Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енегії)
Очікувана вартість
262 892,00 UAH
UA-2025-03-26-000969-a ● c7f8a08decfb4d9abd1dd0ee6dd1b22f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Вебсайт: | https://seaport.com.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Михайліна Ірина Василівна 0487388177 I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 262 892,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 628,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Місце поставки товару – Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», м. Чорноморськ, Одеська область, 68001, об’єкти порту Обсяг закупівлі – 40 000 кВт*год
Місце поставки товару – Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», м. Чорноморськ, Одеська область, 68001, об’єкти порту Обсяг закупівлі – 50 000 кВт*год
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ».
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Кушнір Ігор Іларіонович , начальник ВЕ , вул. Транспортна 6, м .Чорноморськ, +38(067)7009916, email:l.Кushnir@imtp.ua
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Постачання електричної енергії
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Електрична енергія», за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5
8. Кількість товарів, робіт послуг: 40 000 кВт*год
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», м. Чорноморськ, Одеська область, 68001, об’єкти порту
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року. Початком постачання електричної енергії Споживачу є дата, зазначена в Заяві, яка є Додатком 1 до Договору.
11. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Споживач здійснює оплату за електроенергію протягом 15 робочих днів від дня отримання рахунку та акту прийому-передачі електричної енегії за фактично спожиту електроенергію у розрахунковий період.
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 262 892,00 грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.04.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ».
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Кушнір Ігор Іларіонович , начальник ВЕ , вул. Транспортна 6, м .Чорноморськ, +38(067)7009916, email:l.Кushnir@imtp.ua
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Постачання електричної енергії
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Електрична енергія», за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5
8. Кількість товарів, робіт послуг: 40 000 кВт*год
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», м. Чорноморськ, Одеська область, 68001, об’єкти порту
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року. Початком постачання електричної енергії Споживачу є дата, зазначена в Заяві, яка є Додатком 1 до Договору.
11. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Споживач здійснює оплату за електроенергію протягом 15 робочих днів від дня отримання рахунку та акту прийому-передачі електричної енегії за фактично спожиту електроенергію у розрахунковий період.
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 262 892,00 грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.04.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 кіловар-година
електрична енегія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач здійснює оплату за електроенергію протягом 15 робочих днів від дня отримання рахунку та акту прийому-передачі електричної енегії за фактично спожиту електроенергію у розрахунковий період | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2025 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 16:08 |
Додаток 3 0931 НР.docx | |
26 березня 2025 09:19 |
Додаток 1 0931.docx | |
26 березня 2025 09:19 |
Додаток 2 0931.docx | |
26 березня 2025 09:19 |
ТД 0931.docx |
26 березня 2025 16:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2025 16:08 |
Додаток 3 0931 НР.docx
|
|||
26 березня 2025 09:19 |
Додаток 1 0931.docx
|
|||
26 березня 2025 09:19 |
Додаток 2 0931.docx
|
|||
26 березня 2025 09:19 |
ТД 0931.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обсяг ел
Дата подання: 26 березня 2025 14:17
Дата відповіді: 27 березня 2025 10:07
Шановний Замовник! В Технічній специфікації (дод.1 до тендерної документації) та проекті Договору зазначено різний обсяг закупівлі електричної енергії. Який фактично обсяг плануєте закуповувати?.Приведіть тендерну документацію у відповідність.
Відповідь: Зміни внесені
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій