Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Емаль аерозольна та лазур для дерева
Очікувана вартість
50 868,60 UAH
UA-2025-03-24-001153-a ● 056a4a7a670c48489c0b80f4c10018fe
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 04589645 |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., вулиця Електротехнічна, будинок 26 |
Контактна особа: |
Погарченко Володимир Анатолійович 380935645620 pogara@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 50 868,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Емаль аерозольна TM "Delfi" універсальна, RAL 9010 білий, 400мл або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
12 штука
Емаль аерозольна TM "Delfi" універсальна, RAL 9005 чорна, 400мл або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
12 штука
Емаль аерозольна New Ton універсальна, RAL 3020 червона, 400мл або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
24 штука
Лазур для дерева TM "Delfi" тікове дерево, 2,3л або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
30 штука
Лазур для дерева TM "Delfi" палісандр, 2,3л або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
24 штука
Лазур для дерева TM "Delfi" калужниця, 2,3л або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
24 штука
Лазур для дерева TM "Delfi" дуб, 2,3л або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника визначеними у цьому договорі. Покупець здійснює оплату Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 14 календарних днів, з моменту одержання такого рахунку та отримання Товару від Постачальника | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 09:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 09:43 |
Додаток_4_фарби_2025.docx | |
24 березня 2025 09:43 |
Додаток_5_фарба_2025.docx | |
24 березня 2025 09:43 |
Додаток_8_фарба_2025.docx | |
24 березня 2025 09:43 |
Додаток_6_фарби_2025.docx | |
24 березня 2025 09:43 |
Додаток_7_фарба_2025.docx | |
24 березня 2025 09:43 |
ТД__фарба_2025.pdf | |
24 березня 2025 09:43 |
ДОДАТОК 3_проект_договору_фарби_2025.docx | |
24 березня 2025 09:43 |
ДОДАТОК 1_фарба_2025.docx | |
24 березня 2025 09:43 |
ДОДАТОК 2 тех. характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2025 12:46
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:56
У пунктах 2.1 та 2.2 визначені наступні вимоги щодо якості Товару:
«2.1. Постачальник повинен поставити Покупцеві Товар, якість якого повинна відповідати ДСТУ, ТУ та іншим діючим стандартам і технічним умовам.
2.2. Постачальник зобов’язаний поставляти Товар разом з усією відповідною документацією (серед іншого, але не обмежуючись: засвідчені печаткою Постачальника сертифікати якості, сертифікати відповідності, висновки санітарно-гігієнічної експертизи, документи, що посвідчують якість і безпеку товару, копії ліцензій, за умови поставки товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо). Зазначені документи мають містити всю необхідну інформацію, передбачену чинним законодавством України.»
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, коректним формулюванням переліку документів на підтвердження якості товару є невичерпний перелік документів (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Просимо звести наступні зміни до пунктів 2.1 та 2.2 :
«2.1. Постачальник повинен поставити Покупцеві Товар, якість якого повинна відповідати ДСТУ або ТУ та/або іншим діючим стандартам і технічним умовам.
2.2. Постачальник зобов’язаний поставляти Товар разом з усією відповідною документацією (засвідчені печаткою Постачальника сертифікати (паспорти) якості або сертифікати відповідності або висновки санітарно-гігієнічної експертизи або документи, що посвідчують якість і безпеку товару або копії ліцензій, за умови поставки товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо). Зазначені документи мають містити всю необхідну інформацію, передбачену чинним законодавством України.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Пункт 2.1. проекту договору містить загальний перелік документації, що має підтвердити якість товару. Переможець закупівлі має зазначити ТУ які будуть підтверджувати якість. Пункт 2.2. проекту договору містить загальний перелік документації «серед іншого, але не обмежуючись», що має підтвердити якість товару. Переможець закупівлі має зазначити ТУ які будуть підтверджувати якість.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2025 12:46
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:55
У п.7.5 проєкту договору зазначено, що У разі недопоставки Товару Постачальник зобов’язаний сплатити на користь Покупця штраф у розмірі 50 % (п’ятдесяти відсотків) від вартості недопоставленого Товару, за умов якщо товар не був допоставлений протягом 7 (семи) днiв з моменту часткової поставки.
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкція, що передбачена для Постачальника у пункті 7.5 є надмірно великою що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також Замовник не передбачає відповідальності для себе за прострочення оплати за поставлений товар. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. Просимо внести зміни до п.7.5:
7.5. У разі недопоставки Товару Постачальник зобов’язаний сплатити на користь Покупця штраф у розмірі 20 % (двадцяти відсотків) від вартості недопоставленого Товару, за умов якщо товар не був допоставлений протягом 7 (семи) днiв з моменту часткової поставки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Внесення змін до договору можливо: по-перше між Підприємством та Переможцем закупівлі, по-друге зміни договору не можуть вносити зміни до істотних умов зазначених у закупівлі і по-трете сторони укладаючи договір як правило спрямовані на виконання його умов, а не на ухилення від своїх договірних зобов’язань.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2025 12:46
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:54
У п.8.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5-х днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 8.2:
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Внесення змін до договору можливо: по-перше між Підприємством та Переможцем закупівлі і по-друге зміни договору не можуть вносити зміни до істотних умов зазначених у закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
41 853,60
UAH з ПДВ
|
41 853,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Очікує рішення |
41 853,60
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 10:00
|