Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сирні продукти (код ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти)
Очікувана вартість
246 092,35 UAH
UA-2025-03-23-000302-a ● 786ef3d8076244229c82a69b5fe5151e
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
23 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ САКСАГАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42268943 |
Місцезнаходження: | 52173, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янський р-н, с. Саксагань, вул. Шкільна, будинок 1/3 |
Контактна особа: |
Анжела Сторчак +380966737692 vosvita020718@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
1. Постачання товару (продуктів харчування) здійснюється протягом одного робочого дня з моменту подання замовником заявки на поставку товару. Доставка замовленої продукції проводиться у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника транспортом Постачальника. Строк (термін) поставки товару: з дня укладання Договору до 31.12.2025 року. Товар поставляється два рази на тиждень з 08-00 год. до 14-00 годин. Місце поставки товарів - Україна, 52173, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору.
2. Учасник процедури закупівлі, після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника наступні документи: 1) Копію діючого договору з уповноваженою організацією на дератизацію, дезінфекції та дезінсекцію приміщень, якими учасник користується та зберігає товар при здійсненні своєї господарської діяльності. 2) Копію діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортного/транспортних засобу/засобів, який/які буде/будуть використовуватися для перевезення предмету закупівлі. Додатково учасник надає сканований оригінал довідки про дезинфікційну обробку транспортного (-их) засобу (-ів) та сканований оригінал квитанції про оплату дезинфікційної обробки транспортного (-их) засобу (-ів). 3) Копію протоколу санітарно-мікробіологічних випробувань. Про проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. 4) Документальне підтвердження наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди). 5) Копію оригіналу документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб, який залучатиметься для перевезення продукції, або скановану копію оригіналу договору оренди, або скановану копію оригіналу договору перевезення та скановану копію оригіналу Особових медичних книжок з результатами медичного огляду водіїв (експедиторів), зайнятих перевезенням харчових продуктів Учасника. 6) Копію рішення про державну реєстрацію потужності або довідку у довільній формі про наявність вищезазначеного рішення із зазначенням реєстраційного номера. 7) - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей. У разі не надання документів, пропозиція буде розцінена, як відмова від підписання договору.
Розгорнути
Згорнути
2. Учасник процедури закупівлі, після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника наступні документи: 1) Копію діючого договору з уповноваженою організацією на дератизацію, дезінфекції та дезінсекцію приміщень, якими учасник користується та зберігає товар при здійсненні своєї господарської діяльності. 2) Копію діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортного/транспортних засобу/засобів, який/які буде/будуть використовуватися для перевезення предмету закупівлі. Додатково учасник надає сканований оригінал довідки про дезинфікційну обробку транспортного (-их) засобу (-ів) та сканований оригінал квитанції про оплату дезинфікційної обробки транспортного (-их) засобу (-ів). 3) Копію протоколу санітарно-мікробіологічних випробувань. Про проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. 4) Документальне підтвердження наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди). 5) Копію оригіналу документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб, який залучатиметься для перевезення продукції, або скановану копію оригіналу договору оренди, або скановану копію оригіналу договору перевезення та скановану копію оригіналу Особових медичних книжок з результатами медичного огляду водіїв (експедиторів), зайнятих перевезенням харчових продуктів Учасника. 6) Копію рішення про державну реєстрацію потужності або довідку у довільній формі про наявність вищезазначеного рішення із зазначенням реєстраційного номера. 7) - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей. У разі не надання документів, пропозиція буде розцінена, як відмова від підписання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1178 кілограм
Сир кисломолочний 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
137 кілограм
Сир твердий 55%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 березня 2025 16:46 |
Договір ЗЦП СИРИ.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Безлактозний | Ні | |
Відповідність ДСТУ 4554 | Так | |
Добавки | Ні | |
Масова частка жиру | 9 | відсоток |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Безлактозний | Ні | |
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) |
Можливі значення:
|
|
Добавки |
Можливі значення:
|
|
Масова частка жиру | від 55 до 55 | відсоток |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Варакута Олена Володимирівна |
195 008,00
UAH з ПДВ
|
195 008,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Новіков Олександр Сергійович |
245 252,00
UAH з ПДВ
|
245 252,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Варакута Олена Володимирівна #2496712926 |
Рішення скасоване |
195 008,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 13:26
|
ФОП Варакута Олена Володимирівна #2496712926 |
Відхилено |
195 008,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 13:32
|
ФОП Новіков Олександр Сергійович #0013500191 |
Переможець |
245 252,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2025 20:45
|
ПРОТОКОЛ УО № 18 (2025).pdf | зміни до договору |
27 березня 2025 20:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2025 20:40
|
74_245252,00.pdf | укладений |
27 березня 2025 20:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол уповноваженої особи про здійснення даной закупівлі шляхом оголошення запиту ціни пропозиції |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | пртокол УО № 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554, 1 кг | 1178 | кілограм |
164,00
UAH
|
Сир твердий 55%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг | 137 | кілограм |
380,00
UAH
|