Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та житлово - комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Олександра Кошиця, будинок 11, к.401 |
Контактна особа: |
Бондар Тетяна 080445649093 yo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2025 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 693 566,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 467,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | зв’язку з військовим станом, розрахунки за виконані роботи здійснюються не пізніше 6 місяців після завершення воєнного стану в Україні | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 23 березня 2025 15:24 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
23 березня 2025 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2025 15:23 |
ТД_2025_фасад_вт (1).docx | |
23 березня 2025 15:23 |
договір_підряду_фасад_2025_Додаток_4 (1).doc | |
23 березня 2025 15:23 |
Відомість_ресурсів_(без цін)_фасад_ахматова_3_а.pdf | |
23 березня 2025 15:23 |
тз_вор_фасад_ахматова_3_а.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
2 692 886,99
UAH з ПДВ
|
2 692 886,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.1.Довідка про наявністьобладнання та матеріально-технічноїбази та технологій за формою: Довідка про наявністьобладнання, матеріально-технічноїбази та технологій № з/п Найменуванняобладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 1. Власнеобладнання та техніка 2. Обладнання та техніка, якіплануєтьсяорендувати (якщопланується) 3. Обладнання та технікасубпідрядника (у разізалучення) 1.2.Учасник повинен надати у складісвоєїтендерноїпропозиціїнаступнідокументи: - Документ, щопідтверджує право власностіУчасника на складськеприміщення: - Витяг з Державного реєструречових прав на нерухомемайно (у разіякщоучасник є власникомскладськогоприміщення) абодіючийдоговір, щопідтверджуєнаявність у Учасника права користуванняскладськимприміщенням (договіроренди/суборендитощо). - Документ, щопідтверджує право власностіУчасника на офісне (адміністративне) приміщення: -Витяг з Державного реєструречових прав на нерухомемайно (у разіякщоучасник є власникомофісного (адміністративногоприміщення) абодіючийдоговір, щопідтверджуєнаявність у Учасника права користуванняофісним (адміністративне) приміщення (договіроренди/суборендитощо). Середнаведеного у довідціучасникомперелікуобладнання, машинімеханізмівобов’язкованаявністьнаступних: - підйомна(-і) (підвісна(-і)) колиска(-и) - не менше1 (однієї) (з вказаннямзаводського номеру); - перфоратори - не менше2 шт. - страхувальніпояси (системи) – не менше 2 шт. Учасник повинен підтвердитинаведенуінформацію в таблиці(наведена вище) щодовласності (абооренди) наступнимисканованимикопіямиможливихдокументів: - копія(-ї) паспорту(-ів) на підйомну(-і) (підвісну(-і))колиску(-и); - висновок/висновкиекспертизи стану охоронипраці та безпекипромисловоговиробництвасуб’єктагосподарюванняпід час експлуатаціїзаявлених машин, механізмів, устаткуванняпідвищеноїнебезпеки (вимогастосуєтьсяпідйомних (підвісних) колисок, якіучасникнадає у пропозиції); - чинний протокол випробування (перевірки)електроінструменту (виданий спеціалізованою лабораторією); - чинний протокол періодичних випробувань спорядження (виданий спеціалізованою лабораторією).
Підтверджую
Додаток 1.rarНаявність працівників відповідної кваліфікації
2.1. Довідка про працівниківвідповідноїкваліфікації, якімаютьнеобхіднізнання та досвід, за формою: Довідка про працівниківвідповідноїкваліфікації, якімаютьнеобхіднізнання та досвід № з/п Посада ПІБ працівника Умовипраці (тимчасово/на постійнійоснові) Досвідроботи на займанійпосаді Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. …. * Якщопрацівника для виконанняробітзалучатимесубпідрядник/співвиконавець, учасниквідмічає в цьомустовбці «субпідрядник/ співвиконавець». 2.2. Учасник повинен матидосвід з наданняпослуг/виконанняробітзгідно предмету закупівлі (подаєтьсявідповіднодовідка у довільнійформі). 2.3. Учасникпідтверджуєнаявність у штаті головного інженера (з технічноюосвітою) та/абовиконроб (з технічноюосвітою). 2.4. Учасникпідтверджуєнаявність на підприємствіінженера з охоронипраці з наданнямпосвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердженняперевіркизнань з питаньохоронипраці, пожежноїбезпеки, електробезпеки. Кваліфікаціяінженера з охоронипраціпідтверджуєтьсяучасником шляхом надання у складіпропозиціїсканованоїкопіїкваліфікаційногопосвідчення та сертифікату, виданимивідповідним органом ізсертифікаціїфахівцівбудівельноїгалузі за напрямком - інженер з охоронипраці (будівництво) з кваліфікаційнимрівнем (категорією) не нижче базового (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016). 2.5. Учасникпідтверджуєнаявність на підприємствісертифікованогоінженера – проектувальника в частинікошторисноїдокументації з наданнямкваліфікаційногосертифікату, завіреного печаткою та підписомінженера – проектувальника, дійсного на дату поданнядокументів (відповідно до Закону Українивід 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурнудіяльність»). 2.6. У складіінженерно-технічнихпрацівниківмає бути не менше 1-ї особи з: - чиннимпосвідченням про проходженнянавчаннявідповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальнівимоги з охоронипраці на тимчасовихабомобільнихбудівельнихмайданчиках». У складіінженерно-технічнихпрацівниківмає бути не менше 1-ї особи з: - чиннимпосвідченням про проходженнянавчаннявідповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальнівимогибезпеки і охорониздоров'я при використанніпрацівникамизасобівіндивідуальногозахисту на робочомумісці». У складіінженерно-технічнихпрацівниківмає бути не менше 1-ї особи з: - чиннимпосвідченням про проходженнянавчаннявідповідно до НПАОП 0.00-7.11-12. «Загальнівимогистосовнозабезпеченняроботодавцямиохоронипраціпрацівників». У складіінженерно-технічнихпрацівниківмає бути не менше 1-ї особи з: - чиннимпосвідченням про проходженнянавчаннявідповідно до НПАОП 45.2-1.02-90. Правила з охоронипраці при будівництві та ремонтіоб`єктівжитлово-комунальногогосподарства. 2.7. Учасник повинен підтвердитинаявність у працівниківробітничихпрофесійпосвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охоронипраці, а саме: - допуску до виконанняробіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - групиелектробезпеки не нижче 2-ї; - допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). Обов’язковопідтвердитинаявністьпрацівниківробітничихпрофесій, працевлаштованих в компанії (монтажники систем утепленнябудівель, та/абоштукатури, та/абомаляри) працевлаштованих на підприємствіучасника - не менше 5-и осіб. З цихпрацівниківобов’язкованаявністьмонтажників систем утеплення не менше 2-х. У складіпрацівниківробітничихпрофесіймає бути не менше 1-ї особи з: - чиннимпосвідченням про проходженнянавчаннявідповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охоронипраціпід час вантажно-розвантажувальнихробіт»; У складіпрацівниківробітничихпрофесіймає бути не менше 1-ї особи з: - чиннимпосвідченням про проходженнянавчаннявідповідно до НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охоронипраціпід час експлуатаціїпідйомнихкранів, пристроїв та відповідногообладнання». У складіпрацівниківробітничихпрофесіймає бути не менше 1-ї особи з: - чиннимпосвідченням про проходженнянавчаннявідповідно до НПАОП 28.0-1.32-13 «Правила охоронипраціпід час фарбувальнихробіт». Надатидокументи, щопідтверджуютьпроходженнянавчання з пожежноїбезпекизазначенимипрацівникамиробітничихпрофесій, а самепосвідчень і протоколів (витягів з протоколів) відповідно до вимог чинного законодавства. Замовникперевіряєдокументищодонавчанняпрацівників з пожежноїбезпеки на відповідномусайтіДержавноїслужбиУкраїни з надзвичайнихситуацій. Підприємство (організація), яка проводила навчання з пожежноїбезпеки, повинна матидозвільнідокументи на проведеннянавчання за Програмоюспеціальногонавчання (пожежно-технічниймінімум) для працівників, зайнятих на роботах з підвищеноюпожежноюнебезпекою, входити до Перелікупідприємств, установ та організаційУкраїни, якіпроводятьнавчання з питаньпожежноїбезпеки та бути наявною у відповідномуреєстріДержавноїслужбиУкраїни з надзвичайнихситуацій. 2.8 Надатидокументи, щопідтверджуютьотриманнякваліфікаціїзазначенимипрацівникамиробітничихпрофесій (оригіналипосвідченьчисвідоцтв та протоколів (витягів з протоколів) навчання з отриманнявідповідногорозрядуабокатегорії). У разінаявності в Учасникапрацівниківробітничихпрофесій, працевлаштованих в підприємстві (організації, компанії) за трудовими договором, Учасник повинен підтвердити, щозазначеніпрацівникиробітничихпрофесійпрацюють на підприємствіУчасника, надавши в складіпропозиціїкопіюповідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови КабінетуМіністрівУкраїнивід 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про йогоприйняття до територіальнихорганівДержавноїподатковоїслужби за місцемобліку). 2.9. Учасникмаєнадатисканованікольоровікопії з оригіналівпосвідченьнавчання та витягів з протоколівперевіркизнань з питаньохоронипрацікерівного складу підприємстваучасника. Наданіпосвідчення та протоколи (витяги з протоколів) навчання з питаньохоронипрацікерівного складу підприємстваучасниканадаються для підтвердженняможливостіствореннякомісії з перевіркизнань з питаньохоронипраціпрацівниківУчасника. 2.10. У різіперевіркизнаньпрацівниківучасникакомісією з перевіркизнань з питаньохоронипрацівідповідно до пункту 3.9. Типового положення про порядок проведеннянавчання і перевіркизнань з питаньохоронипраці (НПАОП 0.00-4.12-05), учасникнадає у складіпропозиціївідповіднідокументищодонавчання (посвідчення та протоколи (витяги з протоколів)) на всіхосіб, щовходять до складу такоїкомісіїпідприємства (на виконання пункту 3.10. цього типового положення). 2.11. Усінадані в складітендерноїпропозиціїдокументищодонавчанняпрацівниківучасника з питаньохоронипраці, електробезпеки, пожежноїбезпекимають бути чинними, відповідатинормативним документам та чинному законодавствуУкраїни.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.1.Довідка про досвідвиконанняаналогічного (аналогічних) договору (договорів), за формою: Довідка про досвідвиконанняаналогічних за предметом закупівлі договорів Найменуванняоб’єкту і йогомісцезнаходження Вид виконанихробіт Обсяг виконанихробіт у тис. грн. Рік, в якомувиконувались роботи Замовник, поштова адреса, телефон 1 2 3 4 5 3.2.Договір (-и), зазначені в довідці про досвідвиконанняаналогічного договору. 3.3. До аналогічного договору Учасникдодаєактивиконанихробіт КБ-2 абодовідкиформи КБ-3 по зазначенихоб’єктахабо акт прийому-передачівиконанихробіт за формою, передбаченоюзаконодавствомУкраїни. 3.4.Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвідвиконанняаналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якістьвиконанихробіт/наданихпослуг і відсутністьпретензій з боку контрагента.
Підтверджую
Додаток 1.rarНаявність фінансової спроможності
Для юридичнихосіб**: 4.1.Копія балансу за останнійзвітнийперіод з відміткою про одержання (штампом абоквитанцією, щопідтверджуєподаннязвітності в електроннійформі) управліннямдержавноїслужби статистики за місцемзнаходженняУчасника. 4.2.Копіязвіту про фінансовірезультати за останнійзвітнийперіод з відміткою про одержання (штампом абоквитанцією, щопідтверджуєподаннязвітності в електроннійформі) управліннямдержавноїслужби статистики за місцемзнаходженняУчасника.
Підтверджую
Додаток 1.rarВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
2 692 886,99
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 10:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 15:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Наданий у складі Вашої тендерної пропозиції договір оренди складських приміщень № ДО-14/03/2025 від 03 березня 2025 року укладено із строком оренди на 3 (три) роки (відповідно до пункту 3.1. зазначеного договору). При цьому наданий Вами договір оренди не посвідчений нотаріально, що суперечить вимогам частини другої статті 793 Цивільного кодексу України, відповідно до положень якої договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Підпункт 1.2. пункту 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації: «Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: - Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо).». 3. Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги надати: 1) Документ, що підтверджує право власності на складське приміщення. У разі, якщо Вами надається договір, що підтверджує наявність права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо) із строком оренди на три роки, такий договір має бути нотаріально посвідчений.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 квітня 2025 10:39
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
2 692 886,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 15:00
|
88_ДЦ_ПВР.rtf | укладений |
17 квітня 2025 14:58
|
Дог №49 підряд фасад Ахматова 3 А.pdf | укладений |
17 квітня 2025 14:58
|