Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
546 350,00 UAH
UA-2025-03-24-006584-a ● a630e0808d624ae0addaaaa5366683b7
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04339824 |
Місцезнаходження: | 53001, Україна , Дніпропетровська обл., село Глеюватка, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Глеюватка, вул. Шевченка, буд.65 |
Контактна особа: |
Кім Ольга Радіонівна +380989611973 tender_GSR@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 11:14 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 11:14 |
Очікувана вартість: | 546 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 731,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16390.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
згідно Протоколу від 24.03.2025 №16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, територія Глеюватської сільської ради.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником поетапно, згідно календарного плану протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2025 12:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2025 12:15 |
Проект договору.docx | |
30 березня 2025 12:15 |
Перелік змін.docx | |
30 березня 2025 12:15 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
30 березня 2025 12:09 |
Проект договору.docx |
30 березня 2025 12:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
30 березня 2025 12:15 |
Проект договору.docx
|
||||
30 березня 2025 12:15 |
Перелік змін.docx
|
||||
30 березня 2025 12:15 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||
30 березня 2025 12:09 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 27 березня 2025 11:09
Дата відповіді: 28 березня 2025 10:03
Доброго дня, шановний Замовнику. Відповідно до пункту 2 Кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Тобто, умовами тендерної документації в даній частині передбачено можливість залучення працівників в тому числі на підставі цивільно-правового договору. Проте, далі Замовником зазначено, що «Для учасника загальна кількість працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за трудовими договорами)», тобто встановлено можливість перебування працівників з учасником лише у трудових відносинах, що є дискримінаційним та обмежує участь потенційних учасників, які залучають працівників на підставі цивільно-правового договору. Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в даній частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вносимо зміни до тендерної документації
Дякуємо, за звернення
Вносимо зміни до тендерної документації
Дякуємо, за звернення
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 31 березня 2025 22:37
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:55
У тендерній документації визначено наступне:
Під аналогічним договором необхідно розуміти договір щодо надання послуг з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності.
Просимо надати роз’яснення чи може учасник надати інформацію про три виконаних договори, де:
1-й договір виконано щодо надання послуг з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок;
2-й договір виконано щодо надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
3-й договір виконано щодо проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності.
У такому разі учасник доведе свій позитивний досвід надання усіх зазначених типів робіт.
Якщо ж мається на увазі, що усі 3 виду послуг повинні бути виконані 1-м договором, то у такому разі ця вимога є дискримінаційною та штучно звужує потенційне коло учасників. Тоді просимо Замовника усунути дане порушення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно п.3 Кваліфікаційних критеріїв та інформації про способу їх підтвердження: ... позитивний лист- відгук від Замовника за аналогічним договором про якість надання послуг/виконання робіт необхідно розуміти договір щодо надання послуг з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності. В тендерній документації не прописана вимога, щоб усі види послуг були в одному аналогічному договорі. В Формі 3 Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), заповнюється інформація щодо аналогічного (аналогічних) договору (договорів), головне, щоб усі послуги відповідалі кваліфікаційному критерію.
Враховуючи, вищевикладене, можете заповнюючи Довідку за Формою 3 прописати 3 договори по різним аналогічним послугам, що відповідає умовам тендерної документації
Дякую, за звернення
Відповідно п.3 Кваліфікаційних критеріїв та інформації про способу їх підтвердження: ... позитивний лист- відгук від Замовника за аналогічним договором про якість надання послуг/виконання робіт необхідно розуміти договір щодо надання послуг з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності. В тендерній документації не прописана вимога, щоб усі види послуг були в одному аналогічному договорі. В Формі 3 Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), заповнюється інформація щодо аналогічного (аналогічних) договору (договорів), головне, щоб усі послуги відповідалі кваліфікаційному критерію.
Враховуючи, вищевикладене, можете заповнюючи Довідку за Формою 3 прописати 3 договори по різним аналогічним послугам, що відповідає умовам тендерної документації
Дякую, за звернення
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-24-006584-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:41551176
Дата подання: 15 квітня 2025 14:37
Дата подання: 15 квітня 2025 14:37
Скарга на дії замовника
від 15.04.2025 року До Антимонопольного комітету України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
Замовник:
Ідентифікатор закупівлі:
ID:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС»
код за ЄДРПОУ 41551176
Україна, 38751, Полтавська область, Полтавський район, село Розсошенці, вулиця Перспективна, будинок 10, квартира 123
електронна пошта: terraalyans@ukr.net
телефон +38 068-528-19-05
Глеюватська сільська рада
53001, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Глеюватка, вул. Шевченка, буд.65
Код ЄДРПОУ 04339824
Телефон/факс:
телефон: 0989611973
e-mail: tender_GSR@ukr.net
gleyuvatska-rada@ukr.net
UA-2025-03-24-006584-a
a630e0808d624ae0addaaaa5366683b7
Дата коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника
10.04.2025 року
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006584-a.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, подало тендерну пропозицію та прийняло участь в аукціоні.
За результатами аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» посіло перше місце з найнижчою ціновою пропозицією у сумі 332`000.00 грн.
10.04.2025 року Замовником у відповідності до Протоколу № 34 було відхилено тендерну пропозицію ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
15.04.2025 року Замовником у відповідності до Протоколу № 35 визначив ФОП Панченко Галину Миколаївну переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник у протоколі № 34 від 10.04.2025 року зазначив наступне: « Відповідно п.п.2 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Пунктом 7 Інформація про відповідність запропонованих послуг технічним вимогам на надання послуг повинна бути підтверджена наступними документами розділу Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація Додатку №1 до тендерної документації було встановлено вимогу щодо довідки у довільній формі, про відповідність Виконавця послуг вимогам cm. 28 та cm. 40 ЗУ «Про землеустрій», та завданню на надання послуг, згідно Додатку 2 цієї тендерної документації. До даної довідки Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати сканкопію договору страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами.
Учасником ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС у складі тендерної пропозиції надано інформація та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документ ації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: довідки у довільній формі, про відповідність Виконавця послуг вимогам ст.28 та cm.40 ЗУ «Про землеустрій», та завданню на надання послуг згідно Додатку 2 цієї тендерної документації та сканкопію договору страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами (відповідно вимогам ст.28 та cm. 40 ЗУ «Про зел іеустрій»)».
Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію «ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС» через :
1) Відсутність довідки у довільній формі, про відповідність Виконавця послуг вимогам ст.28 та cm.40 ЗУ «Про землеустрій», та завданню на надання послуг згідно Додатку 2 цієї тендерної документації;
2) сканкопію договору страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами (відповідно вимогам ст. 28 та cm. 40 ЗУ «Про зел іеустрій»;
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України на те, що вищевказані довідка та договір ніяким чином не відносяться до технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документ ації.
Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1 Проекту договору ( додаток № 2 до Тендерної Документації) предметом договору є «Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (код за ДК 021:2015 – 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)».
Слід звернути увагу, що до технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі відноситься наприклад:1) площа, яка підлягає інвентаризації, 2)тендерна пропозиція, при калькуляції витрат визначаються відомості про одиницю виміру, кількість (обсяг), ціну тощо, 3) календарний план в якому визначаються зокрема Обсяг та строк виконання робіт або надання послуг, тощо.
В дані ситуації вищевказана довідка та договір не несуть жодної інформації про предмет закупівлі, його якісні або кількісні характеристики, натомість вказані довідка та договір відносяться до інформації загального характеру.
Крім того, відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Замовником не було дотримано вимог щодо даного пункту, оскільки відповідний перелік він розмістив у тендерній документації ,а не в окремому файлі, слід зауважити, що даний перелік повинен бути чітким та конкретизованим.
Перелік документів розміщений Замовником у тендерній документації: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ:
1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує повноваження посадової особи або представника (наказ про призначення керівника підприємства/товариства/ установи/організації на посаду або протокол/рішення власників або учасників або засновників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції або інше);
- у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копіями сторінок (1, 2, 3 та прописка) паспорту громадянина або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або іншим документом, що посвідчує особу згідно чинного законодавства України (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції).
2. Статут або інший установчий документ в останній редакції (для фізичної особи, фізичної особи-підприємця – копію паспорту громадянина). У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника або рішення про перехід на модельний статут тощо; У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
У випадку, якщо статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в Статуті або іншому установчому документі потребує затвердження такого договору загальними зборами чи іншим органом юридичної особи, а пропозиція учасника перевищує зазначену у Статуті або іншому установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 3 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю.
У разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, який за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, учасник, який за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
3. Документально підтверджену згоду з умовами договору про закупівлю, викладеними (підписаний Учасником проект договору або довідка у довільній формі про підтвердження згоди Учасника із запропонованими умовами договору).
4. Інформацію та документи про відповідність запропонованих послуг технічним вимогам, встановленими Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
5. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом.
6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий не раніше дати оголошення торгів. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Витязі відповідно до Порядку надання відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, який затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 р. № 466/5, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ та/або інший документ. При цьому, даний документ обов’язково повинен містити інформацію про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа) (надається виключно у разі відсутності вільного доступу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань).
9. Гарантійний лист щодо включення не включення витрат пов’язаних з участю у торгах.?
10. Письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками.
11. Гарантійний лист про надання документів переможцем торгів.
12. Згода на звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником в частині направлення запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
13. Довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації із зазначенням строку дії не менше, ніж строк дії тендерної пропозиції.
14. Гарантійний лист про те, що інформація та документи надана у складі тендерної пропозиції є достовірними.
15. Інформація про залучення та/або не залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця з урахуванням вимог тендерної документації.
16. Лист згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних (в довільній формі)
17. Підписаний та заповнений Проект договору з усіма додатками до нього, за винятком інформації про дату на номер договору, з підписом кожної сторінки договору Уповноваженою особою Учасника та з печаттю.
18. Лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій.
19. Довідка у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, гарантує свої зобов’язання за ним, погоджується з істотними умовами договору із зазначенням їх переліку та можливістю їх включення до договору, інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень, передбачених установчими документами/довіреністю, наявності чи відсутності обмежень щодо можливості підписання договорів (у разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоячим органом/особою, додатково необхідно надати документ про наявність таких повноважень), з обов’язковим наданням документу, який посвідчує особу.
20. Довідка про реквізити банку (банків), у яких в учасника наявні відкриті рахунки із зазначенням рахунку IBAN, за яким буде здійснюватися оплата за договором, укладеним за результатами проведення торгів в разі визнання учасника переможцем.
21. Гарантійний лист про строк дії тендерної пропозиції.
22. Гарантійний лист про формування ціни тендерної пропозиції та отримання усіх необхідних дозволів, ліцензій.
23. Тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії з урахуванням вимог тендерної документації.
24. Лист-згода про укладення договору у строки встановлені згідно вимог тендерної документації.
25. Іншої інформації, що передбачена цією тендерною документацією ».
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України на той факт, що серед вищевказаного переліку документів, які розмістив Замовник у тендерній документації відсутня згадка про такі документи як : 1) довідка у довільній формі, про відповідність Виконавця послуг вимогам ст.28 та cm.40 ЗУ «Про землеустрій», та завданню на надання послуг згідно Додатку 2 цієї тендерної документації; та
2)сканкопію договору страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами (відповідно вимогам ст. 28 та cm. 40 ЗУ «Про землеустрій», що свідчить про порушення принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбаченого статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, відповідно до положень Закону та Особливостей Замовник зобов’язаний був надати 24 години на усунення виявлених невідповідностей.
(Про обов’язок надати строк на усунення недоліків йдеться зокрема у: 1) рішенні від 20.02.2023 № 1905 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ;2) рішенні від 05.07.2021 №15075 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ; 3) рішенні від 03.07.2023 № 9713 КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ; 4) і ін..)
Слід ще раз зауважити, що виправлення вищевказаних помилок ніяким чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Вважаємо, що Замовник порушує, передбачені статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи інформацію, Замовник зобов’язаний був надати Товариству з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА АЛЬЯНС» 24 години на усунення недоліків.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – не надавши строк для усунення недоліків, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету, що дії Замовника щодо написання тендерної документації та аналізу документів учасника ТОВ «Терра Альянс» свідчать про зацікавленість у визначенні переможцем конкретного учасника - ФОП Панченко Галину Миколаївну. В цих діях вбачаються ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, антиконкурентного законодавства та зацікавленість Замовника в конкретному учаснику.
Таким чином, ненадання строку для усунення недоліків під час проведення відкритих торгів (з особливостями), ідентифікатор закупівлі
UA-2025-03-24-006584-a, порушує права та законні інтереси ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС», що свідчить про порушення Замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Зважаючи на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі,ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006584-a.
3. Зобов’язати Глеюватську сільську раду (Україна, 53001, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Глеюватка, вул. Шевченка, будинок 65 Код ЄДРПОУ 04339824) скасувати прийняте рішення уповноваженою особою від 10.04.2025 року у формі протоколу № 34 яким відхилено тендерну пропозицію учасника «ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей під час проведення відкритих торгів (з особливостями) ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-24-006584-a за предметом закупівлі «Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (код за ДК 021:2015 – 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)»;
4. Зобов’язати Глеюватську сільську раду (Україна, 53001, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Глеюватка, вул. Шевченка, будинок 65 Код ЄДРПОУ 04339824) скасувати прийняте рішення уповноваженою особою від 15.04.2025 року у формі протоколу № 35 яким визнано ФОП Панченко Галину Миколаївну переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-24-006584-a за предметом закупівлі «Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (код за ДК 021:2015 – 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)».
Додатки:
1) Протокол Уповноваженої особи від 10.04.2025 року № 34 яким відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА АЛЬЯНС»;
2) Протокол Уповноваженої особи від 15.04.2025 року № 35 яким визнано ФОП Панченко Галину Миколаївну переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
3) Тендерна документація.
Директор ТОВ «ТЕРРА ЛЬЯНС» _______________ Тягла Ю.М.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2025 17:56
рішення від 17.04.2025 № 6067.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2025 17:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС |
332 000,00
UAH з ПДВ
|
332 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПАНЧЕНКО ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА |
394 500,00
UAH з ПДВ
|
394 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС #41551176 |
Відхилено |
332 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 15:25
|
ФОП ПАНЧЕНКО ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА #2142221247 |
Переможець |
394 500,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 08:22
|