Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКОФОРМЛЕННЯ» КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 24831823 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Перемоги, 2 |
Контактна особа: |
Плескач Леся +380971492343 24831823@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 684 676,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 423,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 11:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ УЧАСНИКА.doc | |
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 3 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 4 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ПЕРЕМОЖЦЯ.doc | |
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 5 ТЕХНІЧНІ ВИМ.docx | |
25 березня 2025 11:33 |
Тендерна документація.doc | |
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 6 ПРОЄКТ ДОГ.docx | |
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 1 ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.docx |
25 березня 2025 11:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ УЧАСНИКА.doc
|
||||||
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 3 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
|
||||||
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 4 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ПЕРЕМОЖЦЯ.doc
|
||||||
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 5 ТЕХНІЧНІ ВИМ.docx
|
||||||
25 березня 2025 11:33 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 6 ПРОЄКТ ДОГ.docx
|
||||||
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 1 ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-14-000011 ● 1cb4c2d1c7014a4abaa908fc254a93b5
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 19:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.04.2025 № 35-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
14.04.2025 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-03-25-004906-a, 25.03.2025, повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-15 09:46:45
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 684 676,00 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-25-004906-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-15 11:52:05
Пояснення на запит
КП «Міськоформлення» 15.04.2025 отримало запит про надання поснень щодо моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області закупівлі тендеру UA-2025-03-25-004906-a, та надаємо наступні пояснення та документи:
Очікувана вартість предмета закупівлі – автомобіля TOYOTA RAV4 у комплектації ACTIVE+ була визначена на підставі проведеного попереднього ринкового аналізу. У процесі моніторингу цінових пропозицій на вказану модель автомобіля (рік випуску – 2025), встановлено, що мінімальна ціна в офіційних джерелах становить 1 701 504,00 грн з ПДВ. Автомобілі 2024 року випуску на момент моніторингу були відсутні як у вільному продажу, так і під замовлення.
Під час перемовин з офіційним дилером TOYOTA в місті Кременчук було отримано комерційну пропозицію із наданням знижки у розмірі 1%, що дозволило зменшити вартість придбання до 1 684 676,76 грн з ПДВ.
До пояснення додаються комерційні пропозиції, отримані від офіційних дилерів, які були використані для підтвердження ринкової вартості та технічних характеристик предмета закупівлі.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі була сформована відповідно до норм законадовства.
Підтверджуючі документи додаються:
- скриншот комерційна пропозиція
- комерційні пропозиції
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-16 11:41:11
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 684 676,00 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-25-004906-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Замовником у підпункті 2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, зазначено вимогу, що Учасник процедури закупівлі у тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що товар, який є предметом закупівлі, є новим і таким, що не був у використанні та виготовлений не раніше 2024 року, відповідність екологічним нормам не нижче EURO-5, технічно справний, комплектуючі та матеріали - такі, що не були у вживанні. Поряд з цим, у пункті 2 Додатку 5 до тендерної документації, зазначено вимогу, що Учасник процедури закупівлі у тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що товар, який є предметом закупівлі, є новим і таким, що не був у використанні та виготовлений не раніше 2023 року, відповідність екологічним нормам не нижче EURO-5, технічно справний, комплектуючі та матеріали - такі, що не були у вживанні. Поясніть вказану розбіжність.
- Замовником у підпункті 2 розділу 3 Додатку 2 та у пункті 3 Додатку 5 до тендерної документації, зазначено вимогу, що Учасник процедури закупівлі у тендерній пропозиції повинен надати сертифікат типу базового транспортного засобу чи сертифікат відповідності базових транспортних засобів, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу, що підтверджують якість Товару. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ПРО ЛАЙН" завантажено файл «Сертифікат типу RAV4.pdf» в якому міститься Сертифікат типу колісного транспортного засобу (КТЗ), в якому зазначено, що даний сертифікат містить 3 додатки. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ПРО ЛАЙН" завантажено лише 2 додатки до сертифікату. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-17 09:17:29
Відповідь на запит
КП «Міськоформлення» 16.04.2025 отримало запит про надання поснень щодо моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області закупівлі тендеру UA-2025-03-25-004906-a, та надаємо наступні пояснення:
Згідно додатку 2 «Технічна спеціфікація товару» до підписаного Договору№PLK 035/0425 від 10.04.2025року зазначено рік випуску автомобіля 2025, який фактично поставляється та був замовлений. Тому розбіжність Додатку 2 у пункті 2 та Додатку 5 розділу 3 пункту 2 являється помилкою у наборі тексту.
За інформацією, отриманою усно від Постачальника, зазначені додатки у сертифікаті типу базового транспортного засобу, не надаються імпортером та не передаються замовникам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПРО ЛАЙН" |
1 684 676,00
UAH з ПДВ
|
1 684 676,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПРО ЛАЙН" #36865135 |
Переможець |
1 684 676,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 10:25
|
20250410_Договір_PLK 0350425.pdf | укладений |
10 квітня 2025 10:09
|