Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567199376 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 15:57 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 15:57 |
Очікувана вартість: | 4 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31140000-9: Градирні
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до Тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата у розмірі 65% від суми договору перераховується на рахунок учасника протягом 10(десяти) календарних днів з дати подання заявки Замовником | Аванс | 10 | Календарні | 65 |
Надання послуг | остаточний розрахунок у розмірі 35% від суми договору перераховується на рахунок учасника протягом 30 (тридцяти ) календарних днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 35 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2025 11:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 11:14 |
Додаток 3 тендерної документації.pdf | |
26 березня 2025 11:14 |
Додаток 3 тендерної документації.pdf | |
26 березня 2025 11:14 |
Додаток 6 тендерної документації.pdf | |
26 березня 2025 11:14 |
Додаток 6 тендерної документації.pdf | |
26 березня 2025 11:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf | |
26 березня 2025 11:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf | |
26 березня 2025 11:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
26 березня 2025 11:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Посилання на сайт виробника - https://www.ctpmuhendislik.com/en/products/three-cell-towers
1. Висота градирні: було запропоновано Учасником - 4500 мм.
Значення відрізняється від значень виробника, зазначених на офіційному сайті.
2. Висота подачі води: було запропоновано Учасником - 2800 мм.
Значення відрізняється від значень виробника, зазначених на офіційному сайті.
3. Вага градирні пуста/робоча: було запропоновано Учасником - Вага градирні пуста/робоча: 2 310 мм / 9 825 мм.
Значення відрізняється від значень виробника, зазначених на офіційному сайті.
Замовник, невідхиливши пропозицію Учасника, яка не відповідала умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі, порушив положення пп.2 п 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)).
Також, у разі заміни товару, що наведений в технічному завдані на «еквівалент» під час подання тендерної пропозиції, такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик."
Так, в складі тендерної пропозиції переможця міститься інформація, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції пееможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, установлена тендерною документацією та визначена у Додатку 4 до Тендерної документації.
Також, переможець в складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю технічних характеристик, відповідно до якої товар, що пропонує переможець відповідає вимогам до товару, що викладені замовником в тендерній документації.
Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця у замовника не має, оскільки умови тендерної документації виконані.
Також, ознайомившись з Вашою вимогою можемо додати, що переможець запропонував модель градирні TFRP-5,5P, а не TFRP-5,5, на яку Ви посилаєтеся у своїй вимозі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000063 ● d9005f2e2780478ba33b452a2fba158c
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.05.2025 № 119
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 119
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2025-03-26-003939-a 26.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-12 17:59:39
Запит на пояснення
див.файл
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-15 14:29:15
Надання пояснень
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю товару на кількість товару за такою формулою:
ОВмрц=ЦодхV,
де ОВмрц – очікувана вартість за методом ринкових цін;
Цод – очікувана ціна за одиницю товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі формуються на основі заявок підрозділів, які використовують цей товар та відповідно такі характеристики викладено в додатку 4 Тендерної документації.
Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі запланованих надходжень коштів від господарської діяльності підприємства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-16 15:38:58
Запит на пояснення
див.файл
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-16 18:32:37
Запит на пояснення
див.файл
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ" |
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
2 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" |
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙРІД" |
4 600 000,00
UAH з ПДВ
|
4 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ" #37545224 |
Відхилено |
2 790 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 13:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" #33399780 |
Відхилено |
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2025 14:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2025 21:19
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 квітня 2025 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙРІД" #45109157 |
Переможець |
4 600 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2025 14:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2025 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2025 13:35
|
Договір 210Т випарювальна вентиляторна градирня.pdf | укладений |
09 травня 2025 13:33
|