Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
546 350,00 UAH
UA-2025-03-24-006584-a a630e0808d624ae0addaaaa5366683b7
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кім Ольга Радіонівна

+380989611973 tender_GSR@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04339824
Місцезнаходження: 53001, Україна , Дніпропетровська обл., село Глеюватка, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Глеюватка, вул. Шевченка, буд.65
Контактна особа: Кім Ольга Радіонівна
+380989611973
tender_GSR@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2025 10:00
Початок аукціону: 07 квітня 2025 11:14
Початок аукціону: 07 квітня 2025 11:14
Очікувана вартість: 546 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 731,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16390.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


згідно Протоколу від 24.03.2025 №16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, територія Глеюватської сільської ради.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником поетапно, згідно календарного плану протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 13:06

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

30 березня 2025 12:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2025 12:15
Проект договору.docx
30 березня 2025 12:15
Перелік змін.docx
30 березня 2025 12:15
Тендерна документація зі змінами.docx
30 березня 2025 12:09
Проект договору.docx
30 березня 2025 12:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2025 13:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2025 12:15
Проект договору.docx
30 березня 2025 12:09
Проект договору.docx
30 березня 2025 12:15
Перелік змін.docx
30 березня 2025 12:09
Перелік змін.docx
30 березня 2025 12:15
Тендерна документація зі змінами.docx
30 березня 2025 12:09
Тендерна документація зі змінами.docx
24 березня 2025 13:06
05.02.2025 Тендерна документація.docx
30 березня 2025 12:09
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 27 березня 2025 11:09
Дата відповіді: 28 березня 2025 10:03
Доброго дня, шановний Замовнику. Відповідно до пункту 2 Кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Тобто, умовами тендерної документації в даній частині передбачено можливість залучення працівників в тому числі на підставі цивільно-правового договору. Проте, далі Замовником зазначено, що «Для учасника загальна кількість працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за трудовими договорами)», тобто встановлено можливість перебування працівників з учасником лише у трудових відносинах, що є дискримінаційним та обмежує участь потенційних учасників, які залучають працівників на підставі цивільно-правового договору. Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в даній частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вносимо зміни до тендерної документації
Дякуємо, за звернення
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 31 березня 2025 22:37
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:55
У тендерній документації визначено наступне: Під аналогічним договором необхідно розуміти договір щодо надання послуг з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності. Просимо надати роз’яснення чи може учасник надати інформацію про три виконаних договори, де: 1-й договір виконано щодо надання послуг з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; 2-й договір виконано щодо надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); 3-й договір виконано щодо проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності. У такому разі учасник доведе свій позитивний досвід надання усіх зазначених типів робіт. Якщо ж мається на увазі, що усі 3 виду послуг повинні бути виконані 1-м договором, то у такому разі ця вимога є дискримінаційною та штучно звужує потенційне коло учасників. Тоді просимо Замовника усунути дане порушення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно п.3 Кваліфікаційних критеріїв та інформації про способу їх підтвердження: ... позитивний лист- відгук від Замовника за аналогічним договором про якість надання послуг/виконання робіт необхідно розуміти договір щодо надання послуг з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності. В тендерній документації не прописана вимога, щоб усі види послуг були в одному аналогічному договорі. В Формі 3 Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), заповнюється інформація щодо аналогічного (аналогічних) договору (договорів), головне, щоб усі послуги відповідалі кваліфікаційному критерію.
Враховуючи, вищевикладене, можете заповнюючи Довідку за Формою 3 прописати 3 договори по різним аналогічним послугам, що відповідає умовам тендерної документації
Дякую, за звернення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-24-006584-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:41551176
Дата подання: 15 квітня 2025 14:37
Скарга на дії замовника
від 15.04.2025 року До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Замовник: Ідентифікатор закупівлі: ID: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» код за ЄДРПОУ 41551176 Україна, 38751, Полтавська область, Полтавський район, село Розсошенці, вулиця Перспективна, будинок 10, квартира 123 електронна пошта: terraalyans@ukr.net телефон +38 068-528-19-05 Глеюватська сільська рада 53001, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Глеюватка, вул. Шевченка, буд.65 Код ЄДРПОУ 04339824 Телефон/факс: телефон: 0989611973 e-mail: tender_GSR@ukr.net gleyuvatska-rada@ukr.net UA-2025-03-24-006584-a a630e0808d624ae0addaaaa5366683b7 Дата коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 10.04.2025 року СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006584-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, подало тендерну пропозицію та прийняло участь в аукціоні. За результатами аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» посіло перше місце з найнижчою ціновою пропозицією у сумі 332`000.00 грн. 10.04.2025 року Замовником у відповідності до Протоколу № 34 було відхилено тендерну пропозицію ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 15.04.2025 року Замовником у відповідності до Протоколу № 35 визначив ФОП Панченко Галину Миколаївну переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник у протоколі № 34 від 10.04.2025 року зазначив наступне: « Відповідно п.п.2 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 7 Інформація про відповідність запропонованих послуг технічним вимогам на надання послуг повинна бути підтверджена наступними документами розділу Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація Додатку №1 до тендерної документації було встановлено вимогу щодо довідки у довільній формі, про відповідність Виконавця послуг вимогам cm. 28 та cm. 40 ЗУ «Про землеустрій», та завданню на надання послуг, згідно Додатку 2 цієї тендерної документації. До даної довідки Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати сканкопію договору страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами. Учасником ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС у складі тендерної пропозиції надано інформація та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документ ації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: довідки у довільній формі, про відповідність Виконавця послуг вимогам ст.28 та cm.40 ЗУ «Про землеустрій», та завданню на надання послуг згідно Додатку 2 цієї тендерної документації та сканкопію договору страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами (відповідно вимогам ст.28 та cm. 40 ЗУ «Про зел іеустрій»)». Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію «ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС» через : 1) Відсутність довідки у довільній формі, про відповідність Виконавця послуг вимогам ст.28 та cm.40 ЗУ «Про землеустрій», та завданню на надання послуг згідно Додатку 2 цієї тендерної документації; 2) сканкопію договору страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами (відповідно вимогам ст. 28 та cm. 40 ЗУ «Про зел іеустрій»; Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України на те, що вищевказані довідка та договір ніяким чином не відносяться до технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документ ації. Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1 Проекту договору ( додаток № 2 до Тендерної Документації) предметом договору є «Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (код за ДК 021:2015 – 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)». Слід звернути увагу, що до технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі відноситься наприклад:1) площа, яка підлягає інвентаризації, 2)тендерна пропозиція, при калькуляції витрат визначаються відомості про одиницю виміру, кількість (обсяг), ціну тощо, 3) календарний план в якому визначаються зокрема Обсяг та строк виконання робіт або надання послуг, тощо. В дані ситуації вищевказана довідка та договір не несуть жодної інформації про предмет закупівлі, його якісні або кількісні характеристики, натомість вказані довідка та договір відносяться до інформації загального характеру. Крім того, відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Замовником не було дотримано вимог щодо даного пункту, оскільки відповідний перелік він розмістив у тендерній документації ,а не в окремому файлі, слід зауважити, що даний перелік повинен бути чітким та конкретизованим. Перелік документів розміщений Замовником у тендерній документації: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ: 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує повноваження посадової особи або представника (наказ про призначення керівника підприємства/товариства/ установи/організації на посаду або протокол/рішення власників або учасників або засновників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції або інше); - у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копіями сторінок (1, 2, 3 та прописка) паспорту громадянина або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або іншим документом, що посвідчує особу згідно чинного законодавства України (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції). 2. Статут або інший установчий документ в останній редакції (для фізичної особи, фізичної особи-підприємця – копію паспорту громадянина). У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника або рішення про перехід на модельний статут тощо; У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У випадку, якщо статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в Статуті або іншому установчому документі потребує затвердження такого договору загальними зборами чи іншим органом юридичної особи, а пропозиція учасника перевищує зазначену у Статуті або іншому установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 3 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю. У разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, який за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, учасник, який за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. 3. Документально підтверджену згоду з умовами договору про закупівлю, викладеними (підписаний Учасником проект договору або довідка у довільній формі про підтвердження згоди Учасника із запропонованими умовами договору). 4. Інформацію та документи про відповідність запропонованих послуг технічним вимогам, встановленими Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі. 5. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом. 6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий не раніше дати оголошення торгів. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Витязі відповідно до Порядку надання відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, який затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 р. № 466/5, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ та/або інший документ. При цьому, даний документ обов’язково повинен містити інформацію про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа) (надається виключно у разі відсутності вільного доступу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). 9. Гарантійний лист щодо включення не включення витрат пов’язаних з участю у торгах.? 10. Письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками. 11. Гарантійний лист про надання документів переможцем торгів. 12. Згода на звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником в частині направлення запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій. 13. Довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації із зазначенням строку дії не менше, ніж строк дії тендерної пропозиції. 14. Гарантійний лист про те, що інформація та документи надана у складі тендерної пропозиції є достовірними. 15. Інформація про залучення та/або не залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця з урахуванням вимог тендерної документації. 16. Лист згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних (в довільній формі) 17. Підписаний та заповнений Проект договору з усіма додатками до нього, за винятком інформації про дату на номер договору, з підписом кожної сторінки договору Уповноваженою особою Учасника та з печаттю. 18. Лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. 19. Довідка у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, гарантує свої зобов’язання за ним, погоджується з істотними умовами договору із зазначенням їх переліку та можливістю їх включення до договору, інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень, передбачених установчими документами/довіреністю, наявності чи відсутності обмежень щодо можливості підписання договорів (у разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоячим органом/особою, додатково необхідно надати документ про наявність таких повноважень), з обов’язковим наданням документу, який посвідчує особу. 20. Довідка про реквізити банку (банків), у яких в учасника наявні відкриті рахунки із зазначенням рахунку IBAN, за яким буде здійснюватися оплата за договором, укладеним за результатами проведення торгів в разі визнання учасника переможцем. 21. Гарантійний лист про строк дії тендерної пропозиції. 22. Гарантійний лист про формування ціни тендерної пропозиції та отримання усіх необхідних дозволів, ліцензій. 23. Тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії з урахуванням вимог тендерної документації. 24. Лист-згода про укладення договору у строки встановлені згідно вимог тендерної документації. 25. Іншої інформації, що передбачена цією тендерною документацією ». Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України на той факт, що серед вищевказаного переліку документів, які розмістив Замовник у тендерній документації відсутня згадка про такі документи як : 1) довідка у довільній формі, про відповідність Виконавця послуг вимогам ст.28 та cm.40 ЗУ «Про землеустрій», та завданню на надання послуг згідно Додатку 2 цієї тендерної документації; та 2)сканкопію договору страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами (відповідно вимогам ст. 28 та cm. 40 ЗУ «Про землеустрій», що свідчить про порушення принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбаченого статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, відповідно до положень Закону та Особливостей Замовник зобов’язаний був надати 24 години на усунення виявлених невідповідностей. (Про обов’язок надати строк на усунення недоліків йдеться зокрема у: 1) рішенні від 20.02.2023 № 1905 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ;2) рішенні від 05.07.2021 №15075 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ; 3) рішенні від 03.07.2023 № 9713 КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ; 4) і ін..) Слід ще раз зауважити, що виправлення вищевказаних помилок ніяким чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Вважаємо, що Замовник порушує, передбачені статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи інформацію, Замовник зобов’язаний був надати Товариству з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА АЛЬЯНС» 24 години на усунення недоліків. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – не надавши строк для усунення недоліків, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Звертаємо увагу Антимонопольного комітету, що дії Замовника щодо написання тендерної документації та аналізу документів учасника ТОВ «Терра Альянс» свідчать про зацікавленість у визначенні переможцем конкретного учасника - ФОП Панченко Галину Миколаївну. В цих діях вбачаються ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, антиконкурентного законодавства та зацікавленість Замовника в конкретному учаснику. Таким чином, ненадання строку для усунення недоліків під час проведення відкритих торгів (з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006584-a, порушує права та законні інтереси ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС», що свідчить про порушення Замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Зважаючи на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО ВАС: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі,ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006584-a. 3. Зобов’язати Глеюватську сільську раду (Україна, 53001, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Глеюватка, вул. Шевченка, будинок 65 Код ЄДРПОУ 04339824) скасувати прийняте рішення уповноваженою особою від 10.04.2025 року у формі протоколу № 34 яким відхилено тендерну пропозицію учасника «ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей під час проведення відкритих торгів (з особливостями) ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-24-006584-a за предметом закупівлі «Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (код за ДК 021:2015 – 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)»; 4. Зобов’язати Глеюватську сільську раду (Україна, 53001, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Глеюватка, вул. Шевченка, будинок 65 Код ЄДРПОУ 04339824) скасувати прийняте рішення уповноваженою особою від 15.04.2025 року у формі протоколу № 35 яким визнано ФОП Панченко Галину Миколаївну переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-24-006584-a за предметом закупівлі «Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (код за ДК 021:2015 – 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)». Додатки: 1) Протокол Уповноваженої особи від 10.04.2025 року № 34 яким відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА АЛЬЯНС»; 2) Протокол Уповноваженої особи від 15.04.2025 року № 35 яким визнано ФОП Панченко Галину Миколаївну переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. 3) Тендерна документація. Директор ТОВ «ТЕРРА ЛЬЯНС» _______________ Тягла Ю.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2025 17:56
рішення від 17.04.2025 № 6067.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2025 17:56

Документи подані скаржником

15 квітня 2025 14:28
Скарга Глеюватка .pdf
15 квітня 2025 14:28
Протокол від 10.04.2025 _34.pdf
15 квітня 2025 14:28
Протокол від 15.04.2025 _35.pdf
15 квітня 2025 14:31
Електронний підпис

Документи подані замовником

18 квітня 2025 09:47
Протокол
18 квітня 2025 09:47
Протокол
18 квітня 2025 09:47
Додаток №1
18 квітня 2025 09:47
Додаток №2
18 квітня 2025 09:47
Додаток №5
18 квітня 2025 09:47
Додаток №3
18 квітня 2025 09:47
Додаток №4

Документи Органу Оскарження

17 квітня 2025 17:56
рішення від 17.04.2025 № 6067.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС 332 000,00
UAH з ПДВ
332 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ПАНЧЕНКО ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА 394 500,00
UAH з ПДВ
394 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 квітня 2025 19:18
Електронний підпис
03 квітня 2025 19:16
Аналогічні договора.pdf
03 квітня 2025 19:16
Довідка стаття 17 .pdf
03 квітня 2025 19:16
Довідка стаття 17 ч. 2 .pdf
03 квітня 2025 19:16
Довіреність.pdf
03 квітня 2025 19:16
МТБ.pdf
03 квітня 2025 19:16
Працівники .pdf
03 квітня 2025 19:16
згода на звернення.pdf
03 квітня 2025 19:16
значний правочин .pdf
03 квітня 2025 19:16
обробка пд.pdf
03 квітня 2025 19:16
чисті активи.pdf
03 квітня 2025 19:16
тех завдання.pdf

Публічні документи

15 квітня 2025 10:54
Електронний підпис
15 квітня 2025 10:12
Витяг МВС
15 квітня 2025 10:12
Витяг ЄДРПОУ
15 квітня 2025 10:12
Довідка
04 квітня 2025 08:59
Електронний підпис
03 квітня 2025 22:02
Електронний підпис
03 квітня 2025 21:53
12. Згода звернення.pdf
03 квітня 2025 21:53
13. Довіреність.pdf
03 квітня 2025 21:53
18. Лист-згода санкції.pdf
03 квітня 2025 21:53
21. Гарантійний лист.pdf
03 квітня 2025 21:53
22. Гарантійний лист.pdf
03 квітня 2025 21:53
24. Лист-згода.pdf
03 квітня 2025 21:53
3. Згода з проектом.pdf
03 квітня 2025 21:53
6. Витяг ЄДРПОУ 01.04.2025.pdf
03 квітня 2025 21:53
Garantiya_16 390_50.zip
03 квітня 2025 21:53
Витяг єдиний податок.pdf
03 квітня 2025 21:53
EXC_60403965_cut.pdf.p7s.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.2.2.1. ЦПД Демків.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.2.2.2. Диплом.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.2.3.1. ЦПД Апостолова.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.2.3.2. ПДФ диплом Аня.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.2.4.1. ЦПД Верьовкіна.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.2.4.2. ПДФ диплом.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.3.1. Витяг ДЗК.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.3.1. Відгук КБФК.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.3.2. Витяг ДЗК Гранум.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.3.2. Відгук.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.3.3. БТІ Цент Міськ рн.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.3.3. Відгук Панченко.pdf
03 квітня 2025 21:53
К.4. Подат деклар 2024.PDF
03 квітня 2025 21:53
4. Тех специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше, такий договір має бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який має бути нотаріально посвідчений у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років (частина 2 статті 793 ЦКУ). У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. Довідка повинна містити інформацію про наявність власного або орендованого* в Учасника наступного обладнання та матеріально-технічної бази, а також копії відповідних документів, які підтверджують право власності або користування: - двочастотний GPS приймач; - світловіддалеміри лазерні; - плотер, принтери (у тому числі не менше 1 високоточного плотера формату А0) ; - комп’ютери (не менше 3 одиниць); - спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для надання послуг; Для обладнання, що потребує обов'язкової повірки, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки. * - У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, Учасник до зазначеної довідки повинен додати копії договорів оренди (наміру оренди) на залучені обладнання, устаткування, транспортні засоби, строк дії яких розповсюджується до кінця строку дії договору, укладеного за результатами закупівлі.

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій необхідно вказати прізвище, ім’я, по-батькові працівника, посаду, освіту, кваліфікацію із зазначенням підтверджуючого документу та року його видачі, стажу роботи за фахом працівників, що будуть залучені для надання послуг, які є предметом закупвілі. Для учасника загальна кількість працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за трудовими договорами) - не менше 4 спеціалістів, у тому числі не менше: - 1 сертифікованого інженера-землевпорядника, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників закріплених за цією юридичною особою; - 3 інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна Для підтвердження перебування спеціалістів у трудових відносинах з учасником та кваліфікації спеціалістів до довідки потрібно надати: - сканкопії з оригіналів трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу підприємтсва Учасника) та документів про освіту. - сканкопію з оригіналу кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника, -- сканкопії з оригіналів кваліфікаційних сертифікатів інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна, які перебувають з ним у трудових відносинах, свідоцтв про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства) та витяги з реєстру сертифікованих інженерів – землевпорядників Щодо кожного вказаного у довідці фахівця учасник повинен надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати інформаційну довідку з зазначенням аналогічного договору*, найменування замовника, його адресу, предмету договору, контактного телефону відповідальної особи, разом з копіями договорів з додатками і актами виконаних робіт (наданих послуг) та сканкопію Витягу з Державного земельного кадастру про сформовані земельні ділянки і позитивний лист-відгук від Замовника за аналогічним договором про якість надання послуг/виконання робіт. *Під аналогічним договором необхідно розуміти договір щодо надання послуг з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності.

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності. У разі, якщо Учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та документ, яким її затверджено (для учасників-юридичних осіб), Або податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (для учасників фізичних осіб – підприємців). Подані Учасником документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності повинні свідчити про обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі даної закупівлі.. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

ФОП ПАНЧЕНКО ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше, такий договір має бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який має бути нотаріально посвідчений у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років (частина 2 статті 793 ЦКУ). У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. Довідка повинна містити інформацію про наявність власного або орендованого* в Учасника наступного обладнання та матеріально-технічної бази, а також копії відповідних документів, які підтверджують право власності або користування: - двочастотний GPS приймач; - світловіддалеміри лазерні; - плотер, принтери (у тому числі не менше 1 високоточного плотера формату А0) ; - комп’ютери (не менше 3 одиниць); - спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для надання послуг; Для обладнання, що потребує обов'язкової повірки, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки. * - У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, Учасник до зазначеної довідки повинен додати копії договорів оренди (наміру оренди) на залучені обладнання, устаткування, транспортні засоби, строк дії яких розповсюджується до кінця строку дії договору, укладеного за результатами закупівлі.

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій необхідно вказати прізвище, ім’я, по-батькові працівника, посаду, освіту, кваліфікацію із зазначенням підтверджуючого документу та року його видачі, стажу роботи за фахом працівників, що будуть залучені для надання послуг, які є предметом закупвілі. Для учасника загальна кількість працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за трудовими договорами) - не менше 4 спеціалістів, у тому числі не менше: - 1 сертифікованого інженера-землевпорядника, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників закріплених за цією юридичною особою; - 3 інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна Для підтвердження перебування спеціалістів у трудових відносинах з учасником та кваліфікації спеціалістів до довідки потрібно надати: - сканкопії з оригіналів трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу підприємтсва Учасника) та документів про освіту. - сканкопію з оригіналу кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника, -- сканкопії з оригіналів кваліфікаційних сертифікатів інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна, які перебувають з ним у трудових відносинах, свідоцтв про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства) та витяги з реєстру сертифікованих інженерів – землевпорядників Щодо кожного вказаного у довідці фахівця учасник повинен надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати інформаційну довідку з зазначенням аналогічного договору*, найменування замовника, його адресу, предмету договору, контактного телефону відповідальної особи, разом з копіями договорів з додатками і актами виконаних робіт (наданих послуг) та сканкопію Витягу з Державного земельного кадастру про сформовані земельні ділянки і позитивний лист-відгук від Замовника за аналогічним договором про якість надання послуг/виконання робіт. *Під аналогічним договором необхідно розуміти договір щодо надання послуг з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності.

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності. У разі, якщо Учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та документ, яким її затверджено (для учасників-юридичних осіб), Або податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (для учасників фізичних осіб – підприємців). Подані Учасником документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності повинні свідчити про обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі даної закупівлі.. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС
#41551176
Відхилено 332 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 15:25
ФОП ПАНЧЕНКО ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА
#2142221247
Переможець 394 500,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2025 08:22

Документи

10 квітня 2025 15:25
Електронний підпис
10 квітня 2025 15:24
Протокол

Документи

15 квітня 2025 08:22
Довідка НАЗК
15 квітня 2025 08:22
Електронний підпис
15 квітня 2025 08:21
Протокол
10 квітня 2025 15:25
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2025 08:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПАНЧЕНКО ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА
#2142221247
394 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2025 08:22
Довідка НАЗК
15 квітня 2025 08:22
Електронний підпис
15 квітня 2025 08:21
Протокол
10 квітня 2025 15:25
Звіт з ЄДР (припинено)