Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДГАЙЧИКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04354114 |
Місцезнаходження: | 78256, Україна , Івано-Франківська обл., село Підгайчики, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 12А |
Контактна особа: |
Назарій Остапчук +380661027469 nazarostapchuk07@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 12:30 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Великовантажні мототранспортні засоби Трактор (КАТА КВ904 з причіпним обладнанням (або еквівалент за технічними характеристиками))
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки товару, протягом 30 банківських днів, в повному розмірі 100% | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 12:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 12:11 |
ТД Трактор Трактор з причіпним обладнанням.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-07-000010 ● 676f91079cf8492fa0e18273b23da8df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2025 №29-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.04.2025 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-03-24-005451-a 24.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-08 15:55:15
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-24-005451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), з посиланням на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-10 10:01:16
Надання відповіді на звернення
Відповідь на моніторинговий запит .
Відповідно до Вашого моніторингового запиту щодо Закупівлі «Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-24-005451-a Закупівля на prozorro.gov.ua. Органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором:
ID моніторингу: UA-M-2025-04-07-000010
Дата прийняття рішення про початок моніторингу:
7 квітня 11:12 год
Дата публікації рішення про початок моніторингу:
7 квітня 00:00 год
1.У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне, що дана Закупівля проводиться відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 р. №157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178”, та відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (Стаття 4. Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель). Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на підставі моніторингу учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін. Також додатково було проведено аналіз ринку цін, а саме – пошук та збір загальнодоступної інформації про орієнтовну вартість предмету закупівлі через відкриті доступи в мережі Інтернет, прайс-листи на продаж даної продукції, аналіз аналогічних закупівель на сайті prozorro.gov.ua та на сайтах постачальників даної продукції. До цього ж надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Підгайчиківської сільської ради (https://pidgaychykivska-gromada.gov.ua/news/1744022640/), де вказано опублікування даного обґрунтування та на якому розміщено характеристики предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (додається скрін-шот, додаток №1, та саме обґрунтування додаток №2).
Також дана закупівля проводилася на підставі розпорядчих документів Підгайчиківської сільської ради, а саме:
- Рішення сесії Підгайчиківської сільської ради (від 18 грудня 2024 р. № 974-ХІІ/2024) Про бюджет Підгайчиківської сільської територіальної громади на 2025 рік. (додаток №3).
- Рішення сесії Підгайчиківської сільської ради (від 21 лютого 2025 р. № 999-ХІІІ/2025) Про внесення змін до бюджету Підгайчиківської сільської ради на 2025 рік. (додаток №4).
- Кошторис на 2025 рік (від 10 січня 2025 року) (додаток №5).
- Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік (від 24 лютого 2025 року) (додаток №6).
2. Технічні вимоги до предмету закупівлі були визначені для якісного надання послуг по утриманню благоустрою на територіях Підгайчиківської сільської ради.
Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з потреби Замовника. Зазначений предмет закупівлі відповідає потребам та вимогам на даний товар.
- Відповідь на моніторинговий запит.docx
- Додаток 1 Скрін-шот сайту з обгрунтуванням.docx
- Додаток 2 Обгрунтування.PDF
- Додаток 3 Рішення сесії про бюджет Підгайчиківської сільської тереторіальної громади на 2025 рік.PDF
- Додаток 4 Рішення сесії Про внесення змін до бюджету Підгайчиківської сільської ради на 2025 рік.PDF
- Додаток 5 Кошторис на 2025 рік.PDF
- Додаток 6 Довідка про зміни до кошторису.PDF
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-15 10:13:02
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-24-005451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 10.04.2025 зазначено що технічні вимоги до предмету закупівлі були визначені для якісного надання послуг по утриманню благоустрою на територіях Підгайчиківської сільської ради. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з потреби Замовника. Зазначений предмет закупівлі відповідає потребам та вимогам на даний товар.
Слід зазначити, що Замовником не надано відповідь на запитання на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме трактора КАТА КВ904 та причіпа тракторного самоскидного при цьому до пояснення не надано їх документальне підтвердження.
Крім того у відповіді Замовника зазначено, що визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на підставі моніторингу учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін. Також, додатково було проведено аналіз ринку цін, а саме – пошук та збір загальнодоступної інформації про орієнтовну вартість предмету закупівлі через відкриті доступи в мережі Інтернет, прайс-листи на продаж даної продукції, аналіз аналогічних закупівель на сайті prozorro.gov.ua та на сайтах постачальників даної продукції, однак до пояснення не надано розрахунок очікуваної вартості та їх документальне підтвердження.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
У Додатку 2 до ТД Замовником зазначено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій він повинен надати скан-копію довідки у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка забезпечить гарантійне та сервісне обслуговування предмету закупівлі.
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» те що в довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 30.03.2025 №124, наданій у файлі «документи пропозиції.pdf» відсутня інформація про наявність обладнання, яке забезпечить гарантійне та сервісне обслуговування предмету закупівлі ?
У пункті 1 Розділу 3 ТД Замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: …
- погодженим проектом договору згідно Додатку № 6 тендерної документації, який подає учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
В тендерній пропозиції учасника відсутній погоджений проєкт договору згідно Додатку № 6.
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» невідповідність вимогам пункті 1 Розділу 3 ТД?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-18 10:55:27
Надання відповіді на звернення
Надаємо пояснення у порядку поставлених питань:
1. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, даного виду товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, та оголошень закупівель щодо придбання Великовантажні мототранспортні засоби опублікованих з 01.03.2024 по 01.03.2025 у системі Прозорро.
Для визначення технічних характеристик предмету закупівлі були залучені відповідні фахівці.
Технічні вимоги до предмету закупівлі були визначені для якісного надання послуг по утриманню благоустрою на територіях Підгайчиківської сільської ради.
2. Учасник ТОВ «СТ ПРОЗОРО» в листі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару №122 від 31.03.2025 року, зазначив, що ТОВ «СТ ПРОЗОРО» має базу з відповідними умовами для забезпечення гарантійного сервісного обслуговування та продажу тракторів.
Крім цього у вищезазначеному листі вказано, що ТОВ «СТ ПРОЗОРО» забезпечує виїзд мобільної сервісної бригади для усунення поломок на базі замовника, та має склад запасних частин для забезпечення їх швидкої заміни. (Додаток №1).
Також учасник ТОВ «СТ ПРОЗОРО» подав лис тендерної пропозиції №121 від 31.03.2025 року в якій зазначив інформацію про ціну. (Додаток №2).
3. Відповідно до Лист-згода з основними умовами та проектом договору №133 від 31.03.2025 року, ТОВ «СТ ПРОЗОРО» ознайомився із проектом договору про закупівлю, що міститься у Додатку 6, і згоден. (Додаток №3).
Дана закупівля повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації замовника.
Даною закупівлею не завдано збитків сільському бюджету.
Додатки додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-04-22 12:40:08
Замовник надає додаткову інформацію щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його вартості.
1. Закупівля трактору KATA KВ904 з причіпним обладнанням (або еквівалент за технічними характеристиками) (Товар) з певними технічними та якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника (зазначені в Додатку 5 Тендерної документації) з огляду на специфіку господарської діяльності (необхідність для надання якісних послуг по благоустрою населених пунктів Підгайчиківської сільської територіальної громади.
Підгайчиківська територіальна громада здійснює закупівлю даного виду Товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам. Потреба визначалася з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника програмою благоустрою населених пунктів Підгайчиківської сільської територіальної громади на 2024-2026 роки. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано з урахуванням специфіки використання предмета закупівлі. Для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії та ефективності, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного Товару.
2. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, даного виду товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі (силки додаються)
- (https://www.tractor-st.com/kd-904);
- (https://motokosmos.ua/ua/traktor_kata_kb_904?srsltid=AfmBOorVPQz33Z_CCJrUmc5bbATyZDw6s8wy0IQop-iZua0MX1Zro1G5)
- (https://or-serv.com.ua/ru/p/1342643541-pricep-traktornyy-2pts-4/?o=tG0FgrPrkLQIV3l-IMkrYg==&gad_source=1&gbraid=0AAAAAoxEy6CoFaSiP5CrgNighp8nWj61_&gclid=Cj0KCQjw_JzABhC2ARIsAPe3ynrIFuR8ScahhHzbkLYqkKbIgbHTDq-C7LYh0KJsAEHpKQOfdXsRcZ8aAjQUEALw_wcB).
та оголошень закупівель щодо придбання Великовантажні мототранспортні засоби опублікованих з 01.03.2024 по 01.03.2025 у системі Прозорро.
Документи додаються.
- Рішення сесії про внесення змін до програми благоустрою населених пунктів Підгайчиківської сільської територіальної громади на 2024-2026 роки.PDF
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СТ-ПРОЗОРО |
1 289 400,00
UAH з ПДВ
|
1 289 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СТ-ПРОЗОРО #41152392 |
Переможець |
1 289 400,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 09:37
|
Договір.PDF | укладений |
08 квітня 2025 09:36
|