Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відео реєстратори
Очікувана вартість
72 420,00 UAH
UA-2025-03-26-001442-a ● a671f9a1ec344ef2b71f271cc1092285
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 1474 |
Код ЄДРПОУ: | 14321860 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, |
Контактна особа: |
Кавалерова Світлана Сергіївна 380970598749 izmail1474tk@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 72 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 724,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Відео реєстратор 32 канальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2025
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
10 штука
Відео реєстратор 16 канальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2025
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2025 09:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 09:42 |
Додаток 5. Перелік документів та або інформації, які надаються переможцем процедури закупівлі.DOCX | |
26 березня 2025 09:42 |
Додаток 4. Тендерна пропозиція.DOCX | |
26 березня 2025 09:42 |
Додаток 1. Перелік документів, що подаються учасником.docx | |
26 березня 2025 09:42 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
26 березня 2025 09:42 |
Додаток 3. Проєкт договору про закупівлю.docx | |
26 березня 2025 09:42 |
Додаток 2. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантійний лист виробника
Дата подання: 28 березня 2025 11:44
Дата відповіді: 28 березня 2025 13:29
Шановний Замовнику! Вимога: "Учасник має надати гарантійний лист виданий виробником продукції (офіційним дистриб’ютором, представником), який підтверджує наявність авторизованих сервісних центрів на території України, які мають право проводити гарантійне обслуговування. Гарантійний термін на Товар має бути не менше 12 місяців від дати отримання Товару Замовником" є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Виробники продукції (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам гарантійні листи, іншим ж учасникам відмовляти в їх наданні, або зволікаючи час – не надавати. Не зрозуміло також у разі надання даного листа, яким чинном Ви будете виріщувати чи мають можливість вони виконати свою гарантію? Також не зрозуміло, що Вам надасть цей лист? Договор у Вас буде з учасником, тому юридична відповідальність буде направлена на Учасника, а не на виробника(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора. Окрім цього, не зрозуміла сама правова природа та поняття "гарантійного листа". Ні Закон, ні Цивільний та Господарський кодекси України не містять такого поняття як "гарнатійний лист". Відповідно і відсутня юридична визначеність такого листа та його правові наслідки. Також зазначаємо, що виробник (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником можуть не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше звернення уважно розглянуто та за результатми його розгляду повідомляємо наступне:
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Згідно чинного законодавства України Замовником самостійно було розроблено тендерну документацію під свої потреби.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:Даний товар призначений для використання безпосередньо Збройними Силами Українита іншими військовими формуваннями. Це має бути саме якісний, а не контрафактний товар, який буде офіційно завезений на територію України. Всі закупівлі, в тому числі і постачальники, які беруть участь у цих закупівлях, ретельно перевіряються контролюючими органами щодо офіційності ввезення на території України товару, що є предметом закупівлі, нами встановлені відповідні вимоги. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника — це документ виданий виробником або його офіційним представництвом в Україні, який засвідчує наявність юридично оформлених правовідносин між зазначеними вище особами та постачальником. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Замовник має бути впевненим, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Виробник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє та офіційно ввозить обладнання на територію України. Офіційні виробники якісних товарів, як вітчизняних так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладанні з ними відповідних договорів та наданні гарантії щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому, тому виробники чи їхні офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізувати їх продукцію, а надання листів авторизації (гарантійних) від виробників чи дистриб’ютерів є звичною та поширеною практикою. З огляду на викладене повідомляємо, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог.
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Згідно чинного законодавства України Замовником самостійно було розроблено тендерну документацію під свої потреби.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:Даний товар призначений для використання безпосередньо Збройними Силами Українита іншими військовими формуваннями. Це має бути саме якісний, а не контрафактний товар, який буде офіційно завезений на територію України. Всі закупівлі, в тому числі і постачальники, які беруть участь у цих закупівлях, ретельно перевіряються контролюючими органами щодо офіційності ввезення на території України товару, що є предметом закупівлі, нами встановлені відповідні вимоги. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника — це документ виданий виробником або його офіційним представництвом в Україні, який засвідчує наявність юридично оформлених правовідносин між зазначеними вище особами та постачальником. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Замовник має бути впевненим, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Виробник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє та офіційно ввозить обладнання на територію України. Офіційні виробники якісних товарів, як вітчизняних так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладанні з ними відповідних договорів та наданні гарантії щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому, тому виробники чи їхні офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізувати їх продукцію, а надання листів авторизації (гарантійних) від виробників чи дистриб’ютерів є звичною та поширеною практикою. З огляду на викладене повідомляємо, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ " |
69 892,00
UAH з ПДВ
|
69 892,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ " #3214318233 |
Переможець |
69 892,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 10:27
|