Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Очікувана вартість
4 052 051,00 UAH
UA-2025-03-24-003049-a ● 5dc5091835fd418fb3b4a815ee8ef67f
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05408846 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
Контактна особа: |
Дмитрій Багінський +380459763090 smorodina2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 11:19 |
Очікувана вартість: | 4 052 051,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 260,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Кулиняка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2025
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 09:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 09:38 |
реєстр змін 27.03.docx | |
27 березня 2025 09:38 |
Додаток № 1 зміни2.docx | |
25 березня 2025 23:17 |
ТД_Кулиняка зміни.docx | |
24 березня 2025 10:52 |
Додаток № 4.docx | |
24 березня 2025 10:52 |
Додаток 2.xls | |
24 березня 2025 10:52 |
додаток №3.doc | |
24 березня 2025 10:52 |
Форма 1.docx |
27 березня 2025 09:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 березня 2025 09:38 |
реєстр змін 27.03.docx
|
|||||||||
27 березня 2025 09:38 |
Додаток № 1 зміни2.docx
|
|||||||||
25 березня 2025 23:17 |
ТД_Кулиняка зміни.docx
|
|||||||||
24 березня 2025 10:52 |
Додаток № 4.docx
|
|||||||||
24 березня 2025 10:52 |
Додаток 2.xls
|
|||||||||
24 березня 2025 10:52 |
додаток №3.doc
|
|||||||||
24 березня 2025 10:52 |
Форма 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду об єкта
Дата подання: 25 березня 2025 14:21
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:21
Шановний Замовнику, тендерна документація містить вимогу, а саме: Акту огляду, а саме: «Акт огляду будівельного майданчику* ..…».
Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати
Акту про огляд об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякую за запитання будуть внесені зміни
Абзац чотирнадцятий пункту 47
Дата подання: 25 березня 2025 14:56
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:07
Доброго дня. Шановний Замовник, просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації до норм чинного законодавства, а саме: в тендерній документації є вимога – «Враховуючи, що в електронній системі закупівель не реалізовано технічну можливість самостійно декларувати відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей, інформація про відсутність цієї підстави, надається учасником у складі тендерної пропозиції у довільній формі з урахуванням вимог пункту 47 Особливостей, а саме: надається у вигляді довідки у довільній формі.», але в чинній редакції ПОСТАНОВи від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» {Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024}
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякую за запитання, будуть внесені зміни
Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі
Дата подання: 25 березня 2025 15:15
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:22
У зв’язку зі змінами до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, відповідно до постанови КМУ від 05.07.2024 №782 тендерна документація повинна містить перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі дана інформація відсутня у тендерній документації що суперечить діючому законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякую за запитання будуть внесені зміни до ТД
аналогічний договір
Дата подання: 25 березня 2025 19:36
Дата відповіді: 25 березня 2025 23:10
просимо опублікувати вимогу про аналогчний договір у відповідносі до оголошеного предмету закупівлі, а саме капітальний ремонт дороги.
Відповідь: шановний учасник дякую за запитання. В додатку 1 до ТД зазнчено в п. в) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Щодо внесення змін в ТД
Дата подання: 26 березня 2025 11:09
Дата відповіді: 26 березня 2025 14:31
Доброго дня, шановний Замовнику! Вами так і не були внесені зміни щодо абзацу чотирнадцять пункту 47 та переліку документів переможця. Просимо привести тендерну документацію до норм згідно чинного законодавства та внести відповідні зміни.
Відповідь: шановний Учаснику, якщо йде мова, щоб прибрати з ТД вимогу яка стосується абз. 14 п. 47 Особоливостей, то повідомляю наступне, що у ТД у жодному пункті не згадується абз.14 п.47 Особливостей. Прохання вказати конкретний пункт та розділ у ТД де необхідно внести зміни або виключити. Дякую
Додаток 1 п. 4
Дата подання: 26 березня 2025 16:02
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:28
Шановний Замовник прохання роз яснить, що має надать Учасник на вимогу Додатку 1 п. 4) Інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей, надається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення відповідних електронних полів, визначених адміністратором електронної системи закупівель і реалізованих в електронній системі закупівель.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу 14 пункту Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу 14 пункту Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Враховуючи, що в електронній системі закупівель не реалізовано технічну можливість
самостійно декларувати відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей, інформація про відсутність цієї підстави, надається учасником у складі тендерної пропозиції у довільній формі з урахуванням вимог пункту 47 Особливостей, а саме: надається у вигляді довідки у довільній формі.
Недотримання учасником вищезазначених вимог є підставою для його відхилення згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякую, будуть внесені зміни
Технічне завдання
Дата подання: 27 березня 2025 16:16
Дата відповіді: 28 березня 2025 08:46
Доброго дня. Просимо внести уточнення до технічного завдання, а саме вказати тип та розміри залізобетонних одностоякових опор для ВЛ ( п. 34), тип світильників (п.35) , тип проводу для влаштування ВЛ (п.36), довжину або вагу заземлювача з круглої сталі діаметром 20 мм. ( п. 37). Дякуємо.
Відповідь: доброго дня у проектно кошторисній документації по даному обєкту не зазначена інформація стосовно типу, розміру опор, світильників, проводу та довжини/ваги заземлювача з круглої сталі. Всі перелічені елементи будуть переноситись (демонтаж та монтаж)
Працівники відповідної кваліфікації
Дата подання: 31 березня 2025 12:14
Дата відповіді: 31 березня 2025 14:36
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення щодо: "*Наявність в штаті Учасника головний інженер та/або виконроб, інженера з охорони праці є обов’язковою. "
У штаті мається на увазі, як штатні працівники ( за основним місцем роботи)? Чи вищеперераховані працівники можуть бути залучені за цивільно - правовими угодами?
Відповідь: Доброго дня. Мається на увазі - за основним місцем роботі в штаті
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро