Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Очікувана вартість
111 299,94 UAH
UA-2025-03-24-002059-a 31989849e69c460b961738688134c3b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Сайко

+380442262399 ya.sayko@do.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної охорони України
Код ЄДРПОУ: 00037478
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ярослав Сайко
+380442262399
ya.sayko@do.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2025 10:00
Очікувана вартість: 111 299,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 113,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Технічне обслуговування шлагбаумів, воріт та блокувального пристрою за адресами вул. Богомольця, 8, вул. Садова 1/14, вул. Пухівська, 7, вул. Щербаківського, 52
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Технічне обслуговування блокувального пристрою Tiso (вул. Академіка Богомольця, 8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
6 послуга
Технічне обслуговування воріт з електроприводом (вул. Академіка Богомольця, 8; вул. Данила Щербаківського, 52)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
6 послуга
Технічне обслуговування шлагбаумів AN MOTORS ASB6000 (вул. Садова, 1/14)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
3 послуга
Технічне обслуговування шлагбаума Nice WIL6 (вул. Пухівська,7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
3 послуга
Технічне обслуговування шлагбаума G5000X (вул. Академіка Богомольця, 8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Для здійснення оплати наданих Послуг Виконавець надає Замовнику рахунок – фактуру та Акт приймання наданих Послуг. Оплата наданих Виконавцем Послуг за цим Договором здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вартість Послуги включає в себе: технічне обстеження обладнання, транспортні витрати, вартість вантажних робіт, монтаж/демонтаж, послуги зберігання деталей, а також інші витрати (страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2025 10:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2025 10:18
Проєкт Договору Технічне обслуговування шлагбаумів.docx
24 березня 2025 10:18
Проєкт Договору Технічне обслуговування шлагбаумів.docx
24 березня 2025 10:18
Оголошення.docx
24 березня 2025 10:18
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оплата запчастин та ремонту
Дата подання: 24 березня 2025 17:22
Дата відповіді: 25 березня 2025 11:18
Як буде вирішуватися питання оплати ремонту обладнання, що є предметом тендера, або заміни запчастин, по цінах співрозмірними ціні Договору?
Відповідь: Доброго дня. Оплата послуги включає в себе: технічне обстеження обладнання, транспортні витрати, вартість вантажних робіт, монтаж/демонтаж, послуги зберігання деталей, а також інші витрати (страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо). Для здійснення оплати наданих Послуг Виконавець надає Замовнику рахунок – фактуру та Акт приймання наданих Послуг. Відповідно до Додатку 3 Оголошення "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі", Виконавець проводить технічне обстеження обладнання та подає Замовнику акт технічного стану з визначенням вузлів та деталей, агрегатів що підлягають заміні (ремонту).У разі необхідності проведення ремонтних робіт, які не передбачені Додатком 1 до цього Договору, але необхідні для забезпечення належної роботи Об’єктів надання Послуг, вартість запасних частин, технічних рідин та інші витратні матеріали, буде додатково визначатися Сторонами за взаємною домовленістю, без збільшення суми Договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Вишинський Юлій Борисович 108 000,00
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2025 13:48
Електронний підпис
28 березня 2025 13:45
1.Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2025 13:45
5.Проект Договору.docx
28 березня 2025 13:45
СВІДОЦТВО ЕД ПОДАТКУ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Вишинський Юлій Борисович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Вишинський Юлій Борисович
#2027611139
Переможець 108 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2025 14:56

Документи

07 квітня 2025 14:56
Електронний підпис
07 квітня 2025 14:55
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2025 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Вишинський Юлій Борисович
#2027611139
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2025 14:56
Електронний підпис
07 квітня 2025 14:55
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2025 14:29
Догові №235-2025 Обслуговування шлагбаунів.pdf укладений
16 квітня 2025 14:25