Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40216423 |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Мистецька, 16 |
Контактна особа: |
Самуник Олег Васильович +380971599786 oleg_samunik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 85 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Послуги здійснюються у разі наявності та в межах відповідних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання Акту (актів) наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 18:33 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
24 березня 2025 18:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 18:33 |
Додаток 3_Перелік Учасник.docx | |
24 березня 2025 18:33 |
Додаток 4_Вимоги до переможця.docx | |
24 березня 2025 18:33 |
ТД ремонт автобусів.doc | |
24 березня 2025 18:33 |
Додаток 2_Проект договору.docx | |
24 березня 2025 18:33 |
Додаток 1_Технічне завдання.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСУЗУ СЕРВІС ЮА" |
85 000,00
UAH з ПДВ
|
85 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСУЗУ СЕРВІС ЮА"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для надання послуг з ремонту та технічного обслуговування шкільних автобусів. Довідка, має містити інформацію про наявність в межах Хмельницької області (має знаходитись в межах 60 км від адреси Замовника) станції технічного обслуговування (СТО), на якій планується технічне обслуговування та/або ремонт автобусів Замовника. Зазначена у цій довідці СТО повинна додатково мати можливість проведення гарантійного обслуговування автобусів марки АТАМАН. На підтвердження потрібно надати сертифікат або дилерську угоду/договір офіційного дилера або авторизаційний лист від офіційного дилера тощо.
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
2.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. В довідці обов’язково зазначаються: кількість працівників, посада і спеціальність кожного працівника.
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.1 Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, скріплена печаткою Учасника (у разі її використання), з зазначенням аналогічного договору (договорів) по поточному ремонту та технічному обслуговуванню шкільних автобусів, який укладений в 2023-2024 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 1-го), що вказані в довідці та документальним підтвердженням його виконання (акт надання послуг, відгук від замовника, тощо).
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСУЗУ СЕРВІС ЮА" #45460444 |
Очікує рішення |
85 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 18:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
Уповноважена особа повідомив, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015:50110000-9:Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування шкільних автобусів)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСУЗУ СЕРВІС ЮА". Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні/тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону окрім положень частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу третього частини п’ятнадцятої з урахуванням положень пункту 43 Особливостей розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСУЗУ СЕРВІС ЮА" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015:50110000-9:Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування шкільних автобусів)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: - Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД – п.п. 3.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: «належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення Загальних зборів Учасників» Проте, у складі пропозиції учасника відсутня копія відповідного рішення Загальних зборів Учасників щодо діяльність на підставі модельного статуту. - Відповідно до абз. 8 Додатку 1 до ТД – З метою візуального контролю Замовником за якісним виконанням робіт (наданих Послуг). Замовник залишає за собою право здійснити виїзд на місцезнаходження Учасника/Переможця закупівлі за вказаною в пропозиції адресою, в будь який час до та/або після укладеного Договору для перевірки наявності заявленого в пропозиції обладнання (про що Учасником надається гарантійний лист в довільній формі). Проте, пропозиція учасника не містить даного гарантійного листа. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Копія відповідного рішення Загальних зборів Учасників щодо діяльність на підставі модельного статуту. - Гарантійний лист щодо права Замовника здійснити виїзд на місцезнаходження Учасника/Переможця закупівлі за вказаною в пропозиції адресою, в будь який час до та/або після укладеного Договору для перевірки наявності заявленого в пропозиції обладнання. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.