Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання (шафа серверна підлогова), за код ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання
Очікувана вартість
45 251,00 UAH
UA-2025-03-25-012574-a 397489d3b0284ad5b96a907b7995645d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Коростельова

+380506269054 s.korostrelova@esbu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління БЕБ у м.Києві
Код ЄДРПОУ: 45075262
Вебсайт: https://esbu.gov.ua
Місцезнаходження: 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Німецька будинок 1/32
Контактна особа: Світлана Коростельова
+380506269054
s.korostrelova@esbu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2025 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 45 251,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 226,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Шафа серверна підлогова Mirsan GTS 19" 42U 600x1000, RAL 9005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Казимира Малевича, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2025
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Поставка товару здійснюється на підставі заявки Замовника протягом 5 (п’яти ) робочих днів з дати отримання заявки. Заявка на поставку Товару направляється Постачальнику Замовника за допомогою інтерактивного способу зв’язку (на електронну пошту_________________) та/або загальним поштовим зв’язком (поштове відправлення) або в іншій формі, але не пізніше 10.04.2025р. Одноразова поставка 5 Робочі 100
Поставка товару УМОВИ ОПЛАТИ :Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленого Товару на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів з дня їх підписання. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2025 16:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2025 16:23
Оголошення.docx
25 березня 2025 16:23
Додаток Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПІ Коннект" 45 026,10
UAH з ПДВ
45 026,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2025 17:09
Електронний підпис
02 квітня 2025 09:36
Електронний підпис
02 квітня 2025 09:36
Електронний підпис
02 квітня 2025 09:35
5. Цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2025 09:35
5. Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПІ Коннект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПІ Коннект"
#43808510
Переможець 45 026,10
UAH з ПДВ
04 квітня 2025 14:30

Документи

04 квітня 2025 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2025 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПІ Коннект"
#43808510
45 026,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2025 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2025 18:03
Договір № 40 від 07.04.2025р..pdf укладений
07 квітня 2025 18:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 квітня 2025 11:23
45 026,10 UAH UA678201720343111001600005810
Територіальне управління БЕБ у м.Києві
UA493005280000026004455086826
ТОВ "АПІ Коннект"
Оплачений