Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі № **/** (казарма), в/ч А****, м. ********, Львівська область, в/м№*** (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 765 491,60 UAH
UA-2025-03-22-000292-a 48361b0ecf754bcb98fd27fecfcf920f
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрчишин Ігор

380322557482 i.b.yurchyshyn@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова
Код ЄДРПОУ: 07638027
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ БАТУРИНСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Юрчишин Ігор
380322557482
i.b.yurchyshyn@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2025 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 1 765 491,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 654,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. п. 3 розділу 3 (ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника, вказані у цьому розділі. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA218201720355169001088001696, Замовник - Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, код ЄДРПОУ 07638027, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Перевірку кваліфікованого електронного підпису, накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF”: 1) копія ліцензії, виданої банку/витяг з державного реєстру банків; 2) копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення пропозиції учасника); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу; назву бенефіціара, його місцезнаходження “____________________________________” назву банку бенефіціара – його назву та адресу:“_________________________________”. назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії – “строк дії банківської гарантії до “___” ___ 20__ р. включно”; умови, за яких надається право вимагати платіж; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється”. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції учасника. Розмір забезпечення пропозиції учасника: не перевищує 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 8827,00 грн. (вісім тисяч вісімсот двадцять сім гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції учасника: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції учасника. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції учасника, здійснюються за рахунок учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції учасника): 1) довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі, яка визначена у цьому розділі із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. 2) документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має ліцензію, видану Національним Банком України.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 8827 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі будівлі № **/** (казарма), в/ч А****, м. ********, Львівська область, в/м№***
(Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2025 13:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. п. 3 розділу 3 (ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника, вказані у цьому розділі. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA218201720355169001088001696, Замовник - Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, код ЄДРПОУ 07638027, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Перевірку кваліфікованого електронного підпису, накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF”: 1) копія ліцензії, виданої банку/витяг з державного реєстру банків; 2) копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення пропозиції учасника); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу; назву бенефіціара, його місцезнаходження “____________________________________” назву банку бенефіціара – його назву та адресу:“_________________________________”. назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії – “строк дії банківської гарантії до “___” ___ 20__ р. включно”; умови, за яких надається право вимагати платіж; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється”. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції учасника. Розмір забезпечення пропозиції учасника: не перевищує 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 8827,00 грн. (вісім тисяч вісімсот двадцять сім гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції учасника: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції учасника. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції учасника, здійснюються за рахунок учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції учасника): 1) довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі, яка визначена у цьому розділі із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. 2) документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має ліцензію, видану Національним Банком України.

Сума забезпечення: 8827 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
РОЗДІЛ 2. Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку). У призначенні платежу обов’язково вказати “Забезпечення виконання договору підряду на Капітальний ремонт покрівлі будівлі № **/** (казарма), в/ч А****, м. ********, Львівська область, в/м№*** (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) 5 % (п’ять) відсотків вартості договору у сумі ___________ (_____________________), вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р: UA218201720355169001088001696, Замовник - Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, код ЄДРПОУ 07638027, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. ‘Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасником-переможцем (далі - Генпідрядником) за договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає Генпідряднику забезпечення виконання договору: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору підряду нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону, згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин та підписання Акту готовності ОБ’ЄКТА до експлуатації. Замовник зобов’язується повернути Генпідряднику забезпечення виконання Договору підряду після належного виконання Генпідрядником умов Договору щодо якості та строків, а також у разі скасування у судовому порядку результатів процедури закупівлі або цього Договору та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України “Про публічні закупівлі”, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин та підписання Акту готовності об’єкта до експлуатації (затвердження Замовником Акту готовності ОБ’ЄКТА до експлуатації, складеного за формою, визначеною додатком 9 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів” та для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками після отримання Замовником виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката). Замовник не повертає Генпідряднику забезпечення виконання договору підряду та стягує безвідсотковий грошовий депозит шляхом перерахування його до державного бюджету при настанні однієї або декількох наступних умов: односторонньої відмови Генпідрядника від виконання зобов’язань за договором; розірвання цього договору Замовником з підстав невиконання або неналежного виконання Генпідрядником своїх зобов’язань згідно договору (в тому числі в односторонньому порядку); Генпідрядник більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів порушив строк завершення виконання робіт або будь-якого із етапів, підготовку ОБ'ЄКТУ для введення в експлуатацію та передачу його Замовнику відповідно до умов договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до державного бюджету.
Форма підтвердження: документ
26 березня 2025 09:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2025 09:20
ПЕРЛІК ЗМІН.docx
26 березня 2025 09:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
22 березня 2025 13:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
22 березня 2025 13:02
ДОГОВIР_ПIДРЯДУ 2025 оновлений (1).docx
22 березня 2025 13:02
дОДАТОК 4 ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ (1).docx
22 березня 2025 13:02
Додаток 1 ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА (2).docx
22 березня 2025 13:02
додаток 2 дефектний акт.pdf
26 березня 2025 09:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2025 13:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2025 13:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2025 09:20
ПЕРЛІК ЗМІН.docx
26 березня 2025 09:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
22 березня 2025 13:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
22 березня 2025 13:02
ДОГОВIР_ПIДРЯДУ 2025 оновлений (1).docx
22 березня 2025 13:02
дОДАТОК 4 ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ (1).docx
22 березня 2025 13:02
Додаток 1 ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА (2).docx
22 березня 2025 13:02
додаток 2 дефектний акт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Коригування
Дата подання: 24 березня 2025 01:30
Дата відповіді: 25 березня 2025 11:14
Шановний Замовник, ви вимагаєте, щоб при визначенні ціни цінової пропозиції Учаснику необхідно враховувати розмір кошторисної заробітної плати, для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат). З усіма доплатами заробітна плата на підприємстві учасника може бути і 18, і 20 тисяч гривень. Також ви вказуєте, що розмір кошторисної заробітної плати не повинен перевищувати 13707,89 грн. та встановлюється незмінним на весь період будівництва ОБ’ЄКТА. Але відповідно до нової редакції програмного забезпечення АВК5 версія 3.10.0 кошторисна зарплата рекомендована Мінекономіки стоїть 18570.02 грн. І вже давно більшість регіонів визначило на місцевому рівні набагато вищі зарплати. В минулому році це було в районі 18 тисяч, цього року вже доходить до 24-25 тисяч. Ми думаємо учасник при розрахунку пропозиція сам собі визначить рівень заробітної плати, враховуючи ринкову вартість матеріалів і вартість закупівлі, аби влізти у визначену вами вартість закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що листом від 10.04.2024 №2459/1692 Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України встановлено у Міністерстві оборони України, розмір кошторисної заробітної плати, для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 у сумі 13707,89.
Коригування
Дата подання: 25 березня 2025 11:21
Дата відповіді: 26 березня 2025 09:03
Шановний Замовник, ці листи стосуються вас, і розробки ПКД, щоб при проектуванні зп бралась така то. А учасник може ставити хоть 30, якщо він не перевищує вартість закупівлі. Тому приберіть даний пункт.
Відповідь: Відповідно до Положення про Квартирно - експлуатаційний відділ м. Львова затвердженого наказом Командувача Сил логістики від 29.05.2024 №174, центральне управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України здійснює координацію, спрямування та контроль за діяльністю КЕВ.
Відповідно до вище наведеного повідомляємо, що листом від 10.04.2024 №2459/1692 Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України встановлено у Міністерстві оборони України, розмір кошторисної заробітної плати, для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 у сумі 13707,89.
Коригування
Дата подання: 26 березня 2025 10:00
Дата відповіді: 27 березня 2025 10:17
Шановний, не шановний, ви розумієте, що ви порушуєте законодавство? Чи у вас як в армії, сказали біжати, ви біжите? Ви можете використовувати і повинні це робити при розробці проектно-кошторисної документації і при укладанні прямих договорів. На закупівлю, я як учасник, можу поставити хоть 20 тисяч, якщо я не перевищую вартість закупівлі. Чи може у вас вже виконані роботи, і ви не хочете щоб хтось зайшов? Бо адекватні не будуть в такому приймати участь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що Квартирно-експлуатаційний відділ м. Львова входить до структури Збройних Сил України.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" 1 754 714,12
UAH з ПДВ
1 754 714,12
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 квітня 2025 17:15
Електронний підпис
08 квітня 2025 17:12
Статут.pdf
08 квітня 2025 17:12
Статут опис.pdf
08 квітня 2025 17:12
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
08 квітня 2025 17:12
наказ на директора.pdf
08 квітня 2025 17:12
ліцензія.pdf
08 квітня 2025 17:12
ліцензія протипож.pdf
08 квітня 2025 17:12
довіреність.pdf
08 квітня 2025 17:12
Довідка.zip
08 квітня 2025 17:12
довідка хабарництво.pdf
08 квітня 2025 17:12
довідка п.47.pdf
08 квітня 2025 17:12
довідка мова.pdf
08 квітня 2025 17:12
довідка корупція.pdf
08 квітня 2025 17:12
довідка витяг ЄДР.pdf
08 квітня 2025 17:12
довідка банкрутсво.pdf
08 квітня 2025 17:12
Довідка (1).zip
08 квітня 2025 17:12
декларація мтб3.pdf
08 квітня 2025 17:12
Витяг.pdf
08 квітня 2025 17:12
витяг пдв.pdf
08 квітня 2025 17:12
Витяг ЄДР.pdf
08 квітня 2025 17:12
Sign.p7s
08 квітня 2025 17:12
Довідка.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:12
Довідка.pdf
08 квітня 2025 17:12
Довідка.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:12
Довідка.pdf
08 квітня 2025 17:11
довідка хабарництво.pdf
08 квітня 2025 17:11
Витяг.pdf
08 квітня 2025 17:11
Sign.p7s
08 квітня 2025 17:11
довідка корупція.pdf
08 квітня 2025 17:11
Довідка.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:11
Довідка.pdf
08 квітня 2025 17:11
Довідка.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:11
Довідка.pdf
03 квітня 2025 16:49
Електронний підпис
03 квітня 2025 16:49
Електронний підпис
03 квітня 2025 16:43
MAN поліс.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка податкова.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка довкілля.pdf
03 квітня 2025 16:43
документи працівники1.pdf
03 квітня 2025 16:43
Довідка БанкЛьвів2.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка ощадбанк.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка хабарництво.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка банкруство.pdf
03 квітня 2025 16:43
гарантійний лист ДБН.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка МТБ.pdf
03 квітня 2025 16:43
накладна краскопульт.pdf
03 квітня 2025 16:43
ПП Комфорт-Сколе.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:43
наказ на директора.pdf
03 квітня 2025 16:43
відгук.pdf
03 квітня 2025 16:43
1382 виписка.pdf
03 квітня 2025 16:43
Статут.pdf
03 квітня 2025 16:43
Кошторис.pdf
03 квітня 2025 16:43
hamm.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка право підпису.pdf
03 квітня 2025 16:43
документи працівники4.pdf
03 квітня 2025 16:43
штатний розпис.pdf
03 квітня 2025 16:43
РЗПК.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка аналогічний.pdf
03 квітня 2025 16:43
daf.pdf
03 квітня 2025 16:43
інвент.картки.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка казначейство.pdf
03 квітня 2025 16:43
Статут опис.pdf
03 квітня 2025 16:43
schmitz.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка мова.pdf
03 квітня 2025 16:43
документи працівники3.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка витгя ЄДР.pdf
03 квітня 2025 16:43
YANMAR.pdf
03 квітня 2025 16:43
тенедрна пропозиція.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка БанкЛьвів1.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка приват1.pdf
03 квітня 2025 16:43
платіжна інструкція.pdf
03 квітня 2025 16:43
витяг пдв.pdf
03 квітня 2025 16:43
MAЗ.pdf
03 квітня 2025 16:43
витяг нерухомість.pdf
03 квітня 2025 16:43
довіреність.pdf
03 квітня 2025 16:43
паспорт та інн.pdf
03 квітня 2025 16:43
ПП Комфорт-Сколе.pdf
03 квітня 2025 16:43
КАМАЗ.pdf
03 квітня 2025 16:43
ліцензія протипож.pdf
03 квітня 2025 16:43
1382 Довідка покриття.pdf
03 квітня 2025 16:43
накази комфорт сколе.pdf
03 квітня 2025 16:43
інвентарні картки2.pdf
03 квітня 2025 16:43
Витяг ЄДР.pdf
03 квітня 2025 16:43
документи працівники2.pdf
03 квітня 2025 16:43
MAN.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка працівники.pdf
03 квітня 2025 16:43
1ДФ.pdf
03 квітня 2025 16:43
договір оренди.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка приват.pdf
03 квітня 2025 16:43
проект договору.pdf
03 квітня 2025 16:43
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
03 квітня 2025 16:43
ОП Пенар.pdf
03 квітня 2025 16:43
календарний графік.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка п.47.pdf
03 квітня 2025 16:43
декларація мтб3.pdf
03 квітня 2025 16:43
ліцензія.pdf
03 квітня 2025 16:43
case.pdf
03 квітня 2025 16:43
ОП Штойко.pdf
03 квітня 2025 16:43
man tgx.pdf
03 квітня 2025 16:43
2.imd
03 квітня 2025 16:43
довідка корупція.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка виконавча.pdf
03 квітня 2025 16:43
дефектний акт.pdf
03 квітня 2025 16:43
kogel.pdf
03 квітня 2025 16:43
MAN поліс.pdf
03 квітня 2025 16:43
документи працівники1.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка МТБ.pdf
03 квітня 2025 16:43
відгук.pdf
03 квітня 2025 16:43
hamm.pdf
03 квітня 2025 16:43
документи працівники4.pdf
03 квітня 2025 16:43
штатний розпис.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка аналогічний.pdf
03 квітня 2025 16:43
daf.pdf
03 квітня 2025 16:43
інвент.картки.pdf
03 квітня 2025 16:43
schmitz.pdf
03 квітня 2025 16:43
документи працівники3.pdf
03 квітня 2025 16:43
YANMAR.pdf
03 квітня 2025 16:43
MAЗ.pdf
03 квітня 2025 16:43
витяг нерухомість.pdf
03 квітня 2025 16:43
КАМАЗ.pdf
03 квітня 2025 16:43
інвентарні картки2.pdf
03 квітня 2025 16:43
документи працівники2.pdf
03 квітня 2025 16:43
MAN.pdf
03 квітня 2025 16:43
довідка працівники.pdf
03 квітня 2025 16:43
1ДФ.pdf
03 квітня 2025 16:43
договір оренди.pdf
03 квітня 2025 16:43
ОП Пенар.pdf
03 квітня 2025 16:43
case.pdf
03 квітня 2025 16:43
ОП Штойко.pdf
03 квітня 2025 16:43
man tgx.pdf
03 квітня 2025 16:43
kogel.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

РОЗДІЛ 2. Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку). У призначенні платежу обов’язково вказати “Забезпечення виконання договору підряду на Капітальний ремонт покрівлі будівлі № **/** (казарма), в/ч А****, м. ********, Львівська область, в/м№*** (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) 5 % (п’ять) відсотків вартості договору у сумі ___________ (_____________________), вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р: UA218201720355169001088001696, Замовник - Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, код ЄДРПОУ 07638027, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. ‘Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасником-переможцем (далі - Генпідрядником) за договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає Генпідряднику забезпечення виконання договору: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору підряду нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону, згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин та підписання Акту готовності ОБ’ЄКТА до експлуатації. Замовник зобов’язується повернути Генпідряднику забезпечення виконання Договору підряду після належного виконання Генпідрядником умов Договору щодо якості та строків, а також у разі скасування у судовому порядку результатів процедури закупівлі або цього Договору та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України “Про публічні закупівлі”, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин та підписання Акту готовності об’єкта до експлуатації (затвердження Замовником Акту готовності ОБ’ЄКТА до експлуатації, складеного за формою, визначеною додатком 9 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів” та для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками після отримання Замовником виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката). Замовник не повертає Генпідряднику забезпечення виконання договору підряду та стягує безвідсотковий грошовий депозит шляхом перерахування його до державного бюджету при настанні однієї або декількох наступних умов: односторонньої відмови Генпідрядника від виконання зобов’язань за договором; розірвання цього договору Замовником з підстав невиконання або неналежного виконання Генпідрядником своїх зобов’язань згідно договору (в тому числі в односторонньому порядку); Генпідрядник більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів порушив строк завершення виконання робіт або будь-якого із етапів, підготовку ОБ'ЄКТУ для введення в експлуатацію та передачу його Замовнику відповідно до умов договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до державного бюджету.

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Розділ № 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з.п. Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан (нове, справний, кількість) Виробник/ марка та термін експлуатації (років) Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) 1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування 1.1. 2. Офісне приміщення Адреса Площа, м2 3. Матеріально- технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) Адреса Площа, м2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Розділ № 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з.п. Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада/ спеціальність Постійний/тимчасовий працівник/за договором цивільно-правового характеру (дата, № договору) Стаж роботи за спеціальністю ІТП _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 1. Для підтвердження інформації про наявність ІТП учасник повинен надати: -накази про призначення на посаду щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці; - обов’язкова наявність в учасника інженера з охорони праці (на підтвердження надати наказ про призначення на відповідну посаду). - обов’язкова наявність в учасника виконавець робіт (із наданням диплому про отримання вищої освіти в галузі будівництва). (на підтвердження надати наказ про призначення на відповідну посаду) - відповідно до обсягів, що зазначені в технічній специфікації для виконання робіт за договором, в термін, встановлений цією тендерною документацією, на підставі проєктно-кошторисної документації (розділ I «Витрати труда»), враховуючи діючі «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), які затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», необхідно підтвердити наявність щонайменше 13 працівників. - звіт за формою 1-ДФ за останній звітний період з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо) - копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою; - сканована копія оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Розділ № 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з.п. Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору/найменування об’єкта Ціна договору. грн Стан виконання договору _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічного (-них) договору(-ів) за 2022-2024 рр. (не менше одного), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ми) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт покрівлі (даху) 2. До аналогічного договору додати Договірну ціну з додатками. 2. Скановані з оригіналів копії листа(-ів) – відгук(-ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт за договорами, що вказані в довідці (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо).

Наявність фінансової спроможності

Розділ 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за 2024 рік, - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за 2024 рік; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за 2024 рік. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
#41425076
Переможець 1 754 714,12
UAH з ПДВ
07 квітня 2025 15:21

Документи

07 квітня 2025 15:21
Довідка НАЗК
07 квітня 2025 15:21
Електронний підпис
07 квітня 2025 15:20
протокол (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2025 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
#41425076
1 754 714,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2025 15:21
Довідка НАЗК
07 квітня 2025 15:21
Електронний підпис
07 квітня 2025 15:20
протокол (2).pdf