Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Рабійчук Олена Володимирівна 380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 804 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 023,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77230000-1: Послуги, пов’язані з лісівництвом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 березня 2025 11:59 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
24 березня 2025 12:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 12:05 |
Проєкт договору.docx | |
24 березня 2025 12:00 |
ТД санітарна обрізка дерев вражених омелою з прибиранням та вивезенням обрізаного гілля.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва |
777 780,00
UAH з ПДВ
|
777 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
абз 14.pdfВчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
.1. Довідка, що містить інформацію про наявність техніки, обладнання та матеріальної бази учасника. Довідка повинна містити інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази зокрема транспортних засобів*, автопідіймач висотою не менше 28м, бензопили, деревоподрібнююча машина (продуктивністю не менше 2,4т/год), автомобіль вантажопідйомний до 10т з бортовим краном-маніпулятором гідравлічним максимальною вантажопідйомністю не менше 3,8т, трактори на пневмоколісному ходу, потужністю не менше 59кВт (80к.с), що необхідні для виконання договору Учасником, та знаходяться власності Учасника або використовуються ним на договірних засадах. Для підтвердження цієї інформації необхідно надати документальне підтвердження на право власності/користування (склади/земельна ділянка та транспортні засоби): - копія свідоцтва на право власності або договір оренди на складські/виробничі приміщення/земельну ділянку або інші документи які підтверджують право користування; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, учасника, якими буде здійснюватися надання послуг, що є предметом закупівлі. В разі, якщо учасник для здійснення надання послуг планує використовувати техніку, яка йому не належать, надати копію договору оренди автотранспорту, або копія договору про надання транспортних послуг, де зазначено техніку, якою буде здійснюватися надання послуг, що є предметом закупівлі. * Потреба у автопідіймачі не менше 28 м. обґрунтовується тим, що частина дерев які потребують санітарної обрізки це тополі висота, яких більше 28 м. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування обладнання/техніки та матеріально-технічна база Кількість Власна/орендована Примітка 1 2 3 4 5 1 Уповноважена особа _______________ ___________ (Посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
Підтверджую
довідка про МТБ.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
2.1. Довідка згідно наданої форми, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати накази на прийняття на роботу працівників, досвід роботи на підприємстві має бути не менще одного місяця безперервно. Додатково необхідно надати копію дозвільних документів на виконання даних послуг: - Посвідчення про проходження навчання (не менше 3-ох) працівників лісового господарства/ озеленювачів при видаленні та кронуванні дерев з правом виконання робіт на висоті в міських умовах; - Акт заключення періодичного медичного огляду працівників; - Наказ на відповідального за роботи підвищеної небезпеки; - Наказ на відповідального за наряд допуск. - Наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки. Посвідчення (документи) мають бути дійсними впродовж усього терміну дії Договору на надання послуг. Учасник може надати лист щодо продовження терміну дії відповідних документів. - Обов’язкова наявність головного інженера, головного механіка, головного агронома, начальника кошторисно-договірного відділу Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 2 Уповноважена особа ____________________ ___________________ (Посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
Підтверджую
довідка про працівників.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
3.1. Довідка згідно наданої форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі (предмет закупівлі, що відповідає тому ж предмету закупівлі, оголошеного замовником, за показником четвертого знака основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» або конкретній назві закупівлі (у разі відсутності такого коду за ДК в договорі). , який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника. 3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу копії договору та акт/акти наданих послуг на всю суму вказаного договору із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги. 3.3. Оригінал листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 3.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. Документи надати одним файлом. Довідка про виконання аналогічних договорів № з/п Повне найменування контрагента, з яким було укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору зі сторони замовника Предмет договору Рік виконання договору Сума договору 1 2 3 4 5 1 2 Уповноважена особа ____________________ ___________________ (Посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
Підтверджую
довідка про аналогічні договори.pdfНаявність фінансової спроможності
4.1. Для юридичних осіб: 4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. *Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020). 4.2. Для фізичних осіб-підприємців: 4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період.
Підтверджую
звітність.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва #03359813 |
Переможець |
777 780,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 14:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Перелік виявлених невідповідностей: . 1.1.У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-згода обробку персональних даних від імені кожної фізичної особи дані якої надаються в складі тендерної пропозиції, а саме: Ковшуна Євгена Миколайовича. Посилання на вимогу тендерної документації щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно Додатку № 6 тендерної документації, від Учасників вимагалось надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних з приміткою, що листи-згоди на обробку персональних даних повинні надаватися від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються у складі тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Просимо надати листи-згоди на обробку персональних даних від імені кожної фізичної особи дані якої надаються в складі тендерної пропозиції, а саме: Ковшуна Євгена Миколайовича.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 квітня 2025 15:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва #03359813 |
777 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 10:57
|
Договір № 60.pdf | укладений |
10 квітня 2025 10:56
|