ОГОЛОШЕННЯ

про проведення спрощеної/допорогової закупівлі
UA-2025-03-25-013904-a


Найменування замовника: Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 03363988
Місцезнаходження замовника: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вінницький район, вулиця Соборна, будинок 59
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ільніцька Вікторія Віталіївна, 380432595012, ilnicka@vmr.gov.ua
Вид предмета закупівлі: Роботи
Назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання до житлового будинку по вул. Родіона Скалецького, 32А в м. Вінниці
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання до житлового будинку по вул. Родіона Скалецького, 32А в м. Вінниці
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
1 робота 21005, Україна, Вінницька область, Вінниця, до житлового будинку по вул. Родіона Скалецького, 32А до 01 вересня 2025

Умови оплати:
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником після отримання документального підтвердження (довідки) від підприємства – балансоутримувача об’єкта, щодо відсутності зауважень та готовності прийняття об’єкту в експлуатацію. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі, перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (завантажується окремим файлом). Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%). Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше, ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Очікувана вартість предмета закупівлі: 605 781,00 UAH
Джерело фінансування закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Бюджет Вінницької міської територіальної громади 605781 UAH

Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 028,91 UAH
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): відсутня
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2025 00:00
Мова тендерної пропозиції:
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: відсутній
Дата та час проведення електронного аукціону: відсутній
Умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні