Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
35810000-5 Індивідуальне обмундирування Протигази
Очікувана вартість
5 653 880,54 UAH
UA-2025-03-24-010629-a ● 804613709cda401eb8bf44e8c87a6ee5
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Білобродський Андрій Анатолійович 380442491491 Bilobrodskyi.AA@ua.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 5 653 880,54 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 538,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 7 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Інформація, що вимагається пунктами 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1463 штука
Протигаз СМ-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 35814000-3 — Протигази
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар проводиться протягом 15 (п’ятнадцять) робочих днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та за наданим рахунком-фактурою. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 15:31 |
ТД 01-224617-25.doc | |
24 березня 2025 15:31 |
ТЛ 01-224617-25.pdf | |
24 березня 2025 15:31 |
Додаток 4 Проект договору 01-224617-25.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення
Дата подання: 27 березня 2025 15:47
Дата відповіді: 28 березня 2025 16:13
Шановний замовник! У Таблиці 1 додатку Додаток 3 до тендерної документації, графі «Технічні характеристики які вимагає Замовник», вказано: «Комбінований фільтр NBC-3/SL М (А2В2Е2К2HgSXP3 D R REACTOR) або еквівалент».
Позначення «Reactor» не є частиною міжнародної класифікації та не міститься у стандарті ДСТУ EN 14387:2017, який ви зазначили у вимогах до підтвердження характеристик та сертифікатів фільтра. Використання нестандартних позначень може призвести до плутанини та неправильного трактування рівня захисту.
Важливо зазначити, що універсального фільтра, який би забезпечував одночасний захист від усіх можливих шкідливих речовин, не існує.
Включення до тендерних вимог нестандартних характеристик без відповідного обґрунтування суттєво обмежує кількість постачальників, які можуть запропонувати сертифіковану продукцію. Для забезпечення конкурентності та залучення більшої кількості учасників рекомендується вказати вимоги до фільтрів відповідно до міжнародних стандартів без використання термінів, які не мають чіткого технічного визначення.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації для розширення кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, в технічних характеристиках предмету закупівлі, які вимагає Замовник, серед інших технічних характеристик, зазначено: «комбінований фільтр NBC-3/SL М (А2В2Е2К2HgSXP3 D R REACTOR) або еквівалент;». Разом з цим, відповідно до норм абзацу 2 частини 3 та частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», після посилання у Додатку 3 до тендерної документації на стандартні характеристики чи технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації, або національними стандартами, нормами та правилами, чи конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
Уточнення
Дата подання: 27 березня 2025 16:52
Дата відповіді: 28 березня 2025 16:14
Добрий день! У тендерній документації зазначено, що оголів’я має бути з 6-точковим кріпленням. Чи можете уточнити, якими нормативними вимогами це обґрунтовано? Чи розглядався варіант
використання 5- або 7-точкового кріплення, що також може забезпечити надійну фіксацію маски?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше питання розглядається профільними підрозділами Замовника. У разі позитивного рішення відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 27 березня 2025 16:53
Дата відповіді: 28 березня 2025 16:14
Доброго дня! У графі “Технічні характеристики, які вимагає Замовник” зазначено використання саме бромо-бутилової гуми. Враховуючи, що й інші похідні бутилену також ефективні проти бойових отруйних речовин, просимо пояснити необхідність обмеження лише одним видом даного матеріалу та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник, технічні вимоги до предмету закупівлі складені відповідно Номенклатури засобів радіаційного та хімічного захисту і норми забезпечення ними, затвердженої постановою КМУ від 19.08.2002 № 1200.
В зв’язку з тим, що бромбутилова гума має кращу стійкість до озону, окислення та агресивних середовищ, а також вищу термостійкість в порівнянні з хлорбутиловою, Замовником було визначено в технічному завданні саме бромбутилову гуму.
Також зауважмо що НЕК «Укренерго» під час проведення закупівель завжди діє згідно чинного законодавства та керується принципам здійснення публічних закупівель, визначеними в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В зв’язку з тим, що бромбутилова гума має кращу стійкість до озону, окислення та агресивних середовищ, а також вищу термостійкість в порівнянні з хлорбутиловою, Замовником було визначено в технічному завданні саме бромбутилову гуму.
Також зауважмо що НЕК «Укренерго» під час проведення закупівель завжди діє згідно чинного законодавства та керується принципам здійснення публічних закупівель, визначеними в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звернення
Дата подання: 28 березня 2025 13:29
Дата відповіді: 31 березня 2025 13:12
Шановний Замовнику!
З метою залучення ширшого кола учасників до закупівлі, підвищення конкуренції та економії коштів Замовника пропонуємо розглянути можливість розподілу предмета закупівлі на два лоти:
1. Маска з сумкою;
2. З’ємний фільтр.
Зазвичай маски та фільтри виготовляються різними виробниками, тому поділ закупівлі на окремі лоти є обґрунтованим і дозволить залучити більше постачальників.
Крім того, різьбове з’єднання між маскою та фільтром є стандартизованим, що гарантує їхню сумісність незалежно від виробника. Таким чином, закупівля цих виробів у різних постачальників не створить жодних технічних чи експлуатаційних проблем.
Просимо розглянути нашу пропозицію та внести зміни до закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до норм п. 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей. Питання поділу предмета закупівлі на лоти регулюється статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно з частиною 2 цієї статті, у разі поділу предмета закупівлі на лоти, тендерна документація повинна містити інформацію про кожен лот. При цьому, рішення щодо доцільності поділу предмета закупівлі на лоти замовник приймає самостійно, враховуючи специфіку закупівлі та економічну ефективність.
Таким чином, поділ закупівлі на лоти є правом, а не обов'язком замовника. Замовник самостійно визначає доцільність такого поділу, виходячи з конкретних обставин та потреб.
Також зауважмо що НЕК «Укренерго» під час проведення закупівель завжди діє згідно чинного законодавства та керується принципам здійснення публічних закупівель, визначеними в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, поділ закупівлі на лоти є правом, а не обов'язком замовника. Замовник самостійно визначає доцільність такого поділу, виходячи з конкретних обставин та потреб.
Також зауважмо що НЕК «Укренерго» під час проведення закупівель завжди діє згідно чинного законодавства та керується принципам здійснення публічних закупівель, визначеними в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дискримінація
Дата подання: 28 березня 2025 13:41
Дата відповіді: 31 березня 2025 13:13
Вимога "Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 7 цієї тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку)" є дискримінаційною, оскільки ні Законом України "Про публічні закупівлі" ні Постановою Кабінету Міністрів України 1178 2022 року не надає права Замовнику встановлювати обмеження у наданні гарантії забезпечення виконання договору у вигляді тільки банківської гарантії. Внесить зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно норм п. 1 ст. 27 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином Замовник самостійно визначає доцільність такого забезпечення, виходячи з конкретних обставин та потреб.
Проектом договору, який міститься в Додатку 4 до тендерної документації, та пунктом 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділ VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документаії передбачено надання забезпечення договору переможцем процедури закупівлі у вигляді безумовної та безвідкличної банківської або у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку).
Також зауважмо що НЕК «Укренерго» під час проведення закупівель завжди діє згідно чинного законодавства та керується принципам здійснення публічних закупівель, визначеними в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином Замовник самостійно визначає доцільність такого забезпечення, виходячи з конкретних обставин та потреб.
Проектом договору, який міститься в Додатку 4 до тендерної документації, та пунктом 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділ VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документаії передбачено надання забезпечення договору переможцем процедури закупівлі у вигляді безумовної та безвідкличної банківської або у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку).
Також зауважмо що НЕК «Укренерго» під час проведення закупівель завжди діє згідно чинного законодавства та керується принципам здійснення публічних закупівель, визначеними в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" |
5 120 500,00
UAH
|
5 120 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" #33345054 |
Відхилено |
5 120 500,00
UAH
|
10 квітня 2025 08:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 16:24
|