Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги щодо заправки та реставрації картриджів)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2025-03-25-012089-a ● 4d9aa048fe9840df9af7f68a5ed3b40b
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи |
Код ЄДРПОУ: | 00699690 |
Вебсайт: | http://vetlabresearch.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Донецька, 30 |
Контактна особа: |
Телевна Людмила +0442433755 televnayaexpert@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 16:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 14:15 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 одиниця
Послуги щодо заправки та реставрації картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, Київська область, Київ, Донецька, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2025
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за договором здійснюються на умовах оплати по факту надання послуг на підставі підписаних з боку Замовника актів наданих послуг протягом 10 робочих днів, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетних призначень на свій рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 16:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 16:06 |
Тендерна документація.docx | |
25 березня 2025 16:06 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
25 березня 2025 16:06 |
Додаток 1 Перелік док. для учасника.docx | |
25 березня 2025 16:06 |
Додаток 4 Перелік док. для переможця.docx | |
25 березня 2025 16:06 |
Додаток 2 Тенхічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо встановлення неправомірної вимоги
Дата подання: 26 березня 2025 21:50
Дата відповіді: 28 березня 2025 15:35
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на вимогу, зазначену в п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме надати сертифікат відповідності на картриджі відновлені до лазерних принтерів, виданий уповноваженим органом сертифікації. Зазначаємо, що предметом закупівлі є НЕ ТОВАР, а ПОСЛУГИ щодо заправки та РЕСТАВРАЦІЇ картриджів. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання послуг заправки та реставрації картриджів, аж ніяк не поставка картриджів чи їх заміна. Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни шляхом виключення даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, сертифікат відповідності на картриджі відновлені до лазерних принтерів, що вимагається п. 3 Додатку 1 до тендерної документації стосується безпосередньо послуги заправки/реставрації та має гарантувати якісне надання послуги, оскільки Виконавець працює з картриджами Замовника.
щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 26 березня 2025 21:57
Дата відповіді: 28 березня 2025 15:36
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: у п.8 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено наступне: " Обов'язкова наявність в учасника сервісного центру, який має знаходитись в м. Києві і бути розташованим в межах не більше 3 км від місцезнаходження замовника (вул. Донецька 30)". Ця вимога є дискримінаційною, так як територіально обмежує коло учасників, порушує Законодавство та обмежує конкуренцію. З урахуванням того, що відповідно до п.28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст.22 Закону № 922, з урахуванням цих особливостей та відповідно до ч. 5 ст. 14, ч. 4 ст. 22 Закону № 922, приписів Особливостей № 1178, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних. Зогляду на вищевикладене, наполегливо просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, при складанні вимог Замовником було знайдено в даному радіусі більше ніж один потенційний учасник. Окрім того, бюджетом Замовника не передбачено додаткових коштів на відправку/доставку картриджів, що зумовлює необхідність вищезазначеної вимоги.
щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 28 березня 2025 16:56
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:04
Шановний Замовнику, вам і не потрібно передбачати бюджетом додаткових коштів на відправку/доставку картриджів, так як ці витрати покриває Учасник (Виконавець). А з приводу того, що вами було знайдено більше ніж 1 потенційний учасник в радіусі 3 км повідомляємо, що це все одно є дискримінаційною умовою, бо в любому випадку обмежує інших потенційних Учасників, які знаходяться на відстані 4км і більше, але в межах міста Києва чи області, які б могли надавати якісні послуги, що є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. При складанні тендерної документації Замовник чітко дотримувався Законодавства, в тому числі п.28 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро