Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт кімнати для зберігання зброї в кабінеті №315 Південноукраїнського Ліцею №2 Південноукраїнської міської ради)
Очікувана вартість
180 790,00 UAH
UA-2025-03-25-000331-a ● c804d5cf0ea24cb8aef55501c1cc948b
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04653220 |
Вебсайт: | http://osvita-yu.mk.ua |
Місцезнаходження: | 55002, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район, м. Південноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16 |
Контактна особа: |
Олеся Болотіна +380513657594 olesya0812@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 08:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 11:18 |
Очікувана вартість: | 180 790,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 807,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Закупівля повторно. Закупівля UA-2025-03-06-000971-a не відбулася.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кімнати для зберігання зброї в кабінеті №315 Південноукраїнського Ліцею №2 Південноукраїнської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55002, Україна, Миколаївська область, м.Південноукраїнськ, бульвар Шкільний, 3, Ліцей №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за даним Договором здійснюються у безготівковій формі, у національній валюті України - гривні, на підставі виставленого Виконавцем рахунку шляхом перерахування коштів Замовником на рахунок Виконавця протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами форм № КБ-2,КБ-3за наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розміру кошторисної заробітної плати та середньомісячної норми тривалості робочого часу
Дата подання: 26 березня 2025 10:58
Дата відповіді: 27 березня 2025 09:55
Шановний Замовнику!
Додатком 4 до Тендерної документації зазначено, «Розмір кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості послуг та робіт поточного характеру станом на 01.01.2025 року складає 13707,89 грн. (наказ управління освіти ім. Б. Грінченка Південноукраїнської міської ради від 21.02.2025 року №182). Цей показник заробітної плати відповідає середньомісячній нормі тривалості робочого часу з урахуванням вимог Закону України «Про правовий режим воєнного стану» №389-VIII зі змінами, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/2022 зі змінами.»
Згідно останніх змін рівень середньомісячної заробітної плати відповідає мінімально допустимому значенню, яке може бути враховане при складанні інвесторської кошторисної документації у 2025 році. Це значення розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік, та індексу споживчих цін на 2025 рік (Постанова КМУ від 28.06.2024 р. №780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2005-2027 роки») і складає: 16928*1,097=18570,02. Цьому показнику заробітної плати відповідає значення середньомісячної тривалості робочого часу розраховані із умов тривалості воєнного стану до 8 травня 2025 року – 169,58 ( у відповідності з даними щодо 40-годинного робочого тижня). Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 4.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Дякую Вам звернення та увагу до закупівлі.
Дійсно додатком №4 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи №1/поточний ремонт кімнати для зберігання зброї від 25.03.2025 року зазначено розмір заробітної плати, доведеної централізованою бухгалтерією управління освіти ім. Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради у сумі 13707,89 грн. відповідно до наказу начальника управління освіти ім. Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради від 21.02.2025 року №182. Наказ про встановлення зміненої кошторисної заробітної плати на 2025 рік у сумі 18570,02 грн. був наданий після оголошення вищезазначеної процедури закупівлі. Закупівля UA-2025-03-25-000331-a була оголошена та проводиться повторно без зміни вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації (закупівля UA-2025-03-06-000971) та в межах очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої рішенням сесії Південноукраїнської міської ради від 30.01.2025 №2145 «Про внесення змін до бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади на 2025 рік».
Враховуючі необхідність зміни очікуваної вартості предмету закупівлі (її збільшення на 16158,00 грн.), внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік, виділення додаткових бюджетних призначень на відповідні цілі внесення змін до оголошення та до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи №1/поточний ремонт кімнати для зберігання зброї від 25.03.2025 року є неможливим.
Тому, уповноваженою особою управління освіти ім. Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради розглядається питання прийняття рішення про скасування процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт кімнати для зберігання зброї в кабінеті №315 Південноукраїнського Ліцею №2 Південноукраїнської міської ради).
Дійсно додатком №4 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи №1/поточний ремонт кімнати для зберігання зброї від 25.03.2025 року зазначено розмір заробітної плати, доведеної централізованою бухгалтерією управління освіти ім. Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради у сумі 13707,89 грн. відповідно до наказу начальника управління освіти ім. Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради від 21.02.2025 року №182. Наказ про встановлення зміненої кошторисної заробітної плати на 2025 рік у сумі 18570,02 грн. був наданий після оголошення вищезазначеної процедури закупівлі. Закупівля UA-2025-03-25-000331-a була оголошена та проводиться повторно без зміни вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації (закупівля UA-2025-03-06-000971) та в межах очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої рішенням сесії Південноукраїнської міської ради від 30.01.2025 №2145 «Про внесення змін до бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади на 2025 рік».
Враховуючі необхідність зміни очікуваної вартості предмету закупівлі (її збільшення на 16158,00 грн.), внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік, виділення додаткових бюджетних призначень на відповідні цілі внесення змін до оголошення та до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи №1/поточний ремонт кімнати для зберігання зброї від 25.03.2025 року є неможливим.
Тому, уповноваженою особою управління освіти ім. Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради розглядається питання прийняття рішення про скасування процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт кімнати для зберігання зброї в кабінеті №315 Південноукраїнського Ліцею №2 Південноукраїнської міської ради).
Щодо інформацій про субпідрядників/співвиконавців
Дата подання: 26 березня 2025 13:57
Дата відповіді: 27 березня 2025 09:55
Шановний Замовнику!
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг.
Отже, у разі проведення закупівлі послуг шляхом проведення відкритих торгів з особливостями замовник зобов’язаний передбачити можливість залучення учасником субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Просимо внести відповідні зміни в ТД, а саме п.8 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Дякую Вам звернення та увагу до закупівлі.
Процитована Вами норма статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (п.18 ч.2) додатково опрацьована та буде врахована у майбутніх процедурах у разі закупівлі робіт або послуг з можливістю залучення до виконання робіт чи послуг субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Процитована Вами норма статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (п.18 ч.2) додатково опрацьована та буде врахована у майбутніх процедурах у разі закупівлі робіт або послуг з можливістю залучення до виконання робіт чи послуг субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 13:42 |
Кінець періоду оскарження: | 07 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Рівень кошторисної заробітної плати встановлено кошторисником під час розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі у сумі 13707,89 грн., що суперечить діючому закондавству |
Документи:
27 березня 2025 13:42
|
Електронний підпис |
27 березня 2025 13:42
|
протокол від 27.03.2025 року №3_поточний ремонт кімнати для зберігання зброї.pdf |
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро