Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Очікувана вартість
100 160,00 UAH
UA-2025-03-24-008694-a a72fab3116e3494f997c2ac2a7106922
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Торянік Лариса Василівна

380575631930 kz.cnsd.krkut@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Центр надання соціальних послуг" Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 45449237
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., с-ще Краснокутськ, вул.Миру, будинок 138
Контактна особа: Торянік Лариса Василівна
380575631930
kz.cnsd.krkut@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Замовник здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом тридцяти календарних днів після надання Постачальником видаткової накладної на оплату Товару, з урахуванням фактичного фінансування. У замовленні визначаються найменування і обсяги поставки кожної окремої партії Товару, а також дата і час, коли Товар має бути поставлений Замовнику. Товар повинен постачатися не великими партіями щоденно до 08:00 год. відповідно до заявки Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3130 кілограм
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62011, Україна, Харківська область, с. Козіївка, вул. Спортивна, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару здійснюється Споживачем на підставі накладних протягом 30 календарних днів з дати отримання товару, з урахуванням фактичного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 березня 2025 14:30
ДОГОВІР КАРТОПЛЯ.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Клас Можливі значення:
  • перший
  • Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 27 березня 2025 15:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "КОВАЛЬЧУК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА" 93 900,00
    UAH з ПДВ
    93 900,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    Фізична особа-підприємець ДІДЕНКО АНДРІЙ ІВАНОВИЧ 93 900,00
    UAH з ПДВ
    93 900,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЛБЕРКІН ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 98 908,00
    UAH з ПДВ
    98 908,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    26 березня 2025 08:28
    Електронний підпис
    26 березня 2025 08:28
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня

    Публічні документи

    26 березня 2025 09:25
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Публічні документи

    26 березня 2025 18:03
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "КОВАЛЬЧУК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА"
    #3667509888
    Відхилено 93 900,00
    UAH з ПДВ
    31 березня 2025 08:13
    Фізична особа-підприємець ДІДЕНКО АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
    #2415200696
    Переможець 93 900,00
    UAH з ПДВ
    31 березня 2025 08:13

    Документи

    31 березня 2025 08:13
    Електронний підпис
    31 березня 2025 08:13
    Лист-відмова.pdf

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 31 березня 2025 08:13

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    Фізична особа-підприємець ДІДЕНКО АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
    #2415200696
    93 900,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    21 квітня 2025 14:40
    додаткова угода №2 від 16.04.2025 (36).PDF зміни до договору
    21 квітня 2025 14:39
    Електронний підпис зміни до договору
    18 квітня 2025 10:48
    Додаткова угода №1 від 16.04.2025 року 36.pdf зміни до договору
    18 квітня 2025 10:48
    Електронний підпис укладений
    01 квітня 2025 08:38
    Договір №36.04.25 від 01.04.2025 року.pdf укладений
    01 квітня 2025 08:37

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    16 квітня 2025
    Дата публікації змін до договору:
    18 квітня 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в реквізити замовника
    Номер договору про закупівлю: 36/04.25
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    16 квітня 2025
    Дата публікації змін до договору:
    21 квітня 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п. 3.1. Договору без зміни вартості Договору
    Номер договору про закупівлю: 36/04.25
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 2
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Ціни за одиницю:

    Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
    Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг 3130 кілограм 30,00
    UAH