Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини поліклінічного відділення КП «ЛЛІЛ» ЛМР для розміщення центру ментального (психічного) здоров’я за адресою: вул. Вʼячеслава Чорновола, 18а в м. Лубни Полтавської області»
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2025-03-24-010965-a ● a9369db322354822bec7000b6f3d386a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 01999388 |
Вебсайт: | http://lubny-cml.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26 |
Контактна особа: |
Шостак Максим Юрійович +380536162245 shostakm57@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини поліклінічного відділення КП «ЛЛІЛ» ЛМР для розміщення центру ментального (психічного) здоров’я за адресою: вул. Вʼячеслава Чорновола, 18а в м. Лубни Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
scheme.НК 018:2023: 1264 — Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 08:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 08:41 |
td_31.03.docx | |
31 березня 2025 08:41 |
Зміни ТД 2 (31.03.2025р.).pdf | |
31 березня 2025 08:41 |
Д3.docx | |
25 березня 2025 08:17 |
td_25.03.docx | |
25 березня 2025 08:17 |
Зміни ТД.pdf | |
24 березня 2025 15:40 |
td_na_zakupivlyu_robit_zhidno_metodychnyh_rekomendatsiy_minekonomiky (1).docx | |
24 березня 2025 15:40 |
оголошення.pdf |
31 березня 2025 08:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 березня 2025 08:41 |
td_31.03.docx
|
||||||
31 березня 2025 08:41 |
Зміни ТД 2 (31.03.2025р.).pdf
|
||||||
31 березня 2025 08:41 |
Д3.docx
|
||||||
25 березня 2025 08:17 |
td_25.03.docx
|
||||||
25 березня 2025 08:17 |
Зміни ТД.pdf
|
||||||
24 березня 2025 15:40 |
td_na_zakupivlyu_robit_zhidno_metodychnyh_rekomendatsiy_minekonomiky (1).docx
|
||||||
24 березня 2025 15:40 |
оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк подачі пропозицій
Дата подання: 24 березня 2025 18:46
Дата відповіді: 25 березня 2025 08:20
Відповідно до пункту 34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж:
14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю РОБІТ.
В зв'язку з цим просимо привести у відповідність до норм законодавства строк для подання тендерних пропозицій!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Додаток №1 до тендерної документації п. 1.2Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 28 березня 2025 13:08
Дата відповіді: 28 березня 2025 13:17
Добрий день!
Згідно п.1.2.Кваліфікаційний критерій «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник вимагає підтвердження наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних)договору (договорів).Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3-х років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель згідно коду НК 018:2023-1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення.
Наказом Мінекономіки від 16.05.2023 № 3573 «Про затвердження національного класифікатора НК 018:2023 та скасування національного класифікатора ДК 018-2000», який набрав чинності 01.01.2024:
• затверджено національний класифікатор НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд» (далі – Національний класифікатор);
• скасовано Класифікатор.
Визначення належності будівель до того чи іншого класу будівель проводиться на підставі документів, що підтверджують право власності, з врахуванням класифікаційних ознак та функціонального призначення такого об’єкта нерухомості, згідно з Класифікатором, тому у разі необхідності платник податку(власник) на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, може звернутися до уповноваженого органу для отримання довідки щодо належності об’єктів нерухомості до певного класу Класифікатора, ведення якого забезпечує Міністерство розвитку громад та територій України, яке у тому числі приймає рішення про необхідність внесення змін до нього, доцільність перегляду усього класифікатора.
Ця вимога не може бути виконана, оскільки документи права власності є виключно документом замовника, а інформація яка в ній зазначається є конфіденційною. Вимогу вважаємо дискримінаційною,тендерна документація повинна бути змінена.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, будівлі та споруди замовника відносяться, згідно коду НК 018:2023 до коду 1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення. В зв'язку з широким спектром вимог до приміщень лікувальних закладів, в тому числі технічних, для впевненості в досвіді проектанта, замовник встановив, що згідно п.1.2.Кваліфікаційний критерій «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник вимагає підтвердження наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних)договору (договорів).Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3-х років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель згідно коду НК 018:2023-1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення.
Додаток №1.1 до додатка №1 до тендерної документації Тенічна специфікація
Дата подання: 28 березня 2025 13:10
Дата відповіді: 28 березня 2025 13:16
Добрий день!
У Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації відсутній опис, що саме повинен врахувати Учасник робочим проектом на капітальний ремонт?
Відповідь: При підготовці робочого проєкту на капітальний ремонт, учасник (підрядник або проєктувальник) повинен врахувати такі ключові аспекти:
1. Вихідні дані та документація
2. Інженерно-технічні рішення
3. Кошторис і терміни
4. Безпека та екологія
5. Узгодження та дозвільна документація
1. Вихідні дані та документація
2. Інженерно-технічні рішення
3. Кошторис і терміни
4. Безпека та екологія
5. Узгодження та дозвільна документація
Додаток 3 до тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 13:11
Дата відповіді: 28 березня 2025 13:17
У Додатку №3 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» в розділі ХV. ІНШІ УМОВИ позначені Додатки №№ 1, 2, 3, але самі Додатки відсутні. Учасник готує в довільній формі данні Додатки (крім Додатку №1)?
Відповідь: Додатки № 1, 2, 3 Учасник готує в довільній формі (крім Додатку №1)
Додаток № 1.1 Технічна специфікація на закупівлю робіт
Дата подання: 28 березня 2025 13:34
Дата відповіді: 28 березня 2025 14:30
Шановний Замовник, мається на увазі перелік видів робіт
Відповідь: 1. Частковий ремонт підлоги (цементна стяжка);
2. Монтаж покриття підлоги (лінолеум);
3. Штукатурка та покраска стін;
4. Ремонт санвузлів;
5. Заміна внутрішньої електромережі;
6. Заміна труб та радіаторів опалення;
7. Заміна системи водопостачання та водовідведення;
8. Заміна дверей.
2. Монтаж покриття підлоги (лінолеум);
3. Штукатурка та покраска стін;
4. Ремонт санвузлів;
5. Заміна внутрішньої електромережі;
6. Заміна труб та радіаторів опалення;
7. Заміна системи водопостачання та водовідведення;
8. Заміна дверей.
п.1.2 Додатка № 1 до тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 14:01
Дата відповіді: 28 березня 2025 14:30
Згідно ст. 22 Закон України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Важаємо вимогу дискримінаційною, що обмежує конкуренцію. Аналогічне рішення міститься в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного камітету Ураїни з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2017-04-04-000197-b/bi
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, будівлі та споруди замовника відносяться, згідно коду НК 018:2023 до коду 1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення. В зв'язку з широким спектром вимог до приміщень лікувальних закладів, в тому числі технічних, для впевненості в досвіді проектанта, замовник встановив, що згідно п.1.2.Кваліфікаційний критерій «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник вимагає підтвердження наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних)договору (договорів).Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3-х років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель згідно коду НК 018:2023-1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення.
Додаток № 1 п.1.2
Дата подання: 28 березня 2025 17:27
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:11
Згідно ст. 22 Закон України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Важаємо вимогу дискримінаційною, що обмежує конкуренцію. Аналогічне рішення міститься в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного камітету Ураїни з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2017-04-04-000197-b/biп.
Шановний Замовнику мається на увазі дискримінаційна вимога що до суми виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, будівлі та споруди замовника відносяться, згідно коду НК 018:2023 до коду 1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення. В зв'язку з широким спектром вимог до приміщень лікувальних закладів, в тому числі технічних, для впевненості в досвіді проектанта, замовник встановив, що згідно п.1.2.Кваліфікаційний критерій «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник вимагає підтвердження наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних)договору (договорів).Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3-х років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель згідно коду НК 018:2023-1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення.
Додаток № 1.1
Дата подання: 28 березня 2025 17:28
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:38
Шановний Замовнику внесить будь ласка зміни до Додатка № 1.1 Технічної специфікації
Відповідь: Дякуємо за звернення, відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Наявність працівників
Дата подання: 10 квітня 2025 16:57
Дата відповіді: 11 квітня 2025 08:04
Доброго дня! Чи вважатиметься Замовником підтвердження вимог стосовно наявності працівників, якщо в Учасника в штаті працює інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків, який має безкатегорійний сертифікат, що було отримано в 2013 році та наявний досвід, що необхідний для інженера-проектувальника 1 категорії?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до додатоку 3 тендерної документації, сертифікованих на виконання відповідних робіт:
- архітектор;
- інженер-проектувальник 1 категорії у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС2(середні наслідки ;
- інженер-проектувальник у частині кошторисної документації;
- інженер-проектувальник 1 категорії у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС1,СС2;
- архітектор;
- інженер-проектувальник 1 категорії у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС2(середні наслідки ;
- інженер-проектувальник у частині кошторисної документації;
- інженер-проектувальник 1 категорії у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС1,СС2;
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Сироквашина Оксана Миколаївна |
279 846,71
UAH з ПДВ
|
279 846,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Сироквашина Оксана Миколаївна #2850606940 |
Переможець |
279 846,71
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 11:37
|