Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
459 900,00 UAH
UA-2025-03-25-011721-a ● cb22f4729a7a483b85d8db819705b0cc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108824 |
Місцезнаходження: | 29017, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7 |
Контактна особа: |
Губай Олександра Миколаївна +380382692436 Aleksandra.gubaj@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 459 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 599,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
Ноутбуки за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Грушевського, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної та пред’явленого рахунку протягом 30 (календарних днів). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 11:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 11:53 |
Тендерна документація.docx | |
27 березня 2025 11:53 |
Додаток _ 3 Проєкт договору.docx | |
27 березня 2025 11:53 |
Додаток _2 - Технічні_ якісні характеристики .doc | |
27 березня 2025 11:53 |
Додаток _ 1.1 Документи Переможця.docx | |
27 березня 2025 11:53 |
Додаток _ 1 Документи Учасника.docx | |
27 березня 2025 11:53 |
Оголошення .doc | |
27 березня 2025 11:53 |
Перелік змін в ТД _ копія.doc |
27 березня 2025 11:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2025 11:53 |
Тендерна документація.docx
|
|||
27 березня 2025 11:53 |
Додаток _ 3 Проєкт договору.docx
|
|||
27 березня 2025 11:53 |
Додаток _2 - Технічні_ якісні характеристики .doc
|
|||
27 березня 2025 11:53 |
Додаток _ 1.1 Документи Переможця.docx
|
|||
27 березня 2025 11:53 |
Додаток _ 1 Документи Учасника.docx
|
|||
27 березня 2025 11:53 |
Оголошення .doc
|
|||
27 березня 2025 11:53 |
Перелік змін в ТД _ копія.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про дискримінацію
Дата подання: 25 березня 2025 16:38
Дата відповіді: 27 березня 2025 11:15
Шановний, замовнику. Ваша вимога "1. Обов’язковою умовою є наявність в Учасника не менше одного сервісного центру в місті Хмельницький (або учасник може використовувати партнерські сервісні центри) для гарантійного та післягарантійного обслуговування предмету закупівлі. Учасник має підтвердити наявність сервісного
центру у місті Хмельницький документом, що підтверджує право користування сервісним центром (договір оренди тощо) або документ, що підтверджує партнерські відносини (договір про партнерство або лист від партнерського сервісного центру, що підтверджує такі відносини, тощо)" Має всі ознаки недоброчесної конкуренції! Нагадуємо вам, що вами оголошена ЗАКУПІВЛЯ товару, а не тендер на обслуговування товару! Учасник бере на себе забов'язання на постачання товару. Бере на себе витрати на ремонт під час гарантійного терміну, визначеного виробником. Жоден учасник не забов'язаний мати сервісні центри в містах України, жоден не завов'язаний мати партнерські сервісні центри. Доводимо до вашого відома, що під час гарантійного терміну ремонт товару має проводитись авторизованим сервісним центром виробника!!!! Таку можливість ви, як замовник, можете собі забезпечити купуючи оригінальну, "БІЛУ" продукцію. Це можна забезпечити вимогою про надання листа про авторизацію від виробника, або офіційного дистриб'ютора. В такому разі виробник бере на себе ремонт, заміну, і таке інше, (повну віідповідальність за товар, що ви отримуєте від учасника!). Ваша вимога є дискримінаційною! Ваші вимоги мають ознаки недоброчесної конкуренції. Вимоги прописані під конкретного учасника. Якщо ви хочете забезпечити себе якісною, "білою" продукцією - внесіть зміни в ТД, приведіть ТД до вимог чинного законодавства. Приберіть вимогу про наявність у Учасника сервісного цента в місті Хмельницькій! Такий центр має ВИРОБНИК! Для того, щоб забезпечити себе від постачання контрабандної продукції внесіть вимогу про лист авторизації.Нагадуємо вам, що АМКУ визнає не правомочною вимогою про надання листа про авторизацію лише в випадку, коли під час проведення СПРОЩЕНЮЇ закупівлі замовник чітко визначає артікул (партномер) моделі, і при цьому вимагає лист про авторизацію. Вами оголошена відкрита закупівлі з особливостями. Така закупівля передбачає надання аналогів. Тому в вашій ТД має бути можливість надання аналогів. Шановний замовнику, внесіть зміни до ТД. Ми залишаємо за собою право звернутись до АМКУ з оскарженнями умов закупівлі, в тому випадку, якщо ви проігноруєте наше звернення, будь яким чином окрім внесення змін до ТД. З повагою. Сподіваємось на розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги до учасників закупівлі та предмету закупівлі встановлюються замовником при проведенні відкритих торгів з особливостями враховуючи специфіку предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні закупівлі, залучення учасника, який спроможний належно, якісно та своєчасно виконати зобов‘язання за договором.
Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена у публічних закупівлях. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний ліцензійний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання та/або правомірного ввозу товару на територію України, правомірного використання. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель.
Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Авторизаційний лист можуть отримати будь які учасники незалежно від форми власності, розміру чи розташування. Загальний досвід оголошення закупівель техніки без вимоги авторизаційного листа доволі часто призводить до закупівлі техніки незрозумілої якості та марки, яку згодом неможливо відремонтувати. Тому спираючись на даний досвід вимога щодо наявності авторизаційного листа є досить обґрунтованою та ефективною.
Аналізуючи вищезазначене, хочемо зазначити, що в частині надання авторизаційного листа тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та не потребує будь яких змін.
Разом з тим, враховуючи Ваше звернення до тендерної документації буде внесено зміни стосовно вимоги наявності в Учасника сервісного центу для гарантійного та післягарантійного обслуговування предмету закупівлі в місті Хмельницький.
Вимоги до учасників закупівлі та предмету закупівлі встановлюються замовником при проведенні відкритих торгів з особливостями враховуючи специфіку предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні закупівлі, залучення учасника, який спроможний належно, якісно та своєчасно виконати зобов‘язання за договором.
Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена у публічних закупівлях. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний ліцензійний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання та/або правомірного ввозу товару на територію України, правомірного використання. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель.
Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Авторизаційний лист можуть отримати будь які учасники незалежно від форми власності, розміру чи розташування. Загальний досвід оголошення закупівель техніки без вимоги авторизаційного листа доволі часто призводить до закупівлі техніки незрозумілої якості та марки, яку згодом неможливо відремонтувати. Тому спираючись на даний досвід вимога щодо наявності авторизаційного листа є досить обґрунтованою та ефективною.
Аналізуючи вищезазначене, хочемо зазначити, що в частині надання авторизаційного листа тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та не потребує будь яких змін.
Разом з тим, враховуючи Ваше звернення до тендерної документації буде внесено зміни стосовно вимоги наявності в Учасника сервісного центу для гарантійного та післягарантійного обслуговування предмету закупівлі в місті Хмельницький.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПІЛИК АРТУР АНАТОЛІЙОВИЧ " |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
459 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПІЛИК АРТУР АНАТОЛІЙОВИЧ " #3682108553 |
Переможець |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 15:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 12:29
|
Договір | укладений |
09 квітня 2025 12:28
|