Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
5 986 168,00 UAH
UA-2025-03-24-011713-a ● f6de44110b82482fa9a3e52f842aa386
Відкриті торги з особливостями
Призупинено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34064800 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а |
Контактна особа: |
Гаврильчук Олександр 0970023226 a1eksandr007@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 14:28 |
Очікувана вартість: | 5 986 168,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 861,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11604, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н., м. Малин, вул. Заводська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує роботи виконані Виконавцем на підставі актів (-ту) виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту виконаних робіт, а у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 11:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 11:41 |
Перелік змін.docx | |
02 квітня 2025 11:41 |
ТД Заводська зі змінами.docx | |
02 квітня 2025 11:41 |
ТД Заводська зі змінами.docx.p7s | |
24 березня 2025 16:01 |
ТД Заводська.docx | |
24 березня 2025 16:01 |
ТД Заводська.docx.p7s |
02 квітня 2025 11:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2025 11:41 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 квітня 2025 11:41 |
ТД Заводська зі змінами.docx
|
|||
02 квітня 2025 11:41 |
ТД Заводська зі змінами.docx.p7s
|
|||
24 березня 2025 16:01 |
ТД Заводська.docx
|
|||
24 березня 2025 16:01 |
ТД Заводська.docx.p7s
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
акт про відвідування будівельного майданчика
Дата подання: 26 березня 2025 10:58
Дата відповіді: 27 березня 2025 14:32
Шановний Замовнику, тендерна документація містить вимогу надання у складі тендерної пропозиції акту про відвідування будівельного майданчика . Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання акту про відвідування будівельного майданчика, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати акту про відвідування будівельного майданчика за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції акту про відвідування будівельного майданчика, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник встановлює дану вимогу з метою запобігання виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику та допоможуть визначитись учаснику з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Посвідчення ОП
Дата подання: 27 березня 2025 12:27
Дата відповіді: 28 березня 2025 14:24
Шановний Замовнику,
Просимо надати роз’яснення стосовно наступної вимоги: «ДИРЕКТОР, ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР ТА/АБО НАЧАЛЬНИК БУДІВЕЛЬНОЇ ДІЛЬНИЦІ МАЄ ПІДТВЕРДИТИ ЗНАННЯ ВИМОГ ПРАВИЛ БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТОУСТАНОВОК СПОЖИВАЧІВ (НПАОП 40.1-1.21-98), ПРАВИЛ БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОУСТАНОВОК (НПАОП 40.1-1.01-97), ПРАВИЛ БУДОВИ ЕЛЕКТРОУСТАНОВОК, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ УСТАНОВОК (НПАОП 40.1.1.07-01), ПРАВИЛА ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІД ЧАС БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ (НПАОП 63.21-1.09-01); ПРАВИЛА ОХОРОНИ ПРАЦІ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ (НПАОП 0.00-1.62-12); ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ СТОСОВНО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТОДАВЦЯМИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ (НПАОП 0.00-7.11-12) – ДЛЯ ДИРЕКТОРА (НАДАТИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ КОПІЮ(Ї) ПРОТОКОЛУ/ВИТЯГУ З ПРОТОКОЛУ КОМІСІЇ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА КОПІЮ(Ї) ЧИННОГО ПОСВІДЧЕННЯ)».
1) Оскільки у вимозі застосовано «та/або», що в українській мові означає: або наявність усіх умов, або наявність однієї з умов, то можна зробити висновок, що Учасник має можливість надати підтвердження знання вимог щодо одного з працівників: директора, головного інженера або начальника будівельної дільниці. В зв’язку з чим просимо підтвердити чи правильно ми розуміємо дану вимогу. Якщо з Вашого боку дана вимога тлумачиться інакше, то просимо внести зміни до тендерної документації так, що вимога буде трактуватися однозначно як усіма потенційними учасниками, так і Замовником.
2) Якщо вимога підтвердити знання «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ СТОСОВНО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТОДАВЦЯМИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ (НПАОП 0.00-7.11-12) – ДЛЯ ДИРЕКТОРА» стосується лише директора, що є логічним, оскільки роботодавцем в даному випадку є саме директор, то просимо відкоригувати тендерну документації так, щоб дана вимога була відокремленою і було однозначно зрозуміло, що підтвердження вимагається лише стосовно директора підприємства.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації для однакового трактування усіма потенційними учасниками даної вимоги.
Призначення осіб за стан ОП
Дата подання: 27 березня 2025 12:27
Дата відповіді: 28 березня 2025 14:24
Шановний Замовнику,
У тендерній докмуентації міститься вимога щодо надання «НАКАЗ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ОСІБ ЗА СТАН ОХОРОНИ ПРАЦІ».
По-перше, просимо надати конкретне число ОСІБ, яке повинен підтвердити учасник. Оскільки Наказ вимагається один, проте не на ОСОБУ, а на ОСІБ, що передбачає дві і більше осіб.
По-друге, просимо надати роз’яснення, яка посада відповідає даній вимозі. Наприклад наше підприємство має у штаті Інженера з охорони праці, що є відповідальним за стан охорони праці. Чи буде надання НАКАЗУ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ НА ПОСАДУ ІНЖЕНЕРА З ОХОРРОНИ ПРАЦІ достатнім підтвердженням даної вимоги?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, та вимога буде звучати «НАКАЗ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИ ЗА СТАН ОХОРОНИ ПРАЦІ»
Тех.завдання
Дата подання: 31 березня 2025 10:06
Дата відповіді: 01 квітня 2025 14:17
Тип асфальтобетонної суміші що застосовується на вирівнюючий та верхній?
Відповідь: Згідно проектно-кошторисної документації "Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-24-011713-a.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3525516697
Дата подання: 04 квітня 2025 16:15
Дата подання: 04 квітня 2025 16:15
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (дискримінаційні вимоги тендерної документації)
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2025 16:13
рішення від 08.04.2025 № 5491.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2025 16:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 № 6056.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2025 12:13
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро