Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стрічка для ЕКГ, рулон 80см х 30м; Стрічка для ЕКГ
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2025-03-25-006879-a 5674960bc9e64b51af4d1e0d983a8e80
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Воронцова

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2025

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitarnoi-dopomogi-3-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Наталя Олександрівна Воронцова
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Умови постачання: поставка однією партією, згідно заявки замовника. Розвантаження, занос в приміщення за рахунок та силами постачальника.
Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Стрічка для ЕКГ, рулон 80см х 30м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штука
Стрічка для ЕКГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

25 березня 2025 12:52
Проект_ДОГОВОРУ стрічка ЕКГ.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Намотка Можливі значення:
  • Зовнішня
  • Термочутлива з сіткою Так
    Вид Можливі значення:
  • Рулон
  • Довжина 30 метр
    Ширина 80 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Намотка Можливі значення:
  • Зовнішня
  • Термочутлива з сіткою Так
    Вид Можливі значення:
  • Рулон
  • Кількість одиниць в упаковці від 10 штука
    Довжина від 23 метр
    Ширина від 80 міліметр

    Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 26 березня 2025 13:10
    Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
    Коментар щодо відміни: Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що настали для Замовника внаслідок дії обставин непереборної сили, а саме помилки при оприлюдненні запиту пропозицій постачальників
    Документи:
    26 березня 2025 13:11
    Електронний підпис
    26 березня 2025 13:10
    Протокол №108 відміна ЗПП.pdf