Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лазерний верстат з ЧПК в комплекті з компресорною станцією, стабілізатором напруги та фільтраційним обладнанням
Очікувана вартість
5 449 999,88 UAH
UA-2025-03-24-008675-a ● d471e8b441c74291a3ad7cb280be5c23
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
Код ЄДРПОУ: | 08305644 |
Вебсайт: | http://charz.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
133 Відділ закупівель 380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 449 999,88 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42610000-5: Лазерні верстати та обробні центри
Лазерний верстат з ЧПК в комплекті з компресорною станцією, стабілізатором напруги та фільтраційним обладнанням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Лазерний верстат з ЧПК в комплекті з компресорною станцією, стабілізатором напруги та фільтраційним обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 42610000-5 — Лазерні верстати та обробні центри
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата у розмірі 60% від вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору та отримання рахунку від Постачальника; - оплата у розмірі 30% від вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем письмового повідомлення від Постачальника про готовність до відвантаження Товару. | Аванс | 10 | Робочі | 60 |
Дата подання заявки | Оплата у розмірі 30% від вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем письмового повідомлення від Постачальника про готовність до відвантаження Товару. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Остаточна оплата у розмірі 10% вартості Обладнання протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Обладнання та підписання Сторонами видаткової накладної, Акту виконання щеф-монтажу, пусконалагоджувальних робіт та навчання відповідних працівників Покупця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 16:38 |
Перелік змін.docx | |
28 березня 2025 16:38 |
Проект договору з правками - 28 03.DOCX | |
24 березня 2025 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 14:29 |
КД Лазерний комплекс.docx |
28 березня 2025 16:38 |
Перелік змін.docx
|
||
28 березня 2025 16:38 |
Проект договору з правками - 28 03.DOCX
|
||
24 березня 2025 14:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
24 березня 2025 14:29 |
КД Лазерний комплекс.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до договору.
Дата подання: 28 березня 2025 10:50
Дата відповіді: 28 березня 2025 16:40
Шановний замовнику.
Просимо розглянути можливість внесення змін до договору.
-- п.5.5.1 викласти в наступній редакції "Теоретичне навчання проводиться дистанційно за допомогою мережі інтернет та відео конференц зв’язку впродовж 2 днів. Практичне навчання проводиться на території Покупця після здійснення пусконалагоджувальних робіт та шеф-монтажу Постачальником, і триває не менше 1 робочого дня."
-- п.6.1 - прибрати формулювання щодо приймання обладнання за якістю в момент його отримання, адже це не можливо, залишивши за кількістю та комплектністю. Або ж викласти цей пункт в наступній редакції "Приймання Обладнання за кількістю та якістю проводиться Покупцем після завершення Постачальником шеф-монтажних та пусконалагоджувальних робіт відповідно до Акту виконання ПНР." Тоді весь 6 розділ, в тому числі п.6.2 матиме логіку.
-- п. 8.5 - просимо розділити цей пункт на 2 частини та викласти наступним чином "8.5. У разі виявлення Покупцем протягом гарантійного строку недоліків (прихованих недоліків/дефектів) в Обладнанні, Постачальник зобов’язаний протягом 7 (семи) календарних днів від дати одержання від Покупця рекламації (вимоги) власними силами та засобами і за власні кошти усунути виявлені недоліки (дефекти) або замінити на аналогічне Обладнання належної якості. У разі неможливості усунути виявлені недоліки (дефекти) або замінити на аналогічне Обладнання у зазначені вище строки, за згодою Сторін можуть бути визначені інші строки.
8.6. У разі остаточної неможливості усунути виявлені недоліки (дефекти) або замінити на аналогічне Обладнання, Постачальник протягом 7 (семи) календарних днів з дати направлення письмової вимоги Покупцем повертає Покупцю грошові кошти за неякісне Обладнання, а Покупець повертає Обладнання Постачальнику."
-- п.9.6 - Просимо викласти в наступній редакції "За поставку Постачальником Обладнання неналежної якості (комплектності), та у разі неможливості усунути недоліки або здійснити заміну такого Обладнання згідно п.8.5. даного Договору, з Постачальника на вимогу Покупця стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісного (некомплектного) Обладнання."
-- п.14.4.1 - просимо змінити, зазначивши, що строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим строку дії договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Внесли відповідні зміни.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Внесли відповідні зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАМІС" #14209264 |
Очікує рішення |
5 449 999,74
UAH
|
03 квітня 2025 10:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 09:50
|