Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвий бак SULO пластиковий сірий 1100 л
Очікувана вартість
387 000,00 UAH
UA-2025-03-24-013090-a 792cd873b7104deca2089a2796dad205
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марець Олександр Григорович

+380336621407 sasha.marec@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ратнівське виробниче управління житловокомунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03339153
Місцезнаходження: 44101, Україна , Волинська обл., смт Ратне, вул. Нова, 94
Контактна особа: Марець Олександр Григорович
+380336621407
sasha.marec@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Сміттєвий бак SULO пластиковий сірий 1100 л
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
Контейнери спеціально призначені для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44101, Україна, Волинська область, смт Ратне, вул. Нова, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі накладної протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100
Підписання договору Замовник надсилає Постачальнику Замовлення на поставку електронною поштою на e-mail постачальника в строк не менше ніж за 10 робочих днів до запланованої дати поставки. Постачальник протягом 2 робочих днів з дати надходження такого Замовлення повинен підтвердити можливість здійснення поставки Товару, згідно Замовлення на поставку. Одноразова поставка 10 Робочі 100

Тендерна документація

24 березня 2025 16:51
Договір ЗЦП.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Бренд Можливі значення:
  • SULO
  • Внутрішній об'єм 1100 літр
    Стандарт виготовлення Можливі значення:
  • EN 840-2
  • Матеріал бака Можливі значення:
  • HDPE
  • Матеріал кришки Можливі значення:
  • HDPE
  • Колір Можливі значення:
  • сірий
  • Тип кришки Можливі значення:
  • звичайна
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 27 березня 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ 386 871,00
    UAH з ПДВ
    386 871,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    25 березня 2025 15:14
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Бренд SULO
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Внутрішній об'єм 1100 літр
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Стандарт виготовлення EN 840-2
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал бака HDPE
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал кришки HDPE
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Колір сірий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип кришки звичайна

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ
    #42455122
    Переможець 386 871,00
    UAH з ПДВ
    27 березня 2025 13:00

    Документи

    27 березня 2025 12:59
    Електронний підпис

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 27 березня 2025 13:00

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ
    #42455122
    386 871,00
    UAH з ПДВ
    Документи

    Документи

    27 березня 2025 12:59
    Електронний підпис

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    31 березня 2025 16:51
    протокол.pdf зміни до договору
    31 березня 2025 16:50
    Договір поставки.pdf зміни до договору
    31 березня 2025 16:50
    Електронний підпис укладений
    31 березня 2025 16:45
    Договір поставки.pdf зміни до договору
    31 березня 2025 16:44
    Електронний підпис укладений
    31 березня 2025 12:42
    Договір поставки.pdf укладений
    31 березня 2025 12:40

    Інформація про платежі за договором

    Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
    Дата Сума Платник Одержувач Статус
    01 квітня 2025 10:30
    386 871,00 UAH UA898201720344390007000024778
    Ратнівське ВУЖКГ
    UA423052990000026007046219710
    ТЗОВ"ВСМ ЕКОЛОДЖI"
    Оплачений

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    31 березня 2025
    Дата публікації змін до договору:
    31 березня 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації в річному плані закупівлі за предметом: сміттєвий бак SULO пластиковий сірий 1100 л (код товару згідно з Класифікатором ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), ідентифікатор плану UA-P-2025-03-24-015581-a, сталася технічна (механічна) помилка, а саме: в полі «Код КЕКВ» помилково вказано «2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» замість потрібного «2610 – Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».
    Номер договору про закупівлю: 1
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 3
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    31 березня 2025
    Дата публікації змін до договору:
    31 березня 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації в річному плані закупівлі за предметом: сміттєвий бак SULO пластиковий сірий 1100 л (код товару згідно з Класифікатором ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), ідентифікатор плану UA-P-2025-03-24-015581-a, сталася технічна (механічна) помилка, а саме: в полі «Код КЕКВ» помилково вказано «2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» замість потрібного «2610 – Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».
    Номер договору про закупівлю: 1
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Ціни за одиницю:

    Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
    Сміттєвий бак SULO пластиковий сірий 1100л 43 7 497,50
    UAH