності якості товару технічними умовами виробника на кожне найменування продукції, що підтверджує якість та походження товару (документи надаються при постачанні на склад Замовника завірені підписом та печаткою Постачальника).
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами.
Постачальник повинен забезпечити поставку товару, якість, походження та безпечність яких відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товарів даного виду ДСТУ/ТУ та підтверджуватися копією сертифікату або паспортом якості/відповідності якості товару технічними умовами виробника на кожне найменування продукції, що підтверджує якість та походження товару (документи надаються при постачанні на склад Замовника завірені підписом та печаткою Постачальника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в пункт 2.3. проєкту Договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
233 079,60
UAH з ПДВ
|
233 079,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
233 079,60
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 10:26
|
Договір №120 про закупівлю товару від 11 квітня 2025 року.pdf | укладений |
11 квітня 2025 10:25
|