Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
02 квітня 2025 11:38 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141532 |
Вебсайт: | http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Мури, 4 |
Контактна особа: |
Богдан Білоконний +380432651101 bilokonnyi_cbfs@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:15 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:15 |
Очікувана вартість: | 58 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 588,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з урахуванням норм Постанови КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 (зі змінами). | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 16:57 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
24 березня 2025 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 16:57 |
2. Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
24 березня 2025 16:57 |
5. Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
24 березня 2025 16:57 |
1. Тендерна документація за Особливостями.docx | |
24 березня 2025 16:57 |
4. Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
24 березня 2025 16:57 |
3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ПБГ19» |
56 934,00
UAH з ПДВ
|
56 934,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
57 390,00
UAH з ПДВ
|
57 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ «ПБГ19»
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
Матеріально-технічна база.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Підтверджую
Досвід 3021.pdfТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
Довідка СЦ залучений.pdf.p7sНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Підтверджую
Досвід довідка.pdf.p7sВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ПБГ19» #45701274 |
Очікує рішення |
56 934,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 11:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 11:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «1.1.1. Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника на території України (за виключенням територій, на яких ведуться бойові дії та/або тимчасово окупованих територій російською федерацією та/або територій можливих бойових дій (окрім територій, дата припинення можливості бойових дій на яких наступила)) власного або залученого сервісного центру та/або пункту сервісного обслуговування. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про найменування такого (-их) центру (-ів) та/або пункту (-ів), його (їх) фактичну адресу (місцезнаходження), контактний (-і) номер (-и) телефону (-ів), адресу (-и) електронної пошти для подання заявок на гарантійне обслуговування товару, а також, форму власності (власний або залучений). Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – залученими сервісними центрами та/або пунктами – в складі документів тендерної пропозиції таким учасником повинна (-і) бути надана (-і) копія (-ї) договору (-ів) з партнером (-ами), який (-і) здійснюватиме (-уть) сервісне обслуговування Товару та буде (-уть) забезпечувати відновлення його працездатності протягом усього гарантійного періоду.». 1.2. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пп. 1.2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «1.2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного). Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору (-ів); найменування, код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адресу контрагента (-ів), а також – прізвище та ім’я (без скорочень) і номер телефону контактної особи контрагента (-ів). Аналогічним вважається договір, предметом якого виступають персональні комп’ютери та/або ноутбуки та/або комп’ютерна (офісна) техніка; 1.2.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, в повному обсязі. 1.2.3. Позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Даний лист-відгук повинен містити дату його надання, а також посилання на номер та дату такого договору.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Довідку (файл «Довідка сервіс.pdf») про наявність власного сервісного центру технічної підтримки у м. Запоріжжі. Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 28 лютого 2025 року № 376, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 11 березня 2025 року за № 380/43786, що набув чинності 20.03.2025 (джерело – https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0380-25#Text) (далі – Перелік), Запорізьку міську територіальну громаду віднесено до територій можливих бойових дій (дата виникнення можливості бойових дій – 01.02.2023). Станом на дату здійснення перевірки (04.04.2025р.) у Переліку відсутня інформація про дату припинення можливості бойових дій. Крім того, у даній довідці відсутня інформація про найменування даного сервісного центру. 2.2. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Досвід 3021.pdf» архів «Досвід 3021 ПБГ19.zip»), у якій зазначено інформацію про виконання аналогічного договору № 17 від 07.02.2025 р., укладеного з Фізичною особою-підприємцем ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА та Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Досвід 3021.pdf» архів «Досвід 3021.zip»), у якій зазначено інформацію про виконання аналогічного договору № 6 від 18.02.2025 р., укладеного з Комунальним закладом культури "Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія". Дані довідки не містять інформації про предмет договору. Відповідно до наданих Учасником у складі документів тендерної пропозиції скан-копій вказаних аналогічних договорів (файл «Договір.pdf» та файл «дог 6 від 18.02.2025.pdf»), їх предметом виступає: - договір № 17 від 07.02.2025 р. – товар згідно специфікації (Додаток1) яка є невід’ємною частиною договору, згідно код ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина). Товар згідно специфікації: Ноутбук LENOVO IdeaPad Slim 5 16ABR8 (82XG0089RA) та БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПРИСТРІЙ I-SENSYS MF3010 CANON (5252B004); - договір № 6 від 18.02.2025 р. – товари за предметом закупівлі: ноутбук, комп’ютер (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Також у складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутній позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором № 6 від 18.02.2025 р., укладеного з Комунальним закладом культури "Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія" про належне виконання цього договору. Таким чином, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній повний пакет документів на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника на території України (за виключенням територій, на яких ведуться бойові дії та/або тимчасово окупованих територій російською федерацією та/або територій можливих бойових дій (окрім територій, дата припинення можливості бойових дій на яких наступила)) власного або залученого сервісного центру та/або пункту сервісного обслуговування. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про найменування такого (-их) центру (-ів) та/або пункту (-ів), його (їх) фактичну адресу (місцезнаходження), контактний (-і) номер (-и) телефону (-ів), адресу (-и) електронної пошти для подання заявок на гарантійне обслуговування товару, а також, форму власності (власний або залучений). Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – залученими сервісними центрами та/або пунктами – в складі документів тендерної пропозиції таким учасником повинна (-і) бути надана (-і) копія (-ї) договору (-ів) з партнером (-ами), який (-і) здійснюватиме (-уть) сервісне обслуговування Товару та буде (-уть) забезпечувати відновлення його працездатності протягом усього гарантійного періоду. 3.2. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати: або приведену у відповідність до вимог пп. 1.2.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно договору № 17 від 07.02.2025 р., укладеного з Фізичною особою-підприємцем ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА; або приведену у відповідність до вимог пп. 1.2.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно договору № 6 від 18.02.2025 р., укладеного з Комунальним закладом культури "Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія" та позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з даним аналогічним договором про належне виконання цього договору. Даний лист-відгук повинен містити дату його надання, а також посилання на номер та дату такого договору. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.