Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лазерний верстат з ЧПК в комплекті з компресорною станцією, стабілізатором напруги та фільтраційним обладнанням
Очікувана вартість
5 449 999,88 UAH
UA-2025-03-24-008675-a d471e8b441c74291a3ad7cb280be5c23
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

133 Відділ закупівель

380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: 133 Відділ закупівель
380952500291
tender133.1@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2025 10:00
Очікувана вартість: 5 449 999,88 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42610000-5: Лазерні верстати та обробні центри


Лазерний верстат з ЧПК в комплекті з компресорною станцією, стабілізатором напруги та фільтраційним обладнанням

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Лазерний верстат з ЧПК в комплекті з компресорною станцією, стабілізатором напруги та фільтраційним обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 42610000-5 — Лазерні верстати та обробні центри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата у розмірі 60% від вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору та отримання рахунку від Постачальника; - оплата у розмірі 30% від вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем письмового повідомлення від Постачальника про готовність до відвантаження Товару. Аванс 10 Робочі 60
Дата подання заявки Оплата у розмірі 30% від вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем письмового повідомлення від Постачальника про готовність до відвантаження Товару. Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару Остаточна оплата у розмірі 10% вартості Обладнання протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Обладнання та підписання Сторонами видаткової накладної, Акту виконання щеф-монтажу, пусконалагоджувальних робіт та навчання відповідних працівників Покупця. Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2025 16:38
Перелік змін.docx
28 березня 2025 16:38
Проект договору з правками - 28 03.DOCX
24 березня 2025 14:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2025 14:29
КД Лазерний комплекс.docx
28 березня 2025 16:38
Перелік змін.docx
28 березня 2025 16:38
Проект договору з правками - 28 03.DOCX
24 березня 2025 14:29
Проект договору.docx
24 березня 2025 14:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2025 14:29
КД Лазерний комплекс.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до договору.
Дата подання: 28 березня 2025 10:50
Дата відповіді: 28 березня 2025 16:40
Шановний замовнику. Просимо розглянути можливість внесення змін до договору. -- п.5.5.1 викласти в наступній редакції "Теоретичне навчання проводиться дистанційно за допомогою мережі інтернет та відео конференц зв’язку впродовж 2 днів. Практичне навчання проводиться на території Покупця після здійснення пусконалагоджувальних робіт та шеф-монтажу Постачальником, і триває не менше 1 робочого дня." -- п.6.1 - прибрати формулювання щодо приймання обладнання за якістю в момент його отримання, адже це не можливо, залишивши за кількістю та комплектністю. Або ж викласти цей пункт в наступній редакції "Приймання Обладнання за кількістю та якістю проводиться Покупцем після завершення Постачальником шеф-монтажних та пусконалагоджувальних робіт відповідно до Акту виконання ПНР." Тоді весь 6 розділ, в тому числі п.6.2 матиме логіку. -- п. 8.5 - просимо розділити цей пункт на 2 частини та викласти наступним чином "8.5. У разі виявлення Покупцем протягом гарантійного строку недоліків (прихованих недоліків/дефектів) в Обладнанні, Постачальник зобов’язаний протягом 7 (семи) календарних днів від дати одержання від Покупця рекламації (вимоги) власними силами та засобами і за власні кошти усунути виявлені недоліки (дефекти) або замінити на аналогічне Обладнання належної якості. У разі неможливості усунути виявлені недоліки (дефекти) або замінити на аналогічне Обладнання у зазначені вище строки, за згодою Сторін можуть бути визначені інші строки. 8.6. У разі остаточної неможливості усунути виявлені недоліки (дефекти) або замінити на аналогічне Обладнання, Постачальник протягом 7 (семи) календарних днів з дати направлення письмової вимоги Покупцем повертає Покупцю грошові кошти за неякісне Обладнання, а Покупець повертає Обладнання Постачальнику." -- п.9.6 - Просимо викласти в наступній редакції "За поставку Постачальником Обладнання неналежної якості (комплектності), та у разі неможливості усунути недоліки або здійснити заміну такого Обладнання згідно п.8.5. даного Договору, з Постачальника на вимогу Покупця стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісного (некомплектного) Обладнання." -- п.14.4.1 - просимо змінити, зазначивши, що строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим строку дії договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Внесли відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАМІС" 5 449 999,74
UAH
5 449 999,74
UAH
Документи

Публічні документи

08 квітня 2025 18:06
Електронний підпис
02 квітня 2025 20:50
Електронний підпис
02 квітня 2025 20:50
Електронний підпис
02 квітня 2025 16:10
№13.1 Витяг з ЄДР.pdf

Конфіденційні документи

02 квітня 2025 16:10
№3.2 трудова Петренко О.О.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№1.2 Специфікація ТОВ ГРІНТЕХ ХАРВЕСТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№3.3 Петренко диплом.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№3.2 трудова Безгуба І.Ф.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№3.3 Матвієнко диплом .pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№1.2 Видаткова накладна ТОВ ГРІНТЕХ ХАРВЕСТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№1.1 Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№3.3 Безгуба диплом.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№3.2 трудова Вишневецький Е.І.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№1.2 Специфікація ТОВ ЕЛЕКТРОТЕХНІКА-НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№3.2 трудова Матвієнко В.Л.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№3.3 Вишневецький диплом+Свідоцтво про шлюб (зміна прізвища).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

02 квітня 2025 16:10
№1.2 Видаткова накладна ТОВ ЕЛЕКТРОТЕХНІКА-НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані третьої сторони

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАМІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАМІС"
#14209264
Очікує рішення 5 449 999,74
UAH
03 квітня 2025 10:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 09:50

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, ТОВ «АРАМІС» За результатами конкурсу № UA-2025-03-24-008675-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-03-24-008675-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Лазерний верстат з ЧПК в комплекті з компресорною станцією, стабілізатором напруги та фільтраційним обладнанням» 1. Невідповідність Відсутнє підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 5: «Довідка в довільній формі та/або гарантійний лист за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності), що міститиме підтвердження наявності на території України постійного партнера/представника/дилера/дистриб’ютора Виробника (з обов’язковим зазначенням адреси та контактних даних), який має право на організацію технічного обслуговування, гарантійного та після гарантійного ремонту.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію надав довідку щодо організації сервісного та гарантійного обслуговування власної продукції. На виконання вимоги учасник повинен надати оновлену довідку в довільній формі та/або гарантійний лист за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності), що міститиме підтвердження наявності на території України постійного партнера/представника/дилера/дистриб’ютора Виробника (з обов’язковим зазначенням адреси та контактних даних), який має право на організацію технічного обслуговування, гарантійного та після гарантійного ремонту. 2. Невідповідність Відсутні документи відповідно до свого статусу Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 13: «…- схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство).». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати наступні документи відповідно до свого статусу: - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство). Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com