Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Moбiльнe зaлiзoбeтoннe укриття нa 20 oсiб
Очікувана вартість
810 000,00 UAH
UA-2025-03-25-006169-a ef6f9cdc04a3407e81b5b00af5376f39
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій ТЕРЕЩЕНКО

+380567207220 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Олексій ТЕРЕЩЕНКО
+380567207220
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2025 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2025 01:00
Початок аукціону: 03 квітня 2025 12:04
Початок аукціону: 03 квітня 2025 12:04
Очікувана вартість: 810 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Форма та зміст банківської гарантії яка надається учасниками у складі пропозиції повинна бути підготовлена у відповідності до форми 3 цього Додатку. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 23 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції щодо забезпечення тендерної пропозиції встановлено в додатку № 1. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: п/р № UA288201720355199029002095724, Держказначейська служба України, м. Київ, департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 40506232 місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (може надаватись без додатків та додаткових угод) у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). ФОРМА 3 ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________________________________________________________ Повне найменування гаранта _________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара __________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ____________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ____________________________________________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)* ________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ● відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ● непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ● ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ● ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: ● сплата бенефіціару суми гарантії; ● отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; ● отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: ✔ закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; ✔ укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); ✔ відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; ✔ закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один із таких способів: ● на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; ● у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) Інструкція щодо заповнення гарантії: ● в гарантії потрібно зазначити дані в місцях з нижнім підкресленням; ● замінити слова курсивом на відповідні дані; ● *у випадку відсутності договору зазначається «відсутній» або ставиться прочерк, або залишається поле пустим; ● ***даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ● У реквізитах гарантії: ● щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: ● — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; ● — код банку (у разі наявності); ● — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; ● — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; ● — SWIFT-адреса гаранта; ● щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: ● — повне найменування — для юридичної особи; ● — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ● — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; ● — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); ● — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); ● — адреса місцезнаходження; ● щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: ● — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; ● — адреса місцезнаходження; ● сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; ● у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; ● датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; ● зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; ● зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; ● в інформації щодо тендерної документації зазначаються: ● — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; ● — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; ● зазначається строк сплати коштів за гарантією в робочих дніх; ● Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: ● — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; ● — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; ● — можливості часткової сплати суми гарантії. ● Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. ● Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Moбiльнe зaлiзoбeтoннe укриття нa 20 oсiб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Термін поставки: не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Постачальником відповідної заявки від Покупця, але не пізніше 31.12.2025 року Одноразова поставка 3 Робочі 100
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться протягом 20 (двадцяти) робочих днів після поставки Товару та оформлення належним чином (підписання) видаткових накладних, шляхом оплати Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно рахунку. За умови надходження фінансування з міського бюджету м. Дніпра та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 12:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Форма та зміст банківської гарантії яка надається учасниками у складі пропозиції повинна бути підготовлена у відповідності до форми 3 цього Додатку. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 23 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції щодо забезпечення тендерної пропозиції встановлено в додатку № 1. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: п/р № UA288201720355199029002095724, Держказначейська служба України, м. Київ, департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 40506232 місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (може надаватись без додатків та додаткових угод) у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). ФОРМА 3 ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________________________________________________________ Повне найменування гаранта _________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара __________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ____________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ____________________________________________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)* ________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ● відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ● непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ● ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ● ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: ● сплата бенефіціару суми гарантії; ● отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; ● отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: ✔ закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; ✔ укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); ✔ відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; ✔ закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один із таких способів: ● на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; ● у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) Інструкція щодо заповнення гарантії: ● в гарантії потрібно зазначити дані в місцях з нижнім підкресленням; ● замінити слова курсивом на відповідні дані; ● *у випадку відсутності договору зазначається «відсутній» або ставиться прочерк, або залишається поле пустим; ● ***даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ● У реквізитах гарантії: ● щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: ● — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; ● — код банку (у разі наявності); ● — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; ● — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; ● — SWIFT-адреса гаранта; ● щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: ● — повне найменування — для юридичної особи; ● — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ● — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; ● — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); ● — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); ● — адреса місцезнаходження; ● щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: ● — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; ● — адреса місцезнаходження; ● сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; ● у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; ● датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; ● зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; ● зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; ● в інформації щодо тендерної документації зазначаються: ● — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; ● — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; ● зазначається строк сплати коштів за гарантією в робочих дніх; ● Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: ● — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; ● — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; ● — можливості часткової сплати суми гарантії. ● Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. ● Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Сума забезпечення: 23000 UAH
Форма підтвердження: документ
25 березня 2025 12:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2025 12:18
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дати листа відгука
Дата подання: 27 березня 2025 10:20
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:13
Шановний Замовник звертаємось до Вас з проханням змінити дати отримання листа відгука з тих,що отримані після дати публікації даної закупки на дати 2023-2025. На практиці учасники отримують листи відгуки після виконання договорів. Отримати лист відгук від Замовника (прозорро) в обмежені строки може бути проблемою, так як Замовнику треба пройти етап погодження такого відгуку. Прохання або подовжити дати подачі пропозицій, або змінити дати отримання відгуку .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) та не містить дискримінаційних вимог.
Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати умовам тендерної документації.
Не виконання вимог тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
відгук
Дата подання: 27 березня 2025 10:23
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:14
Добрий день. Підкажіть необхідну кількість листів відгуків?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації (пп. 4.1. Додатку 1), лист відгук повинен бути наданий до кожного аналогічного договору наданого учасником закупівлі.
Банківська гарантія з повним грошовим забезпеченням
Дата подання: 27 березня 2025 10:36
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:15
Доброго дня. Вважаємо умову тендерної документації (Банківська гарантія з повним грошовим забезпеченням на весь період дії т.пропозиції) дискримінаційною, оскільки вона суперечить змісту пункту 30 Особливостей. Вважаємо, що в умовах воєнного стану в країні не кожен учасник має можливості перераховувати зазначену суму Замовником, а наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», не містить виключної інформації про вид тендерного забезпечення пропозиції. Додаткових вимог щодо того, що забезпечення тендерної пропозиції повинно надаватись виключно у вигляді гарантії з грошовим покриттям, ані Наказ № 2628, ані Закон не містять. Вимагаємо прибрати дану вимогу з ТД, що надасть змогу більшому колу учасників прийняти участь у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) та не містить дискримінаційних вимог.
Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати умовам тендерної документації.
Не виконання вимог тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
марка бетону не зазначена
Дата подання: 27 березня 2025 10:40
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:15
Шановний Замовнику, зазначте інформацію про марку бетону
Відповідь: Враховуючи основні задачі, які повинно забезпечити укриття, для його виготовлення потрібно використовувати важкий бетон з середньою густиною від 2000 кг/м3 класу не нижче С20/25.
Дискримінаційний територіальний критерій, а саме розташування складу до 35 км від м. Дніпро
Дата подання: 27 березня 2025 10:48
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:16
Замовник встановив дискримінаційний територіальний критерій, а саме розташування складу до 35 км від м. Дніпро. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, що дозволить іншим учасникам прийняти участь у даній закупівл із інших регіонів. Відповідь замовника про економію доставки не вирішує питання про дискримінацію. Складається враження змови Замовника та учасника з його регіону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов затвердженої тендерної документації та проекту договору, враховуючи той факт що зазначений товар закуповується для забезпечення заходів та робіт з територіальної оборони міста, доставка Товару здійснюється силами та за рахунок Покупця. Учасник закупівлі має можливість надати інформацію щодо точки відвантаження товару (складу), враховуючи вимоги Замовника, з наданням усіх необхідних підтверджуючих документів передбачених вимогами тендерної документації.
тип укриття
Дата подання: 27 березня 2025 10:49
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:16
Зазначте інформацію про тип укриття: Наземне чи заглиблене?
Відповідь: Тип укриття: наземне. При цьому, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 до тендерної документації.
Відсутня інформація про товщину стін
Дата подання: 27 березня 2025 10:51
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:17
У ТД відсутня інформація про товщину стін. Зазначте інформацію для учасників.
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 до тендерної документації. Споруда повинна бути виготовлена з використанням блоків товщиною не менш ніж 220 мм., плит товщиною не менш ніж 200 мм. та в повній мірі відповідати основним задачам, які повинно забезпечити укриття.
Яким стандартам та нормам повинно відповідати укриття?
Дата подання: 27 березня 2025 10:54
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:18
Чи повинно укриття відповідати ДСТУ 9195- 2022 та ДБН В.2.2-5:2023?
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 до тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати умовам тендерної документації та у повній мірі відповідати основним задачам, які повинно забезпечити укриття.
ДСТУ, Технічні умови, Робочі креслення
Дата подання: 28 березня 2025 10:44
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:18
Шановний замовник, прошу надати нормативні документи ДСТУ, Технічні умови, Робочі креслення тощо, на основі яких повинні бути вироблені наступні компоненти укриттів: 1) Блок потерни БП-0,5-17х23ДВ 2) Стінова панель блоку СПБ-2В з захисними дверми Д 3) Стінова панель блоку СПБ-1В Ці елементи дуже схожі на елементи фортифікаційних споруд, розроблених ДП Міністерства оборони "Центральний проектний інститут", але мають у своїй назві літеру "В" 1) Блок потерни БП-0,5-17х23Д 2) Стінова панель блоку СПБ-2 з захисними дверми Д 3) Стінова панель блоку СПБ-1 Або внесіть зміни то технічної документації та саме приберіть літеру "В"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації передбачено запропонувати учасниками закупівлі еквівалентних товарів (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Сертифікат відповідності
Дата подання: 28 березня 2025 10:50
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:19
Шаповний замовник, Ви плануєте закупити залізобетонні укриття, але в технічній документації не вимагаєте надати Сертифікат відповідності на ці укриття. Вам потрібні тільки сертифікати на матеріали: 15) Чинні на момент подання Учасником документи, які підтверджують якість матеріалів з яких буде виготовлено вироби, що є предметом закупівлі, а саме: Сертифікат відповідності ДСТУ Б В.2.7-32-95 (п.п. 4.4.1, 4.4.2, 4.5, 4.6) на пісок, Сертифікат відповідності ДСТУ Б В.2.7-75-98 (п.п. 4.2-4.7) на щебінь, Сертифікат відповідності ДСТУ Б В.2.7-46:2010 (п.п. 5.6.2; 5.6.4; 5.6.5; 6.1) та ДСТУ Б EN 197-1:2015 (п.п. 7.1.1; 7.1.2; 7.2.1; 7.2.2) на портландцемент з шлаком.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлено в Додатку 1 до тендерної документації. При цьому, вимогами тендерної документації передбачено запропонувати учасниками закупівлі еквівалентних товарів (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Учасник закупівлі може додатково додати у складі своєї пропозиції всі необхідні документи, які вважатиме за потрібне для підтвердження відповідності запропонованого товару та забезпечення виконання основних завдань, які має забезпечити укриття.
Ударна хвиля, міцність конструкції
Дата подання: 28 березня 2025 11:00
Дата відповіді: 30 березня 2025 09:19
Шановкий замовник, у технічній документації ви не вказали, який надмірний тиск ударної хвилі повинна сприймати конструкція (100-500Кпа) та якого класу захисна споруда повинна бути (А1-А4). Внесить ясність та додайте у технічне завдання ці питання, Ви ж не плануєте закупити саморобну, ніким та нічим не підтверджену захисними властивостями захисту споруду В технічній документації вказано тільки: Основні задачі, які повинно забезпечити укриття: Захист осіб від таких небезпечних чинників надзвичайних ситуацій: дії повітряної ударної хвилі при застосуванні звичайних засобів ураження; дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб); негативного впливу від інших будівель, споруд, інженерних мереж, руйнування (аварії) на яких може призвести до травмування або загибелі осіб, що підлягають укриттю. Укриття повинно мати такі властивості: розраховане на одночасне укриття до 20 осіб; - не мати великих отворів у зовнішніх огороджувальних конструкціях; приміщення мають рівну підлогу, придатну для встановлення лав, нар, інших місць для сидіння та лежання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації передбачено запропонувати учасниками закупівлі еквівалентних товарів (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Споруда повинна бути виготовлена відповідно до затверджених технічних та якісних характеристик та в повній мірі відповідати основним задачам, які повинно забезпечити укриття.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-25-006169-a.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ", Код ЄДРПОУ:38528093
Дата подання: 07 квітня 2025 12:35
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Балівський завод залізобетонних конструкцій"
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2025 14:34
рішення від 09.04.2025 № 5571.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2025 14:34

Документи подані скаржником

07 квітня 2025 12:17
Відхилення (1).docx
07 квітня 2025 12:17
Адреса складу довідка.pdf
07 квітня 2025 12:17
Додаток 1 дог оренди.pdf
07 квітня 2025 12:18
Електронний підпис
07 квітня 2025 12:27
Наказ на директора.pdf
07 квітня 2025 12:27
паспорт Директор (1).pdf
07 квітня 2025 12:27
Посадові особи.pdf
07 квітня 2025 12:27
Статут.pdf
07 квітня 2025 12:27
Електронний підпис

Документи подані замовником

11 квітня 2025 14:42
Відповідь АМКУ.pdf
11 квітня 2025 14:42
Відповідь АМКУ.docx

Документи Органу Оскарження

09 квітня 2025 14:34
рішення від 09.04.2025 № 5571.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ" 750 000,00
UAH з ПДВ
745 950,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСБІТ" 796 977,00
UAH з ПДВ
749 850,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 квітня 2025 10:55
Електронний підпис
05 квітня 2025 10:54
платіжний документ.pdf.p7s
05 квітня 2025 10:54
Додаток 1 дог оренди.pdf.p7s
05 квітня 2025 10:54
РБ,РФ, ІР.pdf
05 квітня 2025 10:54
Адреса складу довідка.pdf
05 квітня 2025 10:54
Додаток 1 дог оренди.pdf
05 квітня 2025 10:54
платіжний документ.pdf
05 квітня 2025 10:54
РБ,РФ, ІР.pdf.p7s
31 березня 2025 19:36
Електронний підпис
31 березня 2025 19:36
Електронний підпис
31 березня 2025 19:35
Пропозиція ТОВ БЗ ЗБК.pdf
31 березня 2025 19:35
Пропозиція ТОВ БЗ ЗБК.pdf.p7s
31 березня 2025 19:35
лист відгук.pdf.p7s
31 березня 2025 19:35
гарантія.rar.p7s
31 березня 2025 19:35
Аналогічні договори.pdf.p7s
31 березня 2025 19:35
гарантія.rar
31 березня 2025 19:35
Аналогічні договори.pdf
31 березня 2025 19:35
лист відгук.pdf
31 березня 2025 19:35
S0100115 Ф1. Баланс за 2024 рік.pdf

Публічні документи

08 квітня 2025 10:30
Електронний підпис
08 квітня 2025 10:24
Д.У..pdf
01 квітня 2025 14:31
Електронний підпис
01 квітня 2025 14:31
Електронний підпис
01 квітня 2025 14:28
45-59 Довідки.pdf
01 квітня 2025 14:28
Забезпечення.zip
01 квітня 2025 14:28
84 Лист-згода.pdf
01 квітня 2025 14:28
85 Лист-згода з ТЗ.pdf
01 квітня 2025 14:28
60-80 Статут.pdf
01 квітня 2025 14:28
1 Реєстр.pdf
01 квітня 2025 14:28
86 Пропозиція.pdf
01 квітня 2025 14:28
Забезпечення.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

гарантія.rar

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСБІТ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення.zip

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ"
#38528093
Відхилено 745 950,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2025 10:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 18:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСБІТ"
#43374867
Очікує рішення 749 850,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2025 10:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2025 11:51

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: - пропозиція Учасника в цілому скріплена удосконаленим електронним підписом керівника учасника процедури закупівлі; - Учасником надано довідку «Аналогічні договори» від 31.03.2025 р. №5. Інформація зазначена в цієї довідці про виконання Договору №2025/2/25-1/41 від 27.02.2025 р. не відповідає вимогам замовника торгів, а саме: остаточна сума виконання зазначеного договору менш ніж 100% очікуваної вартості оголошеної закупівлі; - Учасником не надано інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі та/або керівник, та/або виконавчий орган юридичної особи, та/або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); - Учасником не надано чинний на момент подання Учасником Сертифікат відповідності ДСТУ Б В.2.7- 46:2010 (п.п. 5.6.2; 5.6.4; 5.6.5; 6.1) та ДСТУ Б EN 197-1:2015 (п.п. 7.1.1; 7.1.2; 7.2.1; 7.2.2) на портландцемент з шлаком; - Учасником не надано довідку в довільній формі про місце розташування (із зазначенням адреси) складу учасника. Учасником надано копію договору оренди нерухомого майна, основних засобів та інших необоротних активів №02/01/2024. При цьому не надано Додаток №1 до зазначеного договору, який є невід’ємною частиною цього Договору (згідно умов пункту 1.3.); - Учасником не надано ЗАЯВА-ДОГОВІР № 1355/25-ТГ ПРО ПРИЄДНАННЯ (НАДАННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ) ДО ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» на укладення Договору про надання банківської гарантії від «31» березня 2025 року, відомості про який зазначено в пункті 1 наданої Учасником ГАРАНТІЇ № 1355/25-ТГ; - Учасником надано копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за наданою гарантією), який не підписано та не скріплено печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - Додаток 1 до тендерної документації: розділ «Інформація щодо документів які надаються учасником», підпункт 4.1. пункту 4, пункт 9, пункт 15, пункт 17, пункт 18. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - пропозиція учасника в цілому скріплена кваліфікованим електронним підписом (КЕП) керівника учасника процедури закупівлі, як учасника закупівлі; - Довідка в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву товару який закуповувався, первину ціну договору та остаточну суму договору з урахуванням усіх змін, назву, адресу, контакти колишнього замовника, та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель PROZORRO. Усі аналогічні договори із наданих у складі пропозиції, повинні бути виконані в повному обсязі із остаточною сумою виконання за кожним договором не менш ніж 100% очікуваної вартості цієї закупівлі. До довідки надається скан. копія оригіналу аналогічного договору та оригінал видаткових накладних, або актів приймання-передачі товарів за ним. Зазначений договір може надаватись без додатків та додаткових угод. До довідки також надається оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору. Зазначений лист відгук повинен бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру. У складі пропозиції повинно бути надано не менше трьох виконаних аналогічних договорів укладених у 2024 – 2025 роках. Аналогічним договором вважаються договори на поставку виробів з бетону, а саме: укриттів, споруд, конструкцій або їх складових частин та елементів; - Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі та/або керівник, та/або виконавчий орган юридичної особи, та/або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); - чинний на момент подання Учасником Сертифікат відповідності ДСТУ Б В.2.7-46:2010 (п.п. 5.6.2; 5.6.4; 5.6.5; 6.1) та ДСТУ Б EN 197-1:2015 (п.п. 7.1.1; 7.1.2; 7.2.1; 7.2.2) на портландцемент з шлаком; - Довідка в довільній формі про місце розташування (із зазначенням адреси) складу Учасника. - Додаток №1 до договору оренди нерухомого майна, основних засобів та інших необоротних активів №02/01/2024, який є невід’ємною частиною цього Договору (згідно умов пункту 1.3.); - ЗАЯВА-ДОГОВІР № 1355/25-ТГ ПРО ПРИЄДНАННЯ (НАДАННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ) ДО ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» на укладення Договору про надання банківської гарантії від «31» березня 2025 року, відомості про який зазначено в пункті 1 наданої Учасником ГАРАНТІЇ № 1355/25-ТГ; - копія платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією).

Документи

07 квітня 2025 10:16
Електронний підпис
07 квітня 2025 10:15
Відхилення.docx

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасником надано ДОВІДКУ від 25.03.2025 р. №4А в довільній формі про місце розташування (із зазначенням адреси) складу учасника. На підтвердження інформації зазначеної у даній довідці, Учасником надано копію ДОГОВОРУ №1 ОРЕНДИ МАЙНА від 28 лютого 2025 р. (далі – Договір) та копію АКТУ № 1 прийому – передачі об’єктів оренди до Договору №1 від 28.02.2025 р. (далі – Акт). При цьому, Учасником не надано додаток до зазначеного вище Акту, який містить посилання на нього та є невід’ємною часткою Договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 17 Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Додаток до АКТУ № 1 прийому – передачі об’єктів оренди до Договору №1 від 28.02.2025 р..

Документи