Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гістологічні дослідження операційного та біопсійного матеріалу
Очікувана вартість
1 855 500,00 UAH
UA-2025-03-24-011690-a ● fd62b0499b4e4d90af9f9a2fcb5ec95e
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" |
Код ЄДРПОУ: | 01996728 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Петрів Тетяна Михайлівна 380672848487 lodcl1542@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 18:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 15:44 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 15:44 |
Очікувана вартість: | 1 855 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 277,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість: 5 найменувань, згідно обсягів Технічної специфікації . Всього - 2050 досліджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
гістологічне дослідження І категорії складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 31 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
600 штука
гістологічне дослідження ІІ категорії складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 31 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1200 штука
гістологічне дослідження ІІІ категорії складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 31 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
100 штука
гістологічне дослідження IV категорії складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 31 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
100 штука
гістологічне дослідження V категорії складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 31 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється Замовником безготівково на підставі наданого Виконавцем рахунку та акту наданих послуг за платіжними реквізитами Виконавця, зазначеними у Договорі, впродовж 90 робочих днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 13:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 12:27 |
Тендерна документація 25 р.docx | |
28 березня 2025 12:27 |
Перелік змін.docx | |
25 березня 2025 10:54 |
Перелік змін.docx | |
24 березня 2025 16:01 |
Проект договору.docx | |
24 березня 2025 16:01 |
Технічна специфікація.docx |
28 березня 2025 13:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 березня 2025 12:27 |
Тендерна документація 25 р.docx
|
||||||
28 березня 2025 12:27 |
Перелік змін.docx
|
||||||
25 березня 2025 10:54 |
Перелік змін.docx
|
||||||
24 березня 2025 16:01 |
Проект договору.docx
|
||||||
24 березня 2025 16:01 |
Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 26 березня 2025 10:33
Дата відповіді: 28 березня 2025 10:58
Шановний Замовнику, Вами встановлена вимога щодо надання скан-копії діючого договору страхування професійної відповідальності лікарів та закладів охорони здоров’я. Зазначаємо, що страхування професійної відповідальності лікарів та закладів охорони здоров’я, передбаченої пунктом 15 статті 6 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 № 85/96-ВР, добровільне. Жодним нормативно-правовим документом не встановлено обов'язкової умови щодо необхідності страхування професійної відповідальності лікарів та закладів охорони здоров’я. А тому встановлення вказаної умови порушує принципи закупівель та є дискримінційним по відношенню до потенційних учасників. Просимо вилучити вказану вимогу. В іншому випадку ми будемо звертатися зі скаргою до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником прийнято рішення задовільнити вашу вимогу шляхом внесення змін в цій частині
кваліфікаційна вимога
Дата подання: 26 березня 2025 10:39
Дата відповіді: 28 березня 2025 11:10
Шановний Замовнику, Вами встановлена наступна умова "Для підтвердження повного виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) (не менше як по 1 договору) в якості аналогічних, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів наданих послуг ". Дана вимога є дискримінаційною для учасників, які тільки розпочали свою діяльність (новостворені) та мають укладені аналогічні договори. Однак, дані договори діючі та ще повністю не виконані. Ні Законом України "Про публічні закупівлі" ні постановою КМУ №1178 не передбачено кваліфікаційний критерій що аналогічний договір має бути повністю виконаний. А тому встановлення вказаної умови порушує принципи закупівель та є дискримінційним по відношенню до потенційних учасників. Просимо внести зміни та передбачити можливість надання діючих аналогічних договорів. В іншому випадку ми будемо звертатися зі скаргою до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі " замовник повинен встановити один або декілька кваліфікаційних критерії до учасника закупівлі. Згідно переліку кваліфікаційних критеріїв одним із таких є саме "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Так, замовник встановлюючи таку вимогу діє виключно у межах Закону. Учасник повинен підтвердити саме виконання таких аналогічних договорів. Не маючи підтвердження їх виконання, неможливо встановити добросовісність учасників, здатність і спроможність завершити його виконання вчасно , якісно, та в повному обсязі згідно амовлення, яке передбачено такими договірними зобов'язаннями. Саме тому, встановлений замовником критерій передбачає надання у підтвердження виконання договору відгуку про виконання договору чи актів наданих послуг. Кваліфікаційні критерії передбачені Законом саме з метою відбору добросовісних і надійних учасників, що здатні якісно надати послуги замовнику. Звісно, не кожен учасник може їм відповідати , і це нормально, з точки зору Закону, - саме з метою відбору тих учасників, які відповідють вимогам, встановлюються кваліфікаційні критерії . Водночас, вимога жодним чином не свідчить про дискримінацію і обмеження участі у закупівлі, адже на ринку України точно наявні більше як 2 учасники, що мають підтверджений досвід виконання аналогічних договорів. Тож, замовником забезпечено дотримання принципів передбачених ст.5 Закону та конкурентоздатність закупівлі.
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 26 березня 2025 17:15
Дата відповіді: 28 березня 2025 10:58
Шановний Замовнику!
В п.1 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, для підтвердження кваліфікації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
1) перелік обладнання та скан-копії технічної документації які підтверджують можливість проведення гістологічних досліджень біопсій, операційного матеріалу та інтраопераційних досліджень (на підтвердження наявності обладнання потрібно надати скан-копії видаткових накладних, або договори оренди обладнання та видаткові накладні на обладнання орендодавця) зокрема:
1.1. Гістопроцесор. Надати скан-копію технічної документації де чітко прописано його призначення та функції:
1.1.1. фіксація;
1.1.2. дегідрація(дегідратація);
1.1.3. очищення;
1.1.4. інфільтрація парафіном;
1.1.5. декальцифікація.
Вбачається, що вказані умови мають дискримінаційні ознаки і надають можливість приймати участь у закупівлі тільки учасникам, які мають гістопроцесор з функцією декальцифікація.
Слід зазначити, що така функція не є обовязковою саме в гістопроцесорі. Існує альтернативний інший широко вживаний спосіб. Для цих цілей зразки (біоматеріал) можуть автономно поміщатись в спеціальну ємність з розчином Epredia™ Cal-Rite™ Decalcifying/Fixation Solution, який забезпечує одночасну фіксацію та декальцинацію кісткових зразків, що значно скорочує час обробки і зберігає морфологію тканин для подальшого дослідження. Спеціально розроблена формула зберігає антигенні властивості, необхідні для точних імуногістохімічних методів.
З огляду на це та задля усунення дискримінаційних умов тендерної документації, просимо внести зміни у зазначеній частині Додатку 1 Тендерної документації.
Також зазначаємо, що діюча практика Антимонопольного комітету України з цього питання склалась не на вашу користь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником прийнято рішення задовільнити вашу вимогу шляхом внесення змін в цій частині
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 28 березня 2025 12:00
Дата відповіді: 28 березня 2025 12:49
Доброго дня шановний Замовник!!! В оголошеній закупівлі «Гістологічні дослідження операційного та біопсійного матеріалу» в Додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ/ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» в таблиці №2 «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вказано, що Учасник має надати Номер діючого договору страхування професійної відповідальності лікарів та закладів охорони здоров’я. Вказана вимога немає ніякого відношення, щодо знання та досвіду спеціалістів, які здійснюють лабораторні дослідження, які є предметом закупівлі. Наявність такого договору не впливає на досвід та професійність спеціалістів та на достовірність результатів гістологічних досліджень. Принагідно повідомляємо, що в Україні страхування професійної відповідальності лікарів та закладів охорони здоров’я є добровільним!!
Дана вимога абсолютно не впливає на якість надання послуг, а обмежує участь потенційних учасників у даній закупівлі та дискримінує учасників та рівне ставлення до них. Тим паче Вами було зазначено, що Ви внесете зміни на підставі поставленого до вимоги на веб-порталі Уповноваженого органу, в Переліку змін та тендерній документації, а саме в Додатку №1 зміни не відбулися.
Згідно з частиною четвертою статті 5 ЗУ ""Про публічні закупівлі", не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником прийнято рішення задовільнити вашу вимогу шляхом внесення змін в цій частині
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІЛМЕДГРУП" |
984 000,00
UAH з ПДВ
|
653 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОБРА ДІАГНОСТИКА" |
1 044 000,00
UAH з ПДВ
|
656 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" |
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
792 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНИЙ ГІСТОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" |
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Медіс" |
1 535 000,00
UAH з ПДВ
|
1 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІЛМЕДГРУП" #39694982 |
Переможець |
653 950,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 16:06
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 квітня 2025 00:00
|