Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Урологічні прокладки
Очікувана вартість
94 500,00 UAH
UA-2025-03-24-002552-a ● 903f1df4a40e4f929400aa217202a45b
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
24 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899762 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitarnoi-dopomogi-3-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53 |
Контактна особа: |
Наталя Олександрівна Воронцова +380981608821 zakupki_centr3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Умови постачання: поставка однією партією, згідно заявки замовника. Розвантаження, занос в приміщення (за потреби підйом на поверх) за рахунок та силами постачальника.
При узгодженні проєкту договору та разом з договором Постачальник зобов’язаний надати Замовнику наступні супроводжувальні документи, посвідчені Постачальником:
- оригінал довідки про походження товару, яким виробник або представник, або дилер, або дистриб'ютор, уповноважений виробником, з наданням підтверджуючого документу повноважень (якщо їх відповідні повноваження щодо вчинення правочинів на розповсюдження його продукції поширюються на територію України) гарантує, що товар, який постачається, не перебуває в незаконному обігу. Вищевказана довідка про походження має бути адресована замовнику та містити наступну інформацію: реквізити особи, яка видала довідку, найменування та ідентифікаційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; назва виробника; країна походження товару. Вищевказана довідка вимагається Замовником з метою підтвердження гарантії поставки товару та коректного відображення виробника, країни походження товару у специфікації згідно вимог чинного законодавства.
Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
Розгорнути
Згорнути
При узгодженні проєкту договору та разом з договором Постачальник зобов’язаний надати Замовнику наступні супроводжувальні документи, посвідчені Постачальником:
- оригінал довідки про походження товару, яким виробник або представник, або дилер, або дистриб'ютор, уповноважений виробником, з наданням підтверджуючого документу повноважень (якщо їх відповідні повноваження щодо вчинення правочинів на розповсюдження його продукції поширюються на територію України) гарантує, що товар, який постачається, не перебуває в незаконному обігу. Вищевказана довідка про походження має бути адресована замовнику та містити наступну інформацію: реквізити особи, яка видала довідку, найменування та ідентифікаційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; назва виробника; країна походження товару. Вищевказана довідка вимагається Замовником з метою підтвердження гарантії поставки товару та коректного відображення виробника, країни походження товару у специфікації згідно вимог чинного законодавства.
Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3280 штука
Урологічні прокладки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
24 березня 2025 10:36 |
Проект_ДОГОВОРУ_прокладки.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Кількість крапель |
Можливі значення:
|
|
Кількість використань |
Можливі значення:
|
|
Стать |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Кількість одиниць в упаковці | від 16 | штука |
Поглинання, мл | від 800 | мілілітр |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
59 663,20
UAH з ПДВ
|
59 663,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Долінська Інна Іванівна |
67 240,00
UAH з ПДВ
|
67 240,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
59 663,20
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2025 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 10:35
|
Договір №38 урологічні прокладки.pdf | укладений |
02 квітня 2025 10:35
|