Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пейнтбольні кульки
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2025-03-24-013979-a 4c49ee5101ca4b98a0583fd619b271ea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Сень

+380939733907 a3211zakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А3211
Код ЄДРПОУ: 26615153
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Роман Сень
+380939733907
a3211zakupivli@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 19:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2025 18:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37460000-0: Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар


код за ДК 37460000-0 – Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 коробка
Кульки для пейнтболу Tomahawk ECO (2000 шт. в коробці) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область, с. Старичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 37460000-0 — Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленої видаткової накладної (рахунка-фактури) та підписання сторонами акта приймання-передачі на відвантажений Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖЕРЕБУХ ЯРОСЛАВ ЙОСИПОВИЧ" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2025 14:35
Електронний підпис
09 квітня 2025 14:34
Довідка щодо ліцензії.PDF
04 квітня 2025 11:03
Електронний підпис
04 квітня 2025 11:01
Переклад сертифікату.PDF
02 квітня 2025 11:25
Електронний підпис
02 квітня 2025 11:25
Електронний підпис
02 квітня 2025 11:24
Проєкт договору.PDF
31 березня 2025 23:30
Електронний підпис
31 березня 2025 23:30
Електронний підпис
31 березня 2025 23:26
Переклад сертифікату.pdf
31 березня 2025 23:26
Довідка, що товар новий.PDF
31 березня 2025 23:26
Довідка щодо пакування.PDF
31 березня 2025 23:26
Проєкт договору.PDF
31 березня 2025 23:26
Довідка щодо резидента.PDF
31 березня 2025 23:26
Виписка НОВА.pdf
31 березня 2025 23:26
Гарантійний лист.PDF
31 березня 2025 23:26
Довідка щодо поставки.PDF
31 березня 2025 23:26
Паспорт_ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖЕРЕБУХ ЯРОСЛАВ ЙОСИПОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЖЕРЕБУХ ЯРОСЛАВ ЙОСИПОВИЧ"
#2333801571
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2025 17:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 10:26

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п.7 Розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано наступне: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону,- під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання пропозиції накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП). Учасником на виконання цієї вимоги на документи у складі пропозиції накладено Удосконалений електронний підпис (УЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на документи у складі пропозиції. 2. Відповідно до п.1 Розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано наступне: Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї пропозиції документи відповідно до Переліку, визначеного в Додатку №2 до Оголошення, у вигляді електронних документів, підписаних електронним підписом, або у вигляді сканованих копій (у форматі PDF чи аналогічному), виготовлених з оригіналів або належним чином завірених копій документів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано переклад Паспорту безпеки матеріалів який не є електронним документом підписаним електронним підписом, або у вигляді сканованої копії (у форматі PDF чи аналогічному), виготовлений з оригіналу або належним чином завіреної копії документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: переклад Паспорту безпеки матеріалів у вигляді електронний документу, підписаного електронним підписом, або у вигляді сканованої копії (у форматі PDF чи аналогічному), виготовленої з оригіналу або належним чином завіреної копії документу. 3. Відповідно до п.1. Відомості про учасника закупівлі Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в таблиці в рядку «Паспортні дані (для учасника процедури закупівлі - фізичної особи)» треба вказати інформацію про наступне: серія, номер паспорта, ким і коли виданий. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Відомості про учасника Закупівлі Bиx. №28.03-11 від 28.03.2025 p. де у відповідному рядку вказано серія та номер паспорта і ким виданий. Але не вказано коли виданий. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: Відомості про учасника з повністю наданою інформацією в рядку «серія, номер паспорта, ким і коли виданий».

Документи

07 квітня 2025 17:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2025 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖЕРЕБУХ ЯРОСЛАВ ЙОСИПОВИЧ"
#2333801571
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2025 17:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2025 17:10
Договір 27 від 18.04.25.pdf укладений
18 квітня 2025 17:08