Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сідельний тягач
Очікувана вартість
3 921 775,40 UAH
UA-2025-03-24-012061-a 8a8dc6c3ef024e038b2cb6e1d810445e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

011 Відділ закупівель

380503002650 tender011@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна , Харківська обл.,
Контактна особа: 011 Відділ закупівель
380503002650
tender011@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2025 10:00
Очікувана вартість: 3 921 775,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 608,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Сідельний тягач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2025
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Авансовий платіж у розмірі 30% від вартості Автомобіля здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів згідно виставленого рахунку. Рахунок виставляється Продавцем протягом 5(п’яти) робочих днів з дати підписання Договору Аванс 5 Робочі 30
Дата виставлення рахунку Другий авансовий платіж у розмірі 50% від вартості Автомобіля здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Покупцем письмового повідомлення Продавця про готовність Автомобіля до відвантаження та підписання Сторонами Акту попереднього технічного прийому автомобіля згідно виставленого рахунку Аванс 5 Робочі 50
Поставка товару Остаточний розрахунок у розмір 20% від вартості Автомобіля здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Пiсляоплата 5 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2025 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2025 16:12
КД .docx
24 березня 2025 16:12
Додаток 6 Заявка на кваліфікацію .xlsx
24 березня 2025 16:12
Договір купівлі-продажу .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Продовження терміну постачання товару
Дата подання: 28 березня 2025 09:46
Дата відповіді: 28 березня 2025 10:02
Шановний замовнику, моделюючи процедуру аукціону та всі законодавчі норми на її проведення, на фіналізацію процес підписання Договору по цій процедурі можна вийти на 15.04.2025 і це в кращому випадку. В той же час потрібно врахувати, що станом на зараз у всіх європейських виробників терміни виробництва тягачів складають близько 3-х місяців і для доставки в Україну, розмитнення, сертифікації та передпродажної підготовки потрібно ще 1 місяць. Тож після підписання Договору, на завершення постачання потрібно розраховувати на 4 місяці. Якщо до умовної найшвидшої дати підписання Договору 15.04.2025 року додати ще 4 місяці на виробництво та постачання тягача до замовника, виходимо на 15.08.2025 року. Враховуючи вищенаведене, а також для розширення кола потенційних учасників, просимо продовжити термін постачання техніки до 15.08.2025.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, перед визначенням усих істотних умов для оголошення тендеру, а саме і терміну постачання, було проведено моніторинг ринку. Враховуючи пропозиції, що можуть запропонувати потенційні постачальники та виробничу необхідність - термін постачання змінити не можемо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" 3 596 870,00
UAH
3 596 870,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 квітня 2025 23:57
Електронний підпис
01 квітня 2025 23:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
#32849408
Відхилено 3 596 870,00
UAH
04 квітня 2025 07:33

Документи

04 квітня 2025 07:33
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій