Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (79419000-4 Консультаційні послуги з питань оцінювання)
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2025-03-25-012297-a ● 13d8ad2c263e418691c08438be1b6b03
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Контактна особа: |
Анна Іскяндарова +380675503677 iskyandarova@vodokanal.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 85 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Діагностичний аналіз документації, первинний аудит для відповідності стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 з перевіркою на місці та звітом про результати такого аналізу та аудиту.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
1 послуга
Розробка та узгодження плану коригуючих дій згідно стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 для підготовки висновку про відповідність до системи управління протидії корупції і хабарництву
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
1 послуга
Узагальнення результатів і отримання сертифікату за стандартом ДСТУ ISO 37001:2018 системи управління протидії корупції та хабарництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі у національній грошовій одиниці України перерахуванням коштів на поточний рахунок Виконавця наступним шляхом: - авансовий платіж в розмірі 50% від ціни Договору протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту виставлення рахунку; - залишок 50 % ціни Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг, але не пізніше дати закінчення терміну дії договору. | Аванс | 5 | Робочі | 50 |
Надання послуг | Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі у національній грошовій одиниці України перерахуванням коштів на поточний рахунок Виконавця наступним шляхом: - авансовий платіж в розмірі 50% від ціни Договору протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту виставлення рахунку; - залишок 50 % ціни Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг, але не пізніше дати закінчення терміну дії договору. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 11:50 |
ТД ісо зі змінами від 28.03.doc | |
28 березня 2025 11:50 |
протокол змін 28.03.docx |
28 березня 2025 11:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2025 11:50 |
ТД ісо зі змінами від 28.03.doc
|
|||
28 березня 2025 11:50 |
протокол змін 28.03.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Корупційна вимога щодо гарантованої видачі сертифікату
Дата подання: 27 березня 2025 13:26
Дата відповіді: 28 березня 2025 11:08
У п.1.7 Технічного завдання вказано, що послуги, які мають бути надані, включають "Надання Сертифікату акредитованою компанією, яка має право на сертифікацію про відповідність системи управління МКП “Миколаївводоканал” міжнародному стандарту ISO 37001:2018". Аналогічно у п.3 специфікації, яка є додаток до договору, вказано, що роботи за договором включають "Узагальнення результатів і отримання сертифікату за стандартом ДСТУ ISO 37001:2018 системи управління протидії корупції та хабарництва".
При цьому нічого не говориться про те, що під час сертифікаційного аудиту система може виявитоися невідповідною вимогам стандарту ISO 37001:2018, що можуть бути виявлені невідповідності, які унеможливлюють видачу сертифікату. Тобто, від учасників тендеру вимагається гарантувати видачу сертифікату навіть при повній відсутності чи невідповідності системи. По суті мова йде просто про "продаж" сертифікату.
Ця вимога виглядає корупційною і може свідчити про наявність змови між організатором тендеру та його майбутнім переможцем. Просимо усунути дану вимогу і передбачити, що сертифікат має бути виданий тільки якщо при проведенні сертифікації буде визнано, що система відповідає вимогам стандарту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Сплутані різні стандарти
Дата подання: 27 березня 2025 13:33
Дата відповіді: 28 березня 2025 11:10
В наданому проекті договору та у вступній частині Технічого завдання мова йде про стандарт ДСТУ ISO 37001:2018. В решті Технічного завдання - про міжнародний стандарт ISO 37001:2018. Просимо внести зміни в тендерну документацію то визначити, на відповіність до якого стандарту має проводитися сертифікація? Принагідно зазначимо, що міжнародного стандарту ISO 37001:2018 не існує, є міжнародний стандарт ISO 37001:2016
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ" |
78 999,60
UAH з ПДВ
|
78 999,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ" #37002438 |
Очікує рішення |
78 999,60
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 09:00
|