Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування (Протигаз фільтрувальний)
Очікувана вартість
1 103 652,00 UAH
UA-2025-03-25-012620-a ● cedcd07f744448a9a3111ff67fc2908d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний центр екcтреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 38553482 |
Місцезнаходження: | 18014, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Академіка Корольова, 15 |
Контактна особа: |
Дар'я Прудиус +380472378053 dariaprudyus@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 103 652,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 518,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Протигаз фільтрувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18014, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Академіка Корольова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання обома Сторонами накладної (акта) приймання-передачі товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 16:25 |
тд протигаз.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 28 березня 2025 16:35
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:11
"Шановний замовнику!
В пункті 5 Додатку 2 до Тендерної документації ви вказуєте вимогу як опис основних технічних характеристик повнолицевої маски, що «склоподібна обробка поверхні лінзи робить її стійкою до подряпин, лінза відповідає балістичному тесту (MIL-STD-662F) - V50BL(P) = 244.5 m/s для броні».
Абзац 2 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає право Замовника включити в технічні специфікації посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
MIL-STD-662F) - V50BL(P) = 244.5 m/s для броні розроблено Міністерством оборони США (US Department of Defense – DoD) . Він належить до серії MIL-STD (Military Standards) , яка встановлює вимоги до матеріалів, продукції та технологій, що використовуються в оборонній промисловості США.
Цей стандарт визначає методику випробувань для вимірювання V₅₀ (Velocity 50) – швидкість, для якої 50% випробувальних снарядів (або куль) виробляють матеріал броні, а 50% – ні . Значення V50BL(P) вказує на швидкість уламкових або кульових снарядів, при якій броня забезпечує певний рівень захисту.
Цей стандарт не є частиною цивільних або міжнародних стандартів, як-от ISO чи EN. Він не має автоматичної юридичної сили в Україні, так як цей стандарт не бу прийняті через міжнародні угоди або законодавчі акти. Тобто MIL-STD-662F не є офіційним стандартом для України, не має офіційного підтвердження в Україні, більше того, навіть не стосується потреб цивільного використання.
Ця вимога дискредитує інших потенційних учасників закупівлі та порушує їх права.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу до повнолицьової маски."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вельмишановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам, що абзац 2 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає право Замовника включити в технічні специфікації посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Стандарти MIL хоч і були розроблені в інтересах Міністерства оборони США, але застосовуються і в інших, в тому числі європейських країнах, і не тільки у військових, але і в цивільних галузях. Отже, ці стандарти є технічними еталонними системами для застосування в певних сферах діяльності. З огляду на завдання, які виконує персонал лікарні, вимога щодо балістичного захисту масок є обґрунтованою, та має мету забезпечити персонал закладу всіма можливими додатковими засобами захисту в сучасних умовах дії воєнного стану в Україні. Як потенційний учасник, ви можете запропоновати еквівалентну маску, що відповідає аналогічним стандартам іншої країни та має відповідні показники захисту.
Звернення
Дата подання: 28 березня 2025 16:39
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:11
Добрий день! В описі фільтру ви написали «тип фільтру А2В2Е2К2HgSXP3 D R REACTOR»
Позначення «Reactor» не є частиною міжнародної класифікації та не міститься у стандарті ДСТУ EN 14387:2017, який ви зазначили у вимогах до підтвердження характеристик та сертифікатів фільтра. Використання нестандартних позначень може призвести до плутанини та неправильного трактування рівня захисту.
Важливо зазначити, що універсального фільтра, який би забезпечував одночасний захист від усіх можливих шкідливих речовин, не існує.
Включення до тендерних вимог нестандартних характеристик без відповідного обґрунтування суттєво обмежує кількість постачальників, які можуть запропонувати сертифіковану продукцію. Для забезпечення конкурентності та залучення більшої кількості учасників рекомендується вказати вимоги до фільтрів відповідно до міжнародних стандартів без використання термінів, які не мають чіткого технічного визначення.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації для розширення кола учасників
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вильмишановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам, що абзац 2 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає право Замовника включити в технічні специфікації посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Маркування типу фільтру А2В2Е2К2HgSXP3 D R REACTOR зазначено згідно вимог стандарту ДСТУ EN 14387:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові та фільтри скомбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004 + A1:2008, IDT)», а також стандарту DIN 58621:2011 «Засоби захисту органів дихання. Реакторні фільтри для захисту від радіоактивного метилйодиду та радіоактивних частинок. Вимоги, випробування, маркування». Окрім цього, згідно пункту 6.1.1.23 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях» зазначено, що: «Koeфiцiєнт пpoникaння ЗIЗOД зa paдioaктивними peчoвинaми пoвинeн бути нe бiльшe нiж 0,01% у paзi кoнцeнтpaцiï пapу, Ku/л: – йoдиcтoгo мeтилу – 10-5». Таким чином, протигазовий фільтр, має фільтрувати забруднене повітря не тільки від небезпечних хімічних речовин та бойових отруйних речовин, але й також і від радіоактивного йоду131 та йодистого метилу131, які утворюються внаслідок ядерного інциденту на атомних електростанціях. З огляду на завдання, які виконує персонал лікарні, вимога щодо захисту від радіоактивного метилйодиду є обґрунтованою, та має мету забезпечити персонал закладу всіма можливими додатковими опціями захисту в сучасних умовах дії воєнного стану в Україні. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, який відповідає технічним вимогам.
Звернення
Дата подання: 28 березня 2025 16:42
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:11
Добрий день! У Додатку 2 до тендерної документації вказано: «оголів’я регулюється еластичними стрічками з 6-ти точковим кріпленням до маски». Чим регламентовано вимогу у 6-ти точковому кріпленні до маски? Чому не 5-ти чи 7-ми точковому, або іншою кількістю? Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації для розширення кола учасників
Відповідь: Доброго дня, вельмишановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам, що вимога щодо оголів’я, яке регулюється еластичними стрічками з 6-ти точковим кріпленням до маски обумовлена тим, що така опція маски забезпечує краще прилягання обтюратора маски до нестандартного по формі обличчя користувача, а відтак мінімізує ризик підсосу отруйних речовин ззовні через можливі щілини, які можуть утворюватись через нещільне прилягання маски. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, який відповідає технічним вимогам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НБіСі Дефенс» |
1 103 220,00
UAH з ПДВ
|
1 103 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НБіСі Дефенс» #45451419 |
Відхилено |
1 103 220,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 16:39
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій