Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області»
Очікувана вартість
215 403 652,16 UAH
UA-2025-03-25-005793-a ● 5355fc8832234634aec1abad057877a6
Відкриті торги з особливостями
Призупинено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Вівчар Марія Володимирівна 380352520076 mariia23v@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 15:02 |
Очікувана вартість: | 215 403 652,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 077 018,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції Складає 1 077 000.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, виданої Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації № UA488201720355149009001013696, Код за ЄДРПОУ 04014074. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1077000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Автомобільні дороги загального користування місцевого значення, Тернопільського району Тернопільської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2026
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані послуги проводяться тільки після підписання Замовником "Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг" (форма № КБ-2в (УПВ)) і "Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати" (форма № КБ-3), належно оформлених Виконавцем не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, та тільки в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при надходженні бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 19:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 19:37 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 31.03.2025.docx | |
31 березня 2025 19:37 |
Титульна зміни від 31.03.2025.pdf | |
31 березня 2025 19:33 |
ТД Експуатаційне утримання Тернопільський район зі змінами від 31.03.2025.docx | |
31 березня 2025 19:30 |
Додаток 5 до ТД перелік документів зі змінами від 31.03.2025.docx | |
31 березня 2025 19:29 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії зі змінами 31.03.2025.docx | |
27 березня 2025 11:22 |
Титульна зміни.pdf | |
27 березня 2025 11:22 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 27.03.2025.docx | |
25 березня 2025 12:16 |
Додаток 4 Перелік доріг Тернопільський район.docx | |
25 березня 2025 12:16 |
Додаток 6 до ТД перелік документів переможця.docx | |
25 березня 2025 12:16 |
Титульна ТД.pdf | |
25 березня 2025 12:16 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx | |
25 березня 2025 12:16 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критеріїзі змінами 21.02.2025.docx | |
25 березня 2025 12:16 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 26 березня 2025 11:02
Дата відповіді: 27 березня 2025 12:47
Шановний Замовнику
Найменування предмета закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)»
1 В додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»:
п. 1.4 «Копiя(ї) договору(ів) генерального підряду (предмет аналогічного (их) договору (ів) генерального підряду повинен бути експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування); відгук повинен бути виданий балансоутримувачем дороги та адресований учаснику ( у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду)., а в Додатку 1 «Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту та/або поточного ремонту автомобільних доріг, укладений протягом останніх чотирьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.»
Предмет аналогічного договору повинен бути експлуатаційне утримання автомобільних доріг чи договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту та/або поточного ремонту автомобільних доріг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 березня 2025 11:41
Дата відповіді: 27 березня 2025 15:07
Шановний Замовнику
В тендерній документації п. 8 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:
«Усі подані учасником документи (довідки, сертифікати, дозволи, ліцензії, договори та інші) повинні бути чинним на момент подання тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору закупівлі.», що суперечить вимогам чинного законодавства, а також тендерній документації Додаток 1 п. 2 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій «-посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); та іншим пунктам.
Просимо змінити дану дискримінаційну вимогу на:
Усі подані учасником документи (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції).
У разі, якщо відповідні зміни не будуть внесені, ми змушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, яким учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, встановлених у статті 5 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому.
Відповідно замовником встановлена вимога: «Усі подані учасником документи (довідки, сертифікати, дозволи, ліцензії, договори та інші) повинні бути чинним на момент подання тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору закупівлі», «посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг)» для підтвердження учасником(-ами) закупівлі своєї відповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідність учасника кваліфікаційним критерієм дає можливість замовнику оцінити учасника та його здатність ефективно надавати послуги, переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами закупівлі.
Строк дії того чи іншого документа може встановлюватися нормами чинного законодавства. Окремо замовник на власний розсуд може встановити умови щодо строку виготовлення документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, чи навіть терміну дії такого документа.
Згідно з статтею 631 Цивільного кодексу України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Саме тому учасник повинен підтвердити свою можливість здійснювати господарську діяльність протягом всього строку дії договору закупівлі, а також наявність у нього техніки, працівників відповідної кваліфікації для здійснення господарської діяльності та інші вимоги встановлені тендерною документацією протягом всього строку дії договору закупівлі, задля належного виконання договору закупівлі.
При цьому, з метою неупередженого та ефективного захисту ваших прав і законних інтересів, ви можете звернутися до органу оскарження (Антимонопольного комітету України) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно замовником встановлена вимога: «Усі подані учасником документи (довідки, сертифікати, дозволи, ліцензії, договори та інші) повинні бути чинним на момент подання тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору закупівлі», «посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг)» для підтвердження учасником(-ами) закупівлі своєї відповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідність учасника кваліфікаційним критерієм дає можливість замовнику оцінити учасника та його здатність ефективно надавати послуги, переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами закупівлі.
Строк дії того чи іншого документа може встановлюватися нормами чинного законодавства. Окремо замовник на власний розсуд може встановити умови щодо строку виготовлення документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, чи навіть терміну дії такого документа.
Згідно з статтею 631 Цивільного кодексу України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Саме тому учасник повинен підтвердити свою можливість здійснювати господарську діяльність протягом всього строку дії договору закупівлі, а також наявність у нього техніки, працівників відповідної кваліфікації для здійснення господарської діяльності та інші вимоги встановлені тендерною документацією протягом всього строку дії договору закупівлі, задля належного виконання договору закупівлі.
При цьому, з метою неупередженого та ефективного захисту ваших прав і законних інтересів, ви можете звернутися до органу оскарження (Антимонопольного комітету України) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-25-005793-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:33768346
Дата подання: 28 березня 2025 15:45
Дата подання: 28 березня 2025 15:45
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2025 18:34
Рішення від 01.04.2025 №5073.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2025 18:34
Номер скарги: UA-2025-03-25-005793-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 01 квітня 2025 18:27
Дата подання: 01 квітня 2025 18:27
Дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2025 19:14
рішення від 03.04.2025 № 5229.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2025 19:14
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро