Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34930000-5— «Суднове обладнання» (Канат швартовий, судновий)
Очікувана вартість
1 179 500,00 UAH
UA-2025-03-25-011118-a ● 882767a4d7464c308ff69171a131aa2e
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Вебсайт: | https://seaport.com.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Михайліна Ірина Василівна 0487388177 I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 179 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 795,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34930000-5: Суднове обладнання
Місце поставки товару – 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Обсяг закупівлі –4 найменування
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ».
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Филипчук Світлана Анатоліївна – пров. економіст з МТЗ, тел. 048-7358894,e-mail: S.Fylypchuk@imtp.ua
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Канат швартовий, судновий
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Суднове обладнання», за кодом ДК 021:2015 - 34930000-5
8. Кількість товарів, робіт послуг: 4 найменування (920 м)
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ»
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 30 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної.
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 179 500,00 грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.04.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Филипчук Світлана Анатоліївна – пров. економіст з МТЗ, тел. 048-7358894,e-mail: S.Fylypchuk@imtp.ua
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Канат швартовий, судновий
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Суднове обладнання», за кодом ДК 021:2015 - 34930000-5
8. Кількість товарів, робіт послуг: 4 найменування (920 м)
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ»
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 30 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної.
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 179 500,00 грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.04.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 метр
Канат буксировальний 8-ми прядний синтетический
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34930000-5 — Суднове обладнання
150 метр
Канат буксировальний 8-ми прядний синтетический
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34930000-5 — Суднове обладнання
220 метр
Канат швартовий 8-ми прядний поліпропілен
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34930000-5 — Суднове обладнання
300 метр
Шнур (мотузка - фал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34930000-5 — Суднове обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 15:33 |
Додаток 1 3493.docx | |
25 березня 2025 15:33 |
Додаток 2 3493.docx | |
25 березня 2025 15:33 |
ТД 3493.docx | |
25 березня 2025 15:33 |
Додаток 3 3493.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд" |
1 179 500,00
UAH
|
1 179 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд" #30284125 |
Переможець |
1 179 500,00
UAH
|
07 квітня 2025 16:44
|