Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проєктні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення Комунального опорного закладу загальної середньої освіти "Ліцей № 2" Південнівської міської ради Одеського району Одеської області з влаштуванням найпростішого укриття, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Південне, просп. Миру, 18»
Очікувана вартість
1 486 740,00 UAH
UA-2025-03-25-010199-a ● 51cd1ff3f4ee4e44bfc91ba37b851ec4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Південнівської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Південне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Олександр Павленко +380484231501 ykbumr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 486 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 433,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Проєктні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення Комунального опорного закладу загальної середньої освіти "Ліцей № 2" Південнівської міської ради Одеського району Одеської області з влаштуванням найпростішого укриття, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Південне, просп. Миру, 18»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, м. Південне, просп. Григорівського десанту, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 15:04 |
Оголошення.docx | |
25 березня 2025 15:04 |
Додаток 2.docx | |
25 березня 2025 15:04 |
Додаток 3.doc | |
25 березня 2025 15:04 |
Додаток 4.docx | |
25 березня 2025 15:04 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 26 березня 2025 13:35
Дата відповіді: 27 березня 2025 09:28
Скільки аналогічних договорів потрібно? Один підійде?
Відповідь: Вимогами оголошення передбачається надання учасником одного аналогічного договору.
Обладнання
Дата подання: 26 березня 2025 15:05
Дата відповіді: 27 березня 2025 09:29
Шановний Замовнику, для чого потрібно мати не менше 2-х одиниць Плотера (п. 9 Додатку № 2)?? Одного плотера достатньо для друку всього об'єму проєктно-кошторисної документації. Будь ласка, відкорегуйте цю вимогу, залишивши тільки один плотер, інакше це виглядає як вимога під "свого" учасника.
Відповідь: Положеннями ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений обов’язковий перелік інформації, яка зазначається у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Також статтею 14 передбачено, що Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
В даному випадку Замовник вважає, що вимога щодо наявності у потенційних учасників не менше 2-х одиниць плотера для виконання проєктних робіт, вартість яких складає майже 1,5 млн. грн., є обгрунтованою та недискримінаційною.
В даному випадку Замовник вважає, що вимога щодо наявності у потенційних учасників не менше 2-х одиниць плотера для виконання проєктних робіт, вартість яких складає майже 1,5 млн. грн., є обгрунтованою та недискримінаційною.
Аналогічні договори
Дата подання: 26 березня 2025 15:27
Дата відповіді: 27 березня 2025 09:29
Уточніть, будь ласка, чи буде вважатись аналогічним договір на "Нове будівництво школи", якщо в предметі договору не йде мова про сховище, але в експертному звіті зазначено, що Проєктом передбачено будівництво навчального
корпусу школи з влаштуванням в приміщеннях підвалу споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ.
Запроєктована будівля має підвал опалювальний, який використовується як споруда подвійного призначення із
захисними властивостями ПРУ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, такий договір буде вважатися аналогічним договором.
Підтвердження наявності обладнання
Дата подання: 26 березня 2025 16:00
Дата відповіді: 27 березня 2025 09:30
Чи можна на підтвердження наявності обладнання замість копій платіжних доручень надати витяг з виписки банку, оскільки розрахунковий рахунок, з якого здійснювалась оплата, закритий?
Відповідь: Відповідно до п. 9 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надаються:
- у разі, якщо обладнання є власним, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів та/або накладних на їх придбання з копіями платіжних доручень;
- у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів, у яких повинно бути визначено перелік обладнання, що залучається
та/або
- інші документи (скановані копії, виготовлені з оригіналів документів: довідок про балансову вартість, карток обліку основних засобів тощо ), які учасник вважає за необхідне надати.
До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надаються:
- у разі, якщо обладнання є власним, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів та/або накладних на їх придбання з копіями платіжних доручень;
- у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів, у яких повинно бути визначено перелік обладнання, що залучається
та/або
- інші документи (скановані копії, виготовлені з оригіналів документів: довідок про балансову вартість, карток обліку основних засобів тощо ), які учасник вважає за необхідне надати.
Акт огляду
Дата подання: 27 березня 2025 10:51
Дата відповіді: 28 березня 2025 11:22
Замовник, згідно з п. 13 Додатку №2, вимагаєте: "Акт технічного огляду об’єкту, підписаний Учасником та Замовником". Нагадуємо, що вимога на акти обстеження, огляди і т.п . до тендеру вже давно визнана АМКУ НЕДОПУСТИМОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт з обстеження об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Встановивши вимогу про акт обстеження об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту обстеження об’єкта за підписом Замовника. Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Вимагаємо вилучити вимогу про акт обстеження об’єкту, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», а також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового акт обстеження об’єкту ( огляду об'єкту), була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021№2596-р/пк-п
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Положеннями ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений обов’язковий перелік інформації, яка зазначається у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Також статтею 14 передбачено, що Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
В даному випадку Замовник вважає, що вимога щодо надання у складі пропозиції акту технічного огляду об’єкту є обгрунтованою з наступних причин.
Відповідно до п. 13 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники у складі своє ї пропозиції повинні надати кошторис на проєктні роботи, розроблений згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (із змінами). Порядок визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівлі визначений у розділі 5 вищевказаних кошторисних норм. Замовник вважає, що обстеження об’єкту дасть змогу потенційним учасникам закупівлі здійснити підготовку своєї ціни пропозиції більш якісно та включити до своєї ціни пропозиції усі необхідні витрати, які можуть бути включені до неї на підставі розділу 5 вищевказаних кошторисних норм.
В даному випадку Замовник вважає, що вимога щодо надання у складі пропозиції акту технічного огляду об’єкту є обгрунтованою з наступних причин.
Відповідно до п. 13 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники у складі своє ї пропозиції повинні надати кошторис на проєктні роботи, розроблений згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (із змінами). Порядок визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівлі визначений у розділі 5 вищевказаних кошторисних норм. Замовник вважає, що обстеження об’єкту дасть змогу потенційним учасникам закупівлі здійснити підготовку своєї ціни пропозиції більш якісно та включити до своєї ціни пропозиції усі необхідні витрати, які можуть бути включені до неї на підставі розділу 5 вищевказаних кошторисних норм.
Проєкт договору
Дата подання: 27 березня 2025 12:33
Дата відповіді: 28 березня 2025 11:23
Шановний Замовнику, щодо п.п. 3.3.10 п. 3.3. Проєкта договору (Додаток № 4), Підрядник зобов’язаний нести відповідальність, встановлену чинним законодавством (у тому числі щодо відшкодування збитків) за недоліки Документації та на вимогу Замовника безоплатно переробити Документацію." Але ж в процесі виконання ремонтно-будівельних робіт дуже часто мають місце непередбачені обставини, які є наслідками проєктних рішень, котрі не можна було передбачити під час розробки проєктної документації. Також звертаємо увагу Замовника на те, що об’єм проєктних робіт визначається завданням на проєктування, а якщо в подальшому виявились недоліки, які виникли унаслідок відсутності конкретних вимог до матеріалів чи робіт, то це не вважається недоліками ПКД і визначається як додаткові роботи, які треба виконувати в межах договору на коригування або авторського нагляду в процесі будівництва (в даному випадку - кап. ремонта).
Якщо Замовник має на увазі інше, то треба в договорі чітко прописати, які саме недоліки ПКД (після отримання позитивного експертного звіту та закриття договору) та критерії щодо визначення цих недоліків, за якими Замовник може вимагати у Підрядника БЕЗОПЛАТНО переробити. Але взагалі правильним буде видалити п. 3.3.10 з проєкту договору, тому що результатом якісного виконання Підрядником розробки ПКД є отриманий позитивний експертний звіт. Всі інші роботи, які потребують коригування проєктної Документації, повинні виконуватись на платній основі на підставі договору на коригування ПКД.
Звертаємо увагу Замовника на те, що, відповідно до п. 4.5 Розділу 4 Загальних положень ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» завершальним етапом розроблення проєктної документації на будівництво є саме експертиза, яку проводять у встановленому законодавством порядку та відповідно до вимог цього стандарту. Згідно з п. 4.2 Розділу 4 Загальних положень ДСТУ 8907:2019, мета проведення експертизи проєктної документації на будівництво – є визначення якості проєктних рішень через виявлення відхилень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм і правил та нормативних документів за різними напрямками. Результатом проведення експертизи проєктної документації, згідно з п. 4.3 Розділу 4 Загальних положень ДСТУ 8907:2019, є експертний звіт. Отже, отримання позитивного експертного звіту Підрядником є гарантією того, що проєктна документація виконана з дотриманням вимог діючого законодавства Ураїни, якісно та без недоліків. І, відповідно до п. 17 «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», затвердженого постановою КМУ від 11.05.2011 № 560, саме експертна організація несе відповідальність згідно із законодавством за належну якість проведення експертизи, а не Підрядник (проєктна організація).
Виходячи з вищевикладеного, щоб уникнути порушень вимог нормативно-правових документів: ДСТУ 8907:2019, постанови КМУ від 11.05.2011 № 560, Замовнику слід виключити п. 3.3.10 Проєкта договору або відкоригувати його зміст таким чином, щоб на Підрядника не покладались зобов’язання безоплатно переробити Документацію на вимогу Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договір за результатами проведення цієї закупівлі укладається відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель з урахуванням положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших чинних нормативно-правових актів.
Відповідно до положень частини 1 ст. 891 Цивільного кодексу України Підрядник відповідає за недоліки проектно-кошторисної документації, включаючи недоліки, виявлені згодом у ході будівництва, а також у процесі експлуатації об'єкта, створеного на основі виконаної проектно-кошторисної документації. Частиною 2 ст. 81 Цивільного кодексу України передбачено, що у разі виявлення недоліків у проектно-кошторисній документації підрядник на вимогу замовника зобов'язаний безоплатно переробити проектно-кошторисну документацію, а також відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено договором або законом.
Ці ж самі положення закріплені й у ст. 324 Господарського кодексу України, яка містить норми щодо договору підряду на проведення проектних і досліджувальних робіт. Так, відповідно до частини 3 ст. 324 Господарського кодексу України підрядник несе відповідальність за недоліки проекту, в тому числі виявлені в процесі його реалізації та експлуатації побудованого за даним проектом об'єкта. А частиною 4 цієї статті передбачено, що у разі виявлення недоліків проекту підрядник зобов'язаний безоплатно переробити проект, а також відшкодувати замовнику збитки, спричинені недоліками проекту.
Тому, наявність п. 3.3.10 у Проєкті договору (Додаток № 4 до оголошення про проведення процедури закупівлі) є цілком обгрунтованим та законним.
Відповідно до положень частини 1 ст. 891 Цивільного кодексу України Підрядник відповідає за недоліки проектно-кошторисної документації, включаючи недоліки, виявлені згодом у ході будівництва, а також у процесі експлуатації об'єкта, створеного на основі виконаної проектно-кошторисної документації. Частиною 2 ст. 81 Цивільного кодексу України передбачено, що у разі виявлення недоліків у проектно-кошторисній документації підрядник на вимогу замовника зобов'язаний безоплатно переробити проектно-кошторисну документацію, а також відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено договором або законом.
Ці ж самі положення закріплені й у ст. 324 Господарського кодексу України, яка містить норми щодо договору підряду на проведення проектних і досліджувальних робіт. Так, відповідно до частини 3 ст. 324 Господарського кодексу України підрядник несе відповідальність за недоліки проекту, в тому числі виявлені в процесі його реалізації та експлуатації побудованого за даним проектом об'єкта. А частиною 4 цієї статті передбачено, що у разі виявлення недоліків проекту підрядник зобов'язаний безоплатно переробити проект, а також відшкодувати замовнику збитки, спричинені недоліками проекту.
Тому, наявність п. 3.3.10 у Проєкті договору (Додаток № 4 до оголошення про проведення процедури закупівлі) є цілком обгрунтованим та законним.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ІНЖДОРГРУП #42969265 |
Переможець |
1 483 059,84
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 18:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 15:17
|
Договір ПРУ-Л№2 від 10.04.2025.pdf | укладений |
10 квітня 2025 14:58
|