Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мати мінераловатні теплоізоляційні
Очікувана вартість
22 217 106,13 UAH
UA-2025-03-24-004221-a df8fbd2da66441e7b298441131c62c06
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КПТМ "Криворіжтепломережа"

+380502278896
+380564095491
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9
Контактна особа: КПТМ "Криворіжтепломережа"
+380502278896, +380564095491
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2025 01:00
Початок аукціону: 02 квітня 2025 12:40
Початок аукціону: 02 квітня 2025 12:40
Очікувана вартість: 22 217 106,13 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 222 171,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Необхідні умови та технічні характеристики вказані у документах закупівлі

Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3190 метры кубические
Мати мінераловатні теплоізоляційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Cуб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Cлужбова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Cуб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Cлужбова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 11:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність характеристик густини додатка №3
Дата подання: 24 березня 2025 14:25
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:52
У додатку №3 до тендерної документації стосовно густини наявна информація: Мати мінераловатні з вати БТВ ММПБ 100 П РС СС 1 2400х1000х80 повинні мати густину: 76-100кг/м3 У перерахунку це означає, що вага одиниці виробу повинна бути не менше 14,59 кг. Мати мінераловатні з вати БТВ ММПБ 100 П РС СС 1 2400х1000х60 повинні мати густину: 76-100кг/м3 У перерахунку це означає, що вага одиниці виробу повинна бути не менше 10,94 кг. У якості приміткі замовник вказує : вага одиниці виробу ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*80 повинна бути не менше, ніж 11,5 кг а виробу ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*60 не менше, ніж 8,64 кг. У перерахунку маємо: густина матів ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*80 дорівнює 59,89 кг/м3 густина матів ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*60 дорівнює 59,99 кг/м3 Наведена інформація свідчить про невідповідність показників густини нормам ДСТУБ В.2.7-317:2016 Просимо виправити помилки та привести у відповідність додаток №3 до тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі необхідні зміни, на думку відділу технічного виробництва, внесені.
З технічних питань: КУЗЬМЕНКО Валентина Василівна – начальник ВТВ, тел.: (067) 627-30-20; (056) 409-51-09, e-mail: kpts_pto@ukr.net
Мати з вати БТВ ? Чи мати мати мінераловатні теплоізоляційні?
Дата подання: 25 березня 2025 12:53
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:52
Шановний Замовнику! В додатку 3 та додатку 4 до тендерной документації , у найменуванні предмету закупівлі вами вказані наступні товари: мати мінераловатні теплоізоляційні. ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*80 (ДСТУБ В.2.7-317:2016), мати мінераловатні теплоізоляційні. ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*60 (ДСТУБ В.2.7-317:2016). У технічних характеристиках товару додатка 3, ви вказуєте товар з іншим найменуванням : мати мінераловатні з вати БТВ ММПБ 100 П РС СС 1 2400х1000х80, мати мінераловатні з вати БТВ ММПБ 100 П РС СС 1 2400х1000х60. Які самє мати необхідні замовнику, мати мінераловатні теплоізоляційні ММПБ чи мати мінераловатні з вати БТВ ММПБ? В одному техніному завданні маємо два різних типа продукта ( матів). У першому варіанті Замовник не конкретизує вид наповнення мату, в другому необхідні мати з вати БТВ? Тобто маємо ситуацію де технічні вимоги ставляться до одного типу товару, а до постачання може бути надано інший. Щоб уникнути подвійного тлумачення, просимо внести зміни у додаток 3 та конкретизувати товар який потрібен замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі необхідні зміни, на думку відділу технічного виробництва, внесені.
З технічних питань: КУЗЬМЕНКО Валентина Василівна – начальник ВТВ, тел.: (067) 627-30-20; (056) 409-51-09, e-mail: kpts_pto@ukr.net
Щодо технічних характеристик Додатку №3
Дата подання: 25 березня 2025 17:21
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:12
Шановний Замовнику! У Додатку 3 до Тендерній документації Замовником вимагається документація для підтвердження технічної кваліфікації, згідно пункту 8 (Протокол випробувань на негорючість матеріалів, застосованих при виробництві матів мінераловатних, відповідно ДСТУ 8829:2019). Вважаємо надану інформацію порушенням конфіденційності постачальників і вимагаємо змінити пункт 8 на Протокол випробувань на негорючість матів мінераловатних, відповідно до ДСТУ 8829:2019, в якому вказано склад предмету закупівлі, так як згідно даного ДСТУ випробування проводяться з урахуванням матеріалів, які буде використано для виготовлення продукції зазначеної в тендерній документації. Такі вимоги, вважаємо необґрунтованими, неприпустимими та такими, що обмежують конкуренцію та права учасників тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Матеріал відносять до групи негорючих (НГ) якщо всі його складові (які використовуються при виготовленні матеріалу) відносяться до групи НГ. Замовником вимагається, щоб в протоколі випробувань на негорючість було зазначено всі складові з яких складається Мати мінераловатні теплоізоляційні. ММПБ 100П РС СС1.
Закупівля здійснюється згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), у тому числі з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону. Учасник може оскаржити вимоги закупівлі у визначеному Законом порядку.
Щодо технічних характеристик Додатку №3
Дата подання: 25 березня 2025 17:47
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:12
Шановний Замовнику! У Додатку 3 до Тендерній документації Замовником вимагається документація для підтвердження технічної кваліфікації, згідно пунктів: - 5 (Довідка про вміст сировинних та допоміжних матеріалів, застосованих при виробництві вати базальтової виду БТВ) - 6 (Документи, що підтверджують якість сировинних та допоміжних матеріалів, застосованих при виробництві вати базальтової виду БТВ). Предметом закупівлі є мати мінераловатні, які виготовляються згідно ДСТУ Б В.2.7-317:2016, як це зазначив Замовник, тому повідомляємо наступне, що документи, які Замовник вимагає у пп. 5 та 6 передбачають надання документів та довідок стосовно вати базальтової, а це зовсім інше ДСТУ. Вимоги та надання довідок, які не мають прямого відношення до предмету закупівлі вважаємо необґрунтованим, неприпустимим та таким, що обмежує конкуренцію та права учасників тендеру. Також зазначаєм, що інформація, яку Замовник вимагає надати є комерційною таємницею. Вимагаємо видалити наступні вимоги: - 5 (Довідка про вміст сировинних та допоміжних матеріалів, застосованих при виробництві вати базальтової виду БТВ) - 6 (Документи, що підтверджують якість сировинних та допоміжних матеріалів, застосованих при виробництві вати базальтової виду БТВ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В ДСТУ Б В.2.7-317:2016 чітко зазначено з яких сировинних матеріалів має виготовлятись предмет закупівлі. Будь-який виробник предмету закупівлі має документи, що підтверджують якість сировинних матеріалів, які цей виробник використовує при виробництві предмета закупівлі. Замовник має право знати з якої сировини виготовлено товар, що пропонується до постачання та вимагати документальне підтвердження. Документи в яких міститься інформація про технічні та якісні показники не можуть бути комерційною таємницею. Таким чином, вимога Замовника щодо отримання інформації про складові предмету закупівлю є цілком прийнятною та такою, що відповідає Закону «Про публічні закупівлі». Учасник може оскаржити вимоги закупівлі у визначеному Законом порядку.
Щодо технічних характеристик Додатку №3
Дата подання: 25 березня 2025 18:06
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:12
Шановний Замовнику! У Додатку 3 до Тендерній документації Замовником вимагається документація для підтвердження технічної кваліфікації, згідно таблиці Технічних характеристик товару, в якій вказані показники теплопровідності: Теплопровідність Вт(м·К)не більше, за температури: (298+/-5) К -0,042 (398+/-5) К -0,062 (573+/-5)0К -0,098 Зазначаємо, що зараз в Україні випробування для вимірювання теплопровідності в межах (573+/-5)0К саме для матів не проводиться. Вимагаємо даний показник вилучити з технічних характеристик товару, так як акредитованої лабораторії з приладом для вимірювання даної теплопровідності в Україні наразі немає. Це обмежує права учасників тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає надання документального підтвердження технічних характеристик товару, які відповідають нормативному документу. Такий документ має бути наданий уповноваженою та незалежною установою. Така вимога є такою, що відповідає Закону «Про публічні закупівлі». В Україні є незалежні установі які мають можливість провести такі випробування. Учасник може оскаржити вимоги закупівлі у визначеному Законом порядку.
мати з мінеральної вати ( ВМ)
Дата подання: 25 березня 2025 19:13
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:12
Доброго вечора! Чи повинні обов'язково бути прошивні мати з вати БТВ ? Ми є виробником матів мінераловатних з вати мінеральної. В інтерненті неможливо знайти постачальника, або виробника тонкої базальтової вати БТВ. В Україні немає жодної пропозиції для купівлі тонкої вати БТВ. Вата мінеральна базальтова пропонується, вата базальтова супертонка БСТВ пропонується, вата мінеральна пропонується , а вати БТВ не має, як і матів з вати БТВ. Замовника влаштує якщо до поставки будуть запропоновані мати з мінеральної вати (ВМ) ? Замовника влаштують мати мінераловатні теплоізоляційні назва яких відповідає предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Україні є не один виробник матів мінераловатних із вати БТВ.
Відповідно до національних стандартів України є значна різниця між матами з вати ВМ та матами з вати БТВ. Предметом закупівлі є саме мати мінераловатні з вати БТВ згідно з національним стандартом ДСТУ Б В.2.7-317:2016.
Дивні бажання замовника
Дата подання: 26 березня 2025 16:12
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:23
Доброго дня шановний Замовнику! У попередній закупівлі UA-2025-03-06-003731-a, кимось з учасніків вам було адресоване справедливе запитання стосовно вати БТВ та документів які вимагались у пунктах 6 та 7 додатку 3. Не зважаючи на те, що торги були відмінені, зрозумілої відповіді від замовника надано не було. Незважаючи на віхід нової закупівлі UA-2025-03-24-004221-a, замовник від учасників знову вимагає надання документів на окрему продукцію (вату БТВ), яка не є предметом закупівлі. Учасниками знову надсилаються запитання до замовника щодо вати БТВ, а замовник знову ігнорує учасників, роблячи вигляд, що не розуміє запитань, та не вносить жодних змін до тендерної документації. Доводимо до замовника наступну інформацію. Вата БТВ — це базальтове тонке волокно, яке вироблялося по застарілим радянським технологіям, яке має багато недоліків, яке не тримається у єдиному шарі як волокнистий матеріал, з великою кількістю нерозплавлених включень “колольків», воно крихке, колеться, розсипається. З волокна БТВ неможливо виготовлення якісних прошивних матів. Вата БТВ виготовлялася з 100 % розплаву базальту без домішок, шляхом плавління базальтової крихти природним газом. Вата БТВ має структуру скловати, темного зеленого кольору, та увійшла в історію як «материал из советского союза». По інформації яка існуе на сьогоднішній день стосовно вати БТВ така, що застарілі технології плавління газом 100 % базальтової крихти, не використовуються ні в Україні ні в Європі. Плавління газом є нераціональним, та надто дорогим, для того що би отримати на виході неякісний продукт з великим процентом відходів при застосуванні. Незрозуміла мета замовника. Погіршувати умовами тендеру якість матів, наполягати на тому що мати повинні бути з «совЭтской» вати БТВ якої не існує на ринку, звужувати коло учасників, но при цьому ціна повинна бути близько 7000 грн. за м.куб? Замомник впевнен в тому, що від дійсно хоче отримати та отримає «мати з вати БТВ»? Чи це будуть мати з мінеральної вати світлого кольору? Вважаємо, що пункти 6 та 7 додатку 3, технічні характеристики товару стосовно вати БТВ, є дистрімінаційними, та такими що обмежують права учасників, та наполягаємо на їх видаленні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі виготовляється згідно з чинним національним стандартом України - ДСТУ Б В.2.7-317:2016.
Додатку 3 до Тендерної документації (теплопровідність)
Дата подання: 27 березня 2025 09:30
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:23
Шановний Замовнику! Дякую Вам за відповідь, що була Вами надана! Не зовсім зрозуміло з приводу незалежних установ. Зазначаємо ще раз, що обладнання в акредитованих лабораторіях, яке використовується для випробування на теплопровідність (573+/-5)0К в Україні немає. Таку теплопровідність в протокол випробування додають лабораторії у яких немає акредитації. Тобто у своїй тендерній документації Учасники можуть надати протокол випробування на мати з теплопровідністю (573+/-5)0К з неакредитованих лабораторій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протокол сертифікаційних випробувань на підтвердження показників, зазначених в технічному завданні, має бути виданий незалежною установою, яка має можливість провести відповідні випробування (тобто має необхідне обладнання та кваліфікацію).
Чарівні мати з вати БТВ ? А з вати ВМ? Не чарівні ?
Дата подання: 27 березня 2025 18:29
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:25
Шановний Замовнику! ДО ВАС БУЛО ЗВЕРНЕННЯ : Доброго вечора! Чи повинні обов'язково бути прошивні мати з вати БТВ ? Ми є виробником матів мінераловатних з вати мінеральної. В інтерненті неможливо знайти постачальника, або виробника тонкої базальтової вати БТВ. В Україні немає жодної пропозиції для купівлі тонкої вати БТВ. Вата мінеральна базальтова пропонується, вата базальтова супертонка БСТВ пропонується, вата мінеральна пропонується , а вати БТВ не має, як і матів з вати БТВ. Замовника влаштує якщо до поставки будуть запропоновані мати з мінеральної вати (ВМ) ? Замовника влаштують мати мінераловатні теплоізоляційні назва яких відповідає предмету закупівлі? Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.03.2025, 16:12) В Україні є не один виробник матів мінераловатних із вати БТВ. Відповідно до національних стандартів України є значна різниця між матами з вати ВМ та матами з вати БТВ. Предметом закупівлі є саме мати мінераловатні з вати БТВ згідно з національним стандартом ДСТУ Б В.2.7-317:2016. Виникають питання: 1) На якому ресурсі в інтернеті можна фактично купувати мати з вати БТВ? 2) На якому ресурсі в інтернеті можна фактично купувати вату БТВ? 3) Наявніть тексту та інформації про вату БТВ на будь якому ресурсі не є підтвердженням ії виробнитства, та й будь який сертифікат не є підтвердженням можливості купувати мати з вати БТВ, та здійснювати фактичне постачання замовнику! Ви кежете, що в Україні є не один виробник матів мінераловатних з вати БТВ? Ви впевнені? 4) Відповідно до національних стандартів України, а саме ДСТУ Б В.2.7-317:2016, маємо настуні показники для марки М 100 : - Густина матів з вати ВМ: 75-100 кг/м.куб. Густина матів з вати БТВ: 75-100 кг/м.куб. - Теплопровідність матів з вати ВМ 573 К* : 0.098 Теплопровідність матів з вати БТВ 573 К* : 0.098 - Стиливість під навантаженням 2000 Па % не більше, для матів з вати ВМ: 40 Стиливість під навантаженням 2000 Па % не більше, для матів з вати БТВ: 40 - Пружність %, не меньше , для матів з вати ВМ: 75 Пружність %, не меньше , для матів з вати БТВ: 75 - Розривне навантаження Н, не меньше , для матів з вати ВМ: 100 Розривне навантаження Н, не меньше , для матів з вати БТВ: 100 - Вологість % за масою, не більше , для матів з вати ВМ: 1 Вологість % за масою, не більше , для матів з вати БТВ: 1 - Вміст органічних речовин % , за масою, не більше, для матів з вати ВМ: 2 Вміст органічних речовин % , за масою, не більше, для матів з вати БТВ: 2 Фактично немає ніякої різниці між матами з вати ВМ та матами з вати БТВ. Фактичні лабораторні іспити та протоколи випробувань виробників матів ВМ , підтверджують значно кращі показники, ніж розрахункові інтервальні показники ДСТУ. Не вводить будь-ласка в оману учасників !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Не має практичної та фактичної різниці між між матами з вати ВМ та матами з вати БТВ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! У вашої відповіді ви написали наступне : «Предметом закупівлі є саме мати мінераловатні з вати БТВ згідно з національним стандартом ДСТУ Б В.2.7-317:2016» Але предметом закупівлі у додатках, є наступне : мати мінераловатні теплоізоляційні. ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*80 (ДСТУБ В.2.7-317:2016), мати мінераловатні теплоізоляційні ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*60 (ДСТУБ В.2.7-317:2016), де будь який виробник може прийняти участь на поставку матів з мінеральної вати ! Але ж ви ховаєте вимоги про вату БТВ у технічних характеристиках , наполягаючи на ваті БТВ! Виходячи з цьго, внесить будь ласка зміни до тендерної документації, де буде міститься назва конкретної закупівлі матів з БТВ , як ви це самі і написали даючі відповідь, де по факту предметом закупівлі в усіх додатках будуть мати мінераловатні з вати БТВ ММПБ 100 П РС СС 1 2400х1000х80 та мати мінераловатні з вати БТВ ММПБ 100 П РС СС 1 2400х1000х60, тому що умовне позначення згідно з ДСТУ це дозволяє!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі виготовляється згідно з чинним національним стандартом України - ДСТУ Б В.2.7-317:2016. Замовник не зобов'язаний надавати будь-які посилання на ресурси в інтернеті, де можна купити той чи інший товар. Найменування предмету закупівлі у повній мір відповідає п.4.2 ДСТУ Б В.2.7-317:2016, а всі технічні характеристики зазначені у Додатку 3, у тому числі вимога щодо вати БТВ. В ДСТУ Б В.2.7-317:2016 чітко розділені мати з ВМ та мати з БТВ, та зазначена різниця між ними. В технічних характеристиках (Додаток 3) чітко зазначено, що мати мають бути виготовленні з вати БТВ. Внесення змін до Тендерної документації з цього приводу неможливе, адже вона відповідає потребам Замовника, Закону України "Про публічні закупівлі" і національним стандартам України.
Необгрунтована відповідь на питання від 25.03.2025 17:47
Дата подання: 28 березня 2025 16:25
Дата відповіді: 28 березня 2025 22:49
Необгрунтована відповідь на питання від 25.03.2025 17:47 Щодо технічних характеристик Додатку №3 Загальне звернення по закупівлі 25.03.2025 17:47 Шановний Замовнику! У Додатку 3 до Тендерній документації Замовником вимагається документація для підтвердження технічної кваліфікації, згідно пунктів: - 5 (Довідка про вміст сировинних та допоміжних матеріалів, застосованих при виробництві вати базальтової виду БТВ) - 6 (Документи, що підтверджують якість сировинних та допоміжних матеріалів, застосованих при виробництві вати базальтової виду БТВ). Предметом закупівлі є мати мінераловатні, які виготовляються згідно ДСТУ Б В.2.7-317:2016, як це зазначив Замовник, тому повідомляємо наступне, що документи, які Замовник вимагає у пп. 5 та 6 передбачають надання документів та довідок стосовно вати базальтової, а це зовсім інше ДСТУ. Вимоги та надання довідок, які не мають прямого відношення до предмету закупівлі вважаємо необґрунтованим, неприпустимим та таким, що обмежує конкуренцію та права учасників тендеру. Також зазначаєм, що інформація, яку Замовник вимагає надати є комерційною таємницею. Вимагаємо видалити наступні вимоги: - 5 (Довідка про вміст сировинних та допоміжних матеріалів, застосованих при виробництві вати базальтової виду БТВ) - 6 (Документи, що підтверджують якість сировинних та допоміжних матеріалів, застосованих при виробництві вати базальтової виду БТВ). Відповідь Організатора: 26.03.2025 16:12 В ДСТУ Б В.2.7-317:2016 чітко зазначено з яких сировинних матеріалів має виготовлятись предмет закупівлі. Будь-який виробник предмету закупівлі має документи, що підтверджують якість сировинних матеріалів, які цей виробник використовує при виробництві предмета закупівлі. Замовник має право знати з якої сировини виготовлено товар, що пропонується до постачання та вимагати документальне підтвердження. Документи в яких міститься інформація про технічні та якісні показники не можуть бути комерційною таємницею. Таким чином, вимога Замовника щодо отримання інформації про складові предмету закупівлю є цілком прийнятною та такою, що відповідає Закону «Про публічні закупівлі». Учасник може оскаржити вимоги закупівлі у визначеному Законом порядку. Шановний Замовнику! Ваша відповідь — це гра слов ! Для чого вам знати з якої сировини виготовлено товар? За якість матів несе відповідальність виробник матів, або представник постачальника (Учасника) перед Замовником. ДСТУ не зобов’язує та не дає прав вам контролювати сировину виробника. Вхідний контроль сировинних матеріалів здійснюються на підприємстві виробника п.10.3 ДСТУ. Враховуючи, що сертифікація в Україні є добровільною, у вас не має ні законного права ні законної потреби, вимагати будь які внутрішні документи підприємства виробника, до яких ви не маєте ніякого відношення. Усі складові матів вам знайомі,це вата, це матеріал прошивання, це матеріал обкладання. Той хто виробляє вату контролює у себе на виробництві якість сировинних матеріалів, той хто виробляє матеріал для прошивання теж контролює якість сировинних матеріалів, той хто виробляє матеріал для обкладання теж контролює у себе якість сировинних матеріалів. Виробник матів не повинен контролювати сировину у постачальників вати, у постачальників матеріалу прошивання та у постачальників матеріалів для обкладання. Відповідальність несуть постачальники ціх матеріалів перед виробником матів. Виходячи з вашої логіки, виробник матів повинен звертатися до виробників вати, до виробників матеріалу прошивання та обкладання, щоб ті виробники звернулися до своїх постачальників сировини, а ті постачальники сировини в свою чергу звернулися до першоджерела ? Від того, що в ДСТУ Б В.2.7-317:2016 прописано з яких сировинних матеріалів може виготовлятися «предмет закупівлі», за фактом не дає вам жодного права вимагати документи на вату БТВ. Предмет закупівлі - Мати мінераловатні теплоізоляційні. Згідно п. 5.2.3.1 ДСТУ для виготовлення виробів використовують вату мінеральну ДСТУ Б В.2.7-318:2016. Для виготовлення «матів мінераловатних теплоізоляційних» виробник вибирає ті матеріали з яких він може виготовити якісний продукт. Є показники для матів які вас цікавлять згідно ДСТУ Б В.2.7-317:2016 ? Так їх достатньо для закупівлі. Документи в яких міститься інформація про технічні та якісні показники вати БТВ це інший тендер, та інша закупівля товару по ДСТУ Б В.2.7-318:2016.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У замовника є право купувати те що потрібно йому, а саме мати мінераловатні з вати БТВ згідно з національним стандартом ДСТУ Б В.2.7-317:2016. Оскільки в Україні є не один виробник матів мінераловатних із вати БТВ, то ця вимога не є дискримінаційною.
Підкажіть мати з бтв та вату з бтв виробляє тільки ТОВ "НВП "УКРІЗОЛ" ?
Дата подання: 28 березня 2025 16:46
Дата відповіді: 28 березня 2025 22:49
Вельмишановний закупівельник! У результаті аналізу тендерів, ринку, сайтів виробників теплоізоляційних матеріалів, вату бтв начебто "виробляє" тільки одне підприємство ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ. Ви хочете купувати тільки їх продукцію?
Відповідь: В Україні є не один виробник матів мінераловатних із вати БТВ.
Відповідно до національних стандартів України є значна різниця між матами з вати ВМ та матами з вати БТВ. Предметом закупівлі є саме мати мінераловатні з вати БТВ згідно з національним стандартом ДСТУ Б В.2.7-317:2016.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-24-004221-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ВК "МЕГАБУД" , Код ЄДРПОУ:36549008
Дата подання: 11 квітня 2025 17:06
Вимога визнати скасувати тендер, визнати його таким, що не відбувся у зв'язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель та неможливістю усунення таких порушень, що виникли під час процедури публічних закупівель.
Вих. № 1 від 11.04.2025 р.


Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Виробнича компанія «Мегабуд»
АДРЕСА: 01001, м. Київ, вулиця Мала Житомирська 15, нежитлове приміщення №23
Код ЄДРПОУ: 36549008
Тел. +380674109268
Електронна пошта: master_tm.zt@ukr.ne

Замовник:
КПТМ "Криворіжтепломережа"
ЄДРПОУ 03342184
50000 Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9
уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель : БАСТИЛЬ Наталія Володимирівна
Телефон: +38 (050)-227-88-96
Електронна пошта: kptstender@ukr.net

Номер у Prozorro: UA-2025-03-24-004221-a

СКАРГА / ВИМОГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»)

24 березня 2025 Замовником - КПТМ "Криворіжтепломережа" (03342184) (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі №27399049 «Мати мінераловатні теплоізоляційні» згідно коду ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (далі – Процедура закупівлі).
Інформація про закупівлю розміщується на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-24-004221-a
Аукціон відбувся 02 квітня 2025 13:03
У торгах брали участь два Учасники:
1) ТОВ ВК "МЕГАБУД" із сумою пропозиції 18 639 882,00 грн з ПДВ.
2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" с із сумою пропозиції 21 017 724,00 грн. з ПДВ.
Згідно «ПРОТОКОЛУ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-03-24-004221-a» електронною системою закупівель тендерна пропозиція Учасника ТОВ ВК "МЕГАБУД" була визнана найбільш економічно вигідною.
«ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-03-24-004221-a» - додається.

08 квітня 2025 р. на порталі ПРОЗОРРО опубліковано ПРОТОКОЛ № 56/7/25 уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій.
Протокол підписано електронним підписом 08 квітня 2025 16:58 «Уповноваженою особою відповідальною за проведення процедури закупівель Наталіей Бастиль» .
ПРОТОКОЛ № 56/7/25 додаєтся.

Відповідно до Статті 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 12, абзац 3, підпункти 1), 2), 3), 4), 5), 6) регламентують зміст Протоколу щодо розгляду тендерних пропозицій.

У Протоколі має бути наступна інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код Замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Вищезгаданий Протокол № 56/7/25 оформлений з грубими порушеннями вимог Статті 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 12, абзац 3, підпункти 1), 3), 4), 5), 6), а саме:
1. У Протоколі повністю відсутня будь-яка інформація про Організатора/Замовника, його найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код Замовника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, його категорію.
2. У Протоколі повністю відсутня інформація про результат торгів, перелік тендерних пропозицій, кількість Учасників, їх найменування та кінцеві цінові/сумові тендерні пропозиції Учасників.
3. У Протоколі, в абзаці 2 є речення «Строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 16 жовтня 2024 року» враховуючи, що дата підписання протоколу 08 квітня 2025 16:58.
4. У Протоколі відсутнє посилання на підставу (наказ, довіреність тощо) згідно з яким Наталія Бастиль є Уповноваженою особою, відповідальною за проведення процедури закупівель, та має право завіряти документ своїм електронним підписом.

Таким чином,
1) на офіційному порталі ПРОЗОРРО, як документ, що інформує про прийняте рішення Уповноваженою особою відповідальною за проведення процедури закупівель, розміщено (опубліковано) документ(текст) з назвою «Протокол № 56/7/25» оформлений у довільній формі без дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 2 України «Про публічні закупівлі» пункт 12, абзац 3, підпункти 1), 3), 4), 5), 6);
2) даний документ (текст) містить інформацію, що не стосується процедури закупівлі №27399049 «Мати мінераловатні теплоізоляційні» згідно з кодом ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали про продовження «строка розгляду тендерної пропозиції до 16 жовтня 2024 року»;
3) відсутня інформація про повноваження, надані з боку Замовника (КПТМ «Криворіжтеплосеть»), Бастиль М. приймати одноосібні рішення. Такі повноваження у вигляді довіреності повинні затверджуватись наказом на підприємстві Замовника або бути зафіксовані у Статуті підприємства;
4) даний текст з назвою «Протокол № 56/7/25», по суті викладеної в ньому інформації, її оформленні, відсутності повноважень на підписання його Бастиль Наталією та розміщений (опублікований) офіційному порталі ПРОЗОРРО, є таким, який не може розглядатися як офіційний документ про прийнятий Замовником – КПТМ. Отже, цей документ є нікченим.



На підставі викладеного и, у зв'язку з виявленням у процесі публічних закупівель порушень виконання вимог Статті 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» пункт 12, абзац 3, підпункти 1), 2), 3), 4), 5), 6) Закону України «Про публічні закупівлі»

ВИМАГАЄМО
виконання положень

- Статті 32 пункту 2 Закона України “ Про публічні закупівлі”;
- Статті 50 пункту 2 Постанови КМУ «1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення громадських закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,

а саме:

1. скасувати тендер, визнати його таким, що не відбувся у зв'язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель та неможливістю усунення таких порушень, що виникли під час процедури публічних закупівель.




ДОДАТОК.
1) ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-03-24-004221-a.
2) ПРОТОКОЛ № 56/7/25.
3) ПРОТОКОЛ №56/8/25
4) Приклад правильного оформлення протоколу



Директор Марценюк Т.В.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2025-03-24-004221-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ВК "МЕГАБУД" , Код ЄДРПОУ:36549008
Дата подання: 11 квітня 2025 17:10
Вимога щодо скасування рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" переможцем закупівлі


Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Виробнича компанія «Мегабуд»
АДРЕСА: 01001, м. Київ, вулиця Мала Житомирська 15, нежитлове приміщення №23
Код ЄДРПОУ: 36549008
Тел. +380674109268
Електронна пошта: master_tm.zt@ukr.ne

Замовник:
КПТМ "Криворіжтепломережа"
ЄДРПОУ 03342184
50000 Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9
уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель : БАСТИЛЬ Наталія Володимирівна
Телефон: +38 (050)-227-88-96
Електронна пошта: kptstender@ukr.net

Номер у Prozorro: UA-2025-03-24-004221-a

СКАРГА / ВИМОГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»)

24 березня 2025 Замовником - КПТМ "Криворіжтепломережа" (03342184) (далі – Замовник) було оголошено процедуру публічної закупівлі UA-2025-03-24-004221-a «Мати мінераловатні теплоізоляційні» згідно коду ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (далі – Процедура закупівлі).

Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 56/8/25 уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій, Переможцем закупівлі було визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ".

Учасник ТОВ ВК «Мегабуд» заявляє неправомірним визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" переможцем закупівлі, враховуючи наступне:

1. Відповідно Додатку № 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)», учасник пропозиції конкурсних торгів повинен надати декларацію якості та відповідності вимогам нормативних документів та фізико-технічних показників.

У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" було надано Декларацію про відповідність №1401 (файл 19. Декларація.pdf додається). Декларація про відповідність складається відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050:2006 і Учасник підтверджує це в своєму документі заявляючи «Ця декларація складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050:2006 «Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги».

Відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17050:2006, декларація про відповідність повинна містити:



В наданому Учасником документі не зазначено:
- місце надання декларації про відповідність (є лише місцезнаходження виробника, що не може бути сприйнятим як місце надання декларації).
- будь-яке обмеження чинності декларації про відповідність ( учасником зазначено, що строк дії декларації необмежений, що не відповідає вимогам)

Крім цього, декларація повинна містити повний та чіткий перелік стандартів або інших встановлених вимог та заяву про відповідність. Учасник заявив лише відповідність матів Технічному регламенту будівельних виробів (продукції) Затвердженому постановою Кабінету Міністрів України Від 20 грудня 2006 р. № 1764 та проінформував, що мати мінераловатні виготовляється за ДСТУ Б В.2.7-317:2016. Це не може вважатись чітким переліком стандартів, яким відповідають мати мінераловатні.
Також декларація про відповідність повинна спиратися на результати відповідного виду діяльності з оцінювання відповідності (наприклад, випробування, вимірювання, аудит, інспектування або іспит).


У документі, наданому Учасником, немає інформації про результати відповідного виду діяльності з оцінювання відповідності, на які спирається декларація.

Виходячи з вищесказаного, документ, наданий Учасником, не є декларацією, що підтверджує якість та відповідність вимогам нормативних документів та фізико-технічних показників, тому
Учасник не виконав вимогу Додатку №3 до Тендерної документації.
За п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Отже, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" підлягає дискваліфікації.


2. Відповідно Додатку № 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)», учасник пропозиції конкурсних торгів повинен надати зразок сертифікату/паспорту якості на продукцію.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" у складі тендерної пропозиції надало не зразки зазначених документів, а вже видані паспорти якості на продукцію із зазначенням номеру партії та дати виготовлення (файли додаються).
Крім того, за тлумаченням із "Словника української мови", «зразок» - це той (те), якого варто наслідувати; взірець, приклад. Проте зважаючи на великий об’єм продукції та необхідність спеціальних складів для її зберігання, вона не могла бути виготовлена Учасником станом на дату, заявлену у документі (25 лютого 2025 р.).
Є значні сумніви у достовірності такого документу, існуванні такої партії та показників, зазначених у ньому. Партія, якої не існує, не могла бути випробувана Учасником, отже він не може заявляти про певні показники технічних характеристик. Наданий Учасником документ не може бути зразком якщо такої партії взагалі не існує. Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" не виконало вимогу щодо надання зразка сертифікату/паспорту якості на продукцію.

Тому, враховуючи зазначену вище інформацію та обгрунтовані підстави для скасування рішень уповноваженої особи Замовника щодо визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" переможцем закупівлі керуючись статтями 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей,

ВИМАГАЄМО:

1. Скасувати рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" переможцем закупівлі UA-2025-03-24-004221-a.


Додатки:
1. ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT)
2. Декларація про відповідність
3. Паспорти якості



Директор Марценюк Т.В.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2025-03-24-004221-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ВК "МЕГАБУД" , Код ЄДРПОУ:36549008
Дата подання: 14 квітня 2025 11:24
Вимога №3
Проаналізувавши практику Державної аудиторської служби України щодо схожих порушень під час проведення публічних закупівель, просимо відреагувати на подані нами вимоги. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутись до ДАСУ.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

11 квітня 2025 17:10
19. Декларація.pdf
11 квітня 2025 17:10
ДСТУ17050-1_2006.pdf
11 квітня 2025 17:10
Вимога №2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ВК "МЕГАБУД" 18 639 882,00
UAH з ПДВ
18 639 882,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" 21 017 724,00
UAH з ПДВ
21 017 724,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 березня 2025 16:50
Електронний підпис
31 березня 2025 16:50
Електронний підпис
31 березня 2025 16:49
Серт. відповідності.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Рішення_Марценюк.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Лист-згода.pdf
31 березня 2025 16:49
Опис 2.pdf
31 березня 2025 16:49
Лист-згода.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Опис 1.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Висновок СЕС.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Гарантійни лист_ ціна.pdf
31 березня 2025 16:49
Протокол - горючість.pdf
31 березня 2025 16:49
Гарантійний лист_закони.pdf
31 березня 2025 16:49
Опис 1.pdf
31 березня 2025 16:49
Протокол випробувань 2 .pdf
31 березня 2025 16:49
Гарантійни лист_ ціна.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Серт. відповідності.pdf
31 березня 2025 16:49
Опис 2.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Протокол - горючість.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Статут.pdf
31 березня 2025 16:49
Висновок СЕС.pdf
31 березня 2025 16:49
Рішення 19.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Рішення 19.pdf
31 березня 2025 16:49
Мегабуд_ЄДР_05.03.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Протокол випробувань 1.pdf
31 березня 2025 16:49
Рішення_Марценюк.pdf
31 березня 2025 16:49
Статут.pdf.p7s
31 березня 2025 16:49
Зразки паспортів якості.pdf
31 березня 2025 16:49
Мегабуд_ЄДР_05.03.pdf

Публічні документи

10 квітня 2025 10:20
Електронний підпис
10 квітня 2025 10:20
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2025 10:20
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
10 квітня 2025 10:20
Довідка.pdf
10 квітня 2025 10:20
Sign.p7s
10 квітня 2025 10:20
Extraction.pdf
10 квітня 2025 10:20
Довідка.pdf.p7s
31 березня 2025 16:13
Електронний підпис
31 березня 2025 16:13
Електронний підпис
31 березня 2025 16:13
9. Довідка, щодо досвіду.pdf
31 березня 2025 16:13
10. Баланс та звіт.pdf
31 березня 2025 16:13
13. Копія ДСТУ.pdf
31 березня 2025 16:13
10. Баланс та звіт.pdf.p7s
31 березня 2025 16:13
2. Статут.pdf.p7s
31 березня 2025 16:13
19. Декларація.pdf
31 березня 2025 16:13
17.2 Паспорт - смола.pdf
31 березня 2025 16:13
2.1 Опис.PDF.p7s
31 березня 2025 16:13
13. Копія ДСТУ.pdf.p7s
31 березня 2025 16:13
19. Декларація.pdf.p7s
31 березня 2025 16:13
2.1 Опис.PDF
31 березня 2025 16:13
2. Статут.pdf
31 березня 2025 16:13
17.2 Паспорт - смола.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВК "МЕГАБУД"

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ"

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Extraction.pdf

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Extraction.pdf

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Extraction.pdf

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВК "МЕГАБУД"
#36549008
Відхилено 18 639 882,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2025 16:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ"
#36640096
Переможець 21 017 724,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2025 11:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2025 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ"
#36640096
21 017 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2025 11:15
Довідка НАЗК
09 квітня 2025 11:14
Електронний підпис