Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Очікувана вартість
4 354 000,00 UAH
UA-2025-03-25-013003-a ● dd7ecef51b68461fb5330237c89b49f3
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, будинок 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 0322546805 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 12:22 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 12:22 |
Очікувана вартість: | 4 354 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради;
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45233221-4 — Нанесення дорожньої розмітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2025 13:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2025 13:40 |
ПРОТОКОЛ_ЗМІН_07_04_2025.pdf | |
07 квітня 2025 13:40 |
ОКРЕМИЙ_ФАЙЛ_07_04_2025.docx | |
07 квітня 2025 13:37 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_зі_змінами_07_04_2025.doc | |
07 квітня 2025 13:36 |
ОГОЛОШЕННЯ_зміни_07_04_2025.docx | |
07 квітня 2025 13:36 |
Додаток 1_зі_змінами_07_04_2025.doc | |
03 квітня 2025 10:10 |
Протокол_змчн_розмітка_03_04_2025.pdf | |
03 квітня 2025 10:10 |
ОКРЕМИЙ_ФАЙЛ_03_04_2025.docx | |
03 квітня 2025 10:09 |
Додаток 1_зі_змінами_03_04_2025.doc | |
01 квітня 2025 16:56 |
протокол_змін_01_04-2025.pdf | |
01 квітня 2025 16:54 |
Додаток1.1_зміни_01_04-2025.doc | |
27 березня 2025 16:24 |
ПРОТОКОЛ_ЗМІН_РОЗМІТКА_27_03_2025.pdf | |
27 березня 2025 16:24 |
ОКРЕМИЙ_ФАЙЛ.docx | |
25 березня 2025 16:43 |
Додаток2.1 (1).docx | |
25 березня 2025 16:43 |
Додаток2.doc | |
25 березня 2025 16:43 |
проєкт_договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 1 до Тендерної документації
Дата подання: 26 березня 2025 09:17
Дата відповіді: 26 березня 2025 10:08
У додатку Додаток 1 до Тендерної документації у Формі 2 "Довідка, яка мість інформацію про наявність у учасника обладання, матеріально-технічної\ бази та технологій у * *Приміткці зазначено. Обов’язковими в переліку матеріально-технічної бази є наявність: установки для розігріву асфальтобетонного покриття SILKOT Blue або еквівалент, машини або обладнання для заповнення тріщин і швів асфальтобетонного покриття, транспорту для перевезення обладнання, інвентаря та персоналу.
Даний тендер на розмітку і при наданні послуг по наненсенню дорожньої розмітки дана установка SILKOT Blue або еквівалент не виконуються.
Вимагаємо внесті зміни і прибрати дану невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
В даний час готуються відповідні зміни та згадану примітку* (форма 2 додатку 1 до тендерної документації) буде анульовано.
Дякуємо за запитання.
В даний час готуються відповідні зміни та згадану примітку* (форма 2 додатку 1 до тендерної документації) буде анульовано.
Дякуємо за запитання.
Щодо епоксидної фарби.
Дата подання: 02 квітня 2025 12:46
Дата відповіді: 03 квітня 2025 10:17
Шановний замовнику! Враховуючи внесені вами зміни 01.04.25р. в тендерну документацію з Додатку 1.1. "Технічна специфікація предмета закупівлі" був вилучений п.11 щодо влаштування дорожньої розмітки епоксидною фарбою. Проте в абзаці 2 пункту 2.2.6. Додатку №1 до Тендерної документації Зі змінами від 01.04.2025 міститься вимога подати "Сертифікат відповідності та паспорт якості (сертифікати якості) заводу виробника для двокомпонентної епоксидної фарби дійсні на момент подання тендерної пропозиції". Враховуючи те, що Замовник вимагає сертифікати на матеріал, який згідно вимог тендерної документації не буде використовуватись під час надання послуг згідно предмету закупівлі, просимо внести відповідні зміни та вилучити з Додатку 1.1. вимогу подання документа - "Сертифікат відповідності та паспорт якості (сертифікати якості) заводу виробника для двокомпонентної епоксидної фарби.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Районною адміністрацією внесено відповідні зміни до пункту 2.2.6 додатку 1 до тендерної документації) .
Дякуємо за запитання.
Районною адміністрацією внесено відповідні зміни до пункту 2.2.6 додатку 1 до тендерної документації) .
Дякуємо за запитання.
Щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 03 квітня 2025 21:02
Дата відповіді: 07 квітня 2025 13:42
Шановний замовнику, звертаємось до Вас з вимогою внести зміни в п.3.3. Додатку №1 (зі змінами від 03.04.25р.), оскільки вказаний пункт містить дискріманаційні та таік, що порушують конкуренцію серед потенційних учасників умови, а саме:
Ви вимагаєте для підтвердження достатньої наявності фахівців (або спеціалістів) підтвердити мінімальну кількість працівників (або спеціалістів), що будуть залучатись до надання послуги та виконуватимуть обов’язки за наступними напрямками (та/або секторами відповідальності), а саме серед інших - "Машиніст (оператор) маркувальної машини 2 осіб". Звертаємо вашу увагу на те, що чинний на території України НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010, який ЗАТВЕРДЖЕНО ТА НАДАНО ЧИННОСТІ Наказом Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327 (надалі по тексту Класифікатор) не містить такої посади або назви професії як "Машиніст (оператор) маркувальної машини", наявність якої неправомірно вимагає замовник. Вказаний Класифікатор призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу. Враховуючи зазначене потенційні учасники, які в своїй діяльності при складанні штатних розписів та прийнятті на роботу прцівників використовують Класифікатор, не зможуть підтвердити наявність 2-х працівників "Машиніст (оператор) маркувальної машини" . Натомість Класифікатор містить наступні професійні назви робіт для роботи з розміточною технікою: Машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг (код КП 8332); Машиніст дорожньо-транспортних машин (код КП 8332);Машиніст дорожньо-будівельних машин (код КП 8339). Враховуючи зазначене, а також зважаючи на те, що в тендерній документації міститься вимога включення в графу 3 ("Посада") "Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" не менше 2 осіб за неіснуючою професійною назвою посади "Машиніст (оператор) маркувальної машини" вимагаємо внести відповідні зміни вказавши замість "Машиніст (оператор) маркувальної машини 2 осіб" - "Машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг" або "Машиніст дорожньо-транспортних машин" або "Машиніст дорожньо-будівельних машин" 2 осіб.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Районною адміністрацією внесено зміни до пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації) з урахуванням Вашого звернення.
Дякуємо за запитання.
Районною адміністрацією внесено зміни до пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації) з урахуванням Вашого звернення.
Дякуємо за запитання.
Надати роз'яснення
Дата подання: 07 квітня 2025 16:15
Дата відповіді: 08 квітня 2025 09:55
Просимо надати роз'яснення з наступного питання: в пункті 4 Додатку 1 до Тендерної документації (зі змінами від 07.04.2025) замовник встановив вимогу для учасників подати Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації (Додаток 1.1 до Тендерної Документації). Просимо замовника дати роз'яснення які саме документи повинен надати учасник, оскільки ви не деталізуєте, що саме треба подати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
Дякуємо за запитання.
У відповідь на Ваш запит щодо роз’яснення положень тендерної документації повідомляємо наступне.
Предмет закупівлі:
Код ДК 021:2015 – 45230000-8
«Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
(а саме: Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади).
Згідно з пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документи, що підтверджують відповідність технічній специфікації (Додаток 1.1).
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити опис предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики, а також способи підтвердження відповідності учасника таким вимогам.
Отже, незалежно від того, чи передбачено окремо зазначені документи в загальному переліку документів, вимога надання підтвердження відповідності технічній специфікації є обов’язковою.
З метою дотримання положень законодавства та уникнення відхилення пропозиції, рекомендуємо надати:
• лист відповідності технічним вимогам (у довільній формі);
• технічні описи матеріалів (фарби, пластик, кульки);
• сертифікати відповідності, зазначені у пункті 2.2.6 додатку 1 до тендерної документації;
• додаток 1.1. до тендерної документації, підписаний керівником підприємства, установою, тощо.
Зазначене сприятиме належному розгляду пропозиції та відповідатиме вимогам тендерної документації і чинного законодавства.
З повагою,
Уповн6оважена особа Ірина ЯРЕМОВИЧ
Дякуємо за запитання.
У відповідь на Ваш запит щодо роз’яснення положень тендерної документації повідомляємо наступне.
Предмет закупівлі:
Код ДК 021:2015 – 45230000-8
«Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
(а саме: Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади).
Згідно з пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документи, що підтверджують відповідність технічній специфікації (Додаток 1.1).
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити опис предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики, а також способи підтвердження відповідності учасника таким вимогам.
Отже, незалежно від того, чи передбачено окремо зазначені документи в загальному переліку документів, вимога надання підтвердження відповідності технічній специфікації є обов’язковою.
З метою дотримання положень законодавства та уникнення відхилення пропозиції, рекомендуємо надати:
• лист відповідності технічним вимогам (у довільній формі);
• технічні описи матеріалів (фарби, пластик, кульки);
• сертифікати відповідності, зазначені у пункті 2.2.6 додатку 1 до тендерної документації;
• додаток 1.1. до тендерної документації, підписаний керівником підприємства, установою, тощо.
Зазначене сприятиме належному розгляду пропозиції та відповідатиме вимогам тендерної документації і чинного законодавства.
З повагою,
Уповн6оважена особа Ірина ЯРЕМОВИЧ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
2 894 203,18
UAH з ПДВ
|
2 894 203,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Крок |
3 314 382,12
UAH з ПДВ
|
3 314 382,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БПГ" |
3 899 664,60
UAH з ПДВ
|
3 899 664,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" #39612538 |
Очікує рішення |
2 894 203,18
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 12:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2025 15:39
|