Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15830000-5 Цукор і супутня продукція, Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії.
Очікувана вартість
255 440,00 UAH
UA-2025-03-25-003539-a ● f3a84e43b5104edcae3522d4e4e38759
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
25 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985423 |
Вебсайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Контактна особа: |
Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr.po@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція
Строк постачання товару Строк поставки товару – з дати підписання договору до 27.06.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)) у робочі дні з 07:00 до 10:00 години згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності до технічної специфікації (додаток № 1.1) до специфікації, автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб, будь яким зручним для Замовника способом (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)). Про кожну поставку товару Постачальник зобов’язаний повідомити Замовника завчасно (в телефонному режимі) в іншому випадку товар не буде прийнятий Замовником, та буде повернутий Постачальнику
Місце постачання товару: . Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару, яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника.
Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. У випадку ненадання документів, що підтверджують якість, Замовник має право відмовитись від прийняття товару
Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва.
Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника.
Приймання-здача товару проводиться у місці прийому (зважування) товару на складі харчоблоку КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною.
Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній.
Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання.
У випадку виявлення порчі, недостачі Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5-ти денний термін.
Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку.
Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів.
Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника
Розгорнути
Згорнути
Місце постачання товару: . Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару, яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника.
Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. У випадку ненадання документів, що підтверджують якість, Замовник має право відмовитись від прийняття товару
Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва.
Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника.
Приймання-здача товару проводиться у місці прийому (зважування) товару на складі харчоблоку КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною.
Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній.
Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання.
У випадку виявлення порчі, недостачі Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5-ти денний термін.
Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку.
Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів.
Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограм
Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 червня 2025
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
25 березня 2025 10:53 |
Проєкт договору_цукор-ЗПП.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Вид |
Можливі значення:
|
|
Категорія |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 4623 | Так | |
Тип |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ТАРАСОВА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА |
218 560,00
UAH з ПДВ
|
218 560,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ФУД СІТІ КР" |
224 000,00
UAH з ПДВ
|
224 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Малик Олександр Михайлович" |
226 400,00
UAH з ПДВ
|
226 400,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ІРИНА ВАСИЛІВНА" |
232 000,00
UAH з ПДВ
|
232 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОБРА ХАТА" |
240 960,00
UAH з ПДВ
|
240 960,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ" |
241 920,00
UAH з ПДВ
|
241 920,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "АЛЕКСЄЄВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" |
246 400,00
UAH з ПДВ
|
246 400,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" |
249 600,00
UAH з ПДВ
|
249 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "КИСЕЛЬОВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
254 400,00
UAH з ПДВ
|
254 400,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Радченко Інна Володимирівна" |
254 640,00
UAH з ПДВ
|
254 640,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ГАРНА СТРАВА" |
254 880,00
UAH з ПДВ
|
254 880,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТАРАСОВА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА #3368804409 |
Переможець |
218 560,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 09:05
|