Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Садова с. Діброва Фастівського району Київської області ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
920 685,60 UAH
UA-2025-03-21-012915-a ● 3783b7b9b2464e70b5dc0fc1e5bffa97
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43979138 |
Місцезнаходження: | 08623, Україна , Київська обл., селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57 |
Контактна особа: |
Соколенко Алла Степанівна +380672421464 sokolenko-alla@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 20:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 920 685,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 206,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 3 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 27 620 гривень 57 копійок , яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 120 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження оформлення банківської гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення банківської гарантії посвідченої банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08623, Київська обл., Фастівський р-н, селище Калинівка, вул. Центральна, будинок 57; Код ЄДРПОУ: 43979138. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27620.57 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Садова с. Діброва Фастівського району Київської області ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08627, Україна, Київська область, с.Діброва, вул.Садова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 20:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 20:48 |
Тендерна документація _Садова_Діброва.doc | |
21 березня 2025 20:48 |
Додаток 3_Проєкт договору_Садова_Діброва.docx | |
21 березня 2025 20:48 |
Документи переможця_Садова_Діброва.docx | |
21 березня 2025 20:48 |
Додаток 1 _Садова_Діброва.doc | |
21 березня 2025 20:48 |
Додаток 2 _Садова_Діброва.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 23 березня 2025 14:34
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:14
Шановний замовнику, згідно тендерної документації предметом закупівлі є Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Садова с. Діброва Фастівського району Київської області, проте згідно технічної специфікації додатку 2 до тендерної документації застосувуються розрахунки витрат ресурсів (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, часу експлуатації дорожніх машин та механізмів, кошторисні витрат матеріалів) на роботи з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та мостів. Ці норми можуть бути застосовані при виконанні робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг та мостів ПРИ ВІДСУТНОСТІ таких розрахунків в галузевих РВР на ремонтно-будівельні роботи, за умови, що технологія, склад робіт та перелік ресурсів аналогічні тим, що наведені в РВР. Враховуючи, що в КНУ містяться аналогічні норми з ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, які б мали бути застосовані при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, просимо обгрунтувати застосування норм для утримання автомобільних доріг загального користування при поточному ремонті дороги на вулиці Садова, або внести зміни до технічного завдання .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, на ваше запитання від 23.03.2025р. повідомляємо, що згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі за предметом: «Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Садова с. Діброва Фастівського району Київської області ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» розроблено на основі «КОШТОРИCНИХ НОРМ УКРАЇНИ. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи» Затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (надалі - РЕКНр).
Дані про склад і обсяги ресурсів, що були використані для складання відомостей ресурсів, визначення тривалості робіт, норм витрати і списання матеріалів були отримані на підставі РЕКНр, які відбивають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту будівельну техніку, технологію та організацію виконання ремонтно-будівельних робіт. На підставі потреби в матеріально-технічних і трудових ресурсах, визначеної за РЕКНр, і вартості ресурсів у поточних цінах обчислюються прямі витрати. Усі показники ресурсів, наведені в нормах РЕКНр, приймаються без змін, за винятком випадків, коли застосовуються коефіцієнти, що враховують специфічні особливості виконання робіт, передбачені технічною документацією і зазначені в технічних частинах відповідних збірників.
Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами інших збірників.
Також, при наданні послуг необхідно керуватись ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг», національними стандартами України та нормативними документами на відповідний вид послуг, а також з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху.
Технологічна послідовність виконання основних робіт з ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів струменевим методом ремонту повинна відповідати вимогам ДСТУ.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі за предметом: «Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Садова с. Діброва Фастівського району Київської області ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» розроблено на основі «КОШТОРИCНИХ НОРМ УКРАЇНИ. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи» Затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (надалі - РЕКНр).
Дані про склад і обсяги ресурсів, що були використані для складання відомостей ресурсів, визначення тривалості робіт, норм витрати і списання матеріалів були отримані на підставі РЕКНр, які відбивають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту будівельну техніку, технологію та організацію виконання ремонтно-будівельних робіт. На підставі потреби в матеріально-технічних і трудових ресурсах, визначеної за РЕКНр, і вартості ресурсів у поточних цінах обчислюються прямі витрати. Усі показники ресурсів, наведені в нормах РЕКНр, приймаються без змін, за винятком випадків, коли застосовуються коефіцієнти, що враховують специфічні особливості виконання робіт, передбачені технічною документацією і зазначені в технічних частинах відповідних збірників.
Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами інших збірників.
Також, при наданні послуг необхідно керуватись ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг», національними стандартами України та нормативними документами на відповідний вид послуг, а також з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху.
Технологічна послідовність виконання основних робіт з ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів струменевим методом ремонту повинна відповідати вимогам ДСТУ.
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 24 березня 2025 17:47
Дата відповіді: 26 березня 2025 11:54
Добрий день, шановний Замовнику додатком 1 до тендерної документації передбачено мінімальна потреба в основних будівельних машинах, механізмах, транспортних засобах та обладнанні, які необхідні для надання послуг в тому числі Машина дорожня комбінована – 1 од. Просимо надати відповідь про технічні характеристики зазначеного механізму та який функціонал зазначеної машини, при виконанні якого виду робіт має використувуватися даний механізм?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, на ваше запитання від 24.03.2025, 17:47 повідомляємо, що згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Машина дорожня комбінована на базі ГАЗ, ЗІЛ, МАЗ, КАМАЗ, КРАЗ - це спецтехніка для виконання широкого спектру робіт. Принцип її дії в зміні функціональних елементів, виходячи з поставленого завдання: знімні пристрої монтуються на шасі вантажної машини з відповідним порогом потужності. Необхідне обладнання підбирається під певну задачу, виходячи із спектру передбачуваних робіт і погодної обстановки. Комбінована автотехніка має незаперечну перевагу перед вузькоспеціалізованою технікою - універсальність. А також можливість роботи в будь-яких кліматичних умовах: при опадах, сильних поривах вітру, різких перепадах температур та збереження працездатності при різних температурних режимах (від - 20 ° C до + 40 ° C). Всього одна МКД машина може доповнюватися різноманітними насадками і бути задіяною в різнотипних роботах. Наприклад: вирівнювання піску, гравію при проведенні ремонтно-дорожніх робіт, перевезення асфальтобетонних сумішей та прибиранні дорожнього покриття після виконаних робіт.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Машина дорожня комбінована на базі ГАЗ, ЗІЛ, МАЗ, КАМАЗ, КРАЗ - це спецтехніка для виконання широкого спектру робіт. Принцип її дії в зміні функціональних елементів, виходячи з поставленого завдання: знімні пристрої монтуються на шасі вантажної машини з відповідним порогом потужності. Необхідне обладнання підбирається під певну задачу, виходячи із спектру передбачуваних робіт і погодної обстановки. Комбінована автотехніка має незаперечну перевагу перед вузькоспеціалізованою технікою - універсальність. А також можливість роботи в будь-яких кліматичних умовах: при опадах, сильних поривах вітру, різких перепадах температур та збереження працездатності при різних температурних режимах (від - 20 ° C до + 40 ° C). Всього одна МКД машина може доповнюватися різноманітними насадками і бути задіяною в різнотипних роботах. Наприклад: вирівнювання піску, гравію при проведенні ремонтно-дорожніх робіт, перевезення асфальтобетонних сумішей та прибиранні дорожнього покриття після виконаних робіт.
Щодо Технічної Специфікації
Дата подання: 26 березня 2025 10:13
Дата відповіді: 26 березня 2025 13:54
Добрий день. Шановний Замовнику, просимо надати інформацію щодо Додатку № 2 до тендерної документації " Технічна Специфікація". У Технічній специфікації зазначено наступне "обов'язково враховувати будівельні матеріали Бітуми нафтові дорожні БНД-40/60, перший сорт", як ми знаємо даного матеріалу в Україні не існує. Також у Специфікації прописано "Ціни на закупівлю матеріалів повинні відповідати середньо-ринковим з проведенням моніторингу на дату закупівлі основних матеріалів", чи потрібно на підтвердження надавати документи проведенего моніторингу?.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
1.На ваше запитання «У Технічній специфікації зазначено наступне "обов'язково враховувати будівельні матеріали Бітуми нафтові дорожні БНД-40/60, перший сорт", як ми знаємо даного матеріалу в Україні не існує.» повідомляємо наступне:
Бітуми нафтові дорожні БНД 40/60 - незамінний компонент при виготовленні гарячої, теплої та холодної асфальтобетонної суміші.
БНД 40/60 - бітум нафтовий дорожній застосовується при ремонті та створенні нових покриттів автошляхів, а також на асфальтових заводах для виробництва асфальтобетону. Основна роль - зв'язування складових компонентів: щебеню, мінерального порошку та піску в єдине ціле, зі збереженням потрібної пластичності та міцності, одночасно.
Бітум дорожний БНД 40/60 є одним з найпоширеніших видів бітуму, що використовується для будівництва та ремонту автомобільних доріг. Він має наступні характеристики:
В'язкість: БНД 40/60 має середню в'язкість, що дозволяє йому добре проникати в поверхню дорожнього покриття та утворювати міцний герметичний шар.
Температурна стійкість: БНД 40/60 може витримувати високі температури, що забезпечує стійкість матеріалу до деформації та розколів.
Міцність: Бітум дорожній БНД 40/60 має високу міцність, що дозволяє йому витримувати великі навантаження та знос.
Водонепроникність: БНД 40/60 є гідрофобним матеріалом, що дозволяє йому захищати дорожнє покриття від впливу води та вологи.
Хімічна стійкість: Бітум дорожній БНД 40/60 стійкий до впливу хімічних речовин та має високу стійкість до окислення.
Простота в застосуванні: БНД 40/60 добре наноситься та рівномірно розподіляється на поверхні дорожнього покриття.
Бітум дорожній БНД 40/60 використовується для герметизації та захисту дорожнього покриття від атмосферних впливів, а також для покриття розширювальних зазорів, що забезпечує міцність та стійкість дорожнього покриття.
2. На запитання: «Також у Специфікації прописано "Ціни на закупівлю матеріалів повинні відповідати середньо-ринковим з проведенням моніторингу на дату закупівлі основних матеріалів", чи потрібно на підтвердження надавати документи проведеного моніторингу?.» повідомляємо, що на підтвердження проведеного моніторингу ціни на закупівлю основних матеріалів на відповідність середньо-ринковим на дату закупівлі підтверджуючі документи надавати не потрібно.
Згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
1.На ваше запитання «У Технічній специфікації зазначено наступне "обов'язково враховувати будівельні матеріали Бітуми нафтові дорожні БНД-40/60, перший сорт", як ми знаємо даного матеріалу в Україні не існує.» повідомляємо наступне:
Бітуми нафтові дорожні БНД 40/60 - незамінний компонент при виготовленні гарячої, теплої та холодної асфальтобетонної суміші.
БНД 40/60 - бітум нафтовий дорожній застосовується при ремонті та створенні нових покриттів автошляхів, а також на асфальтових заводах для виробництва асфальтобетону. Основна роль - зв'язування складових компонентів: щебеню, мінерального порошку та піску в єдине ціле, зі збереженням потрібної пластичності та міцності, одночасно.
Бітум дорожний БНД 40/60 є одним з найпоширеніших видів бітуму, що використовується для будівництва та ремонту автомобільних доріг. Він має наступні характеристики:
В'язкість: БНД 40/60 має середню в'язкість, що дозволяє йому добре проникати в поверхню дорожнього покриття та утворювати міцний герметичний шар.
Температурна стійкість: БНД 40/60 може витримувати високі температури, що забезпечує стійкість матеріалу до деформації та розколів.
Міцність: Бітум дорожній БНД 40/60 має високу міцність, що дозволяє йому витримувати великі навантаження та знос.
Водонепроникність: БНД 40/60 є гідрофобним матеріалом, що дозволяє йому захищати дорожнє покриття від впливу води та вологи.
Хімічна стійкість: Бітум дорожній БНД 40/60 стійкий до впливу хімічних речовин та має високу стійкість до окислення.
Простота в застосуванні: БНД 40/60 добре наноситься та рівномірно розподіляється на поверхні дорожнього покриття.
Бітум дорожній БНД 40/60 використовується для герметизації та захисту дорожнього покриття від атмосферних впливів, а також для покриття розширювальних зазорів, що забезпечує міцність та стійкість дорожнього покриття.
2. На запитання: «Також у Специфікації прописано "Ціни на закупівлю матеріалів повинні відповідати середньо-ринковим з проведенням моніторингу на дату закупівлі основних матеріалів", чи потрібно на підтвердження надавати документи проведеного моніторингу?.» повідомляємо, що на підтвердження проведеного моніторингу ціни на закупівлю основних матеріалів на відповідність середньо-ринковим на дату закупівлі підтверджуючі документи надавати не потрібно.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 11:43 |
Кінець періоду оскарження: | 08 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 08 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення відкритих торгах з особливостями на закупівлю: «Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Садова с. Діброва Фастівського району Київської області ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-012915-a) допущено помилку щодо визначення очікуваної вартості в річному плані закупівлі, яку виправити період подання пропозицій технічно не можливо у зв’язку з цим, Замовник повинен відмінити дану закупівлю, оскільки не неможливо усунити дане порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178. На момент подання тендерної пропозиції учасника, внести зміни в річний план закупівлі у Замовника не має ні технічної можливості, ні порядку передбаченого діючим законодавством, у зв’язку з чим, наявні підстави для відміни закупівлі на підставі підпунктів 1 та 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: відсутня можливість внесення змін до річного плану закупівлі. |
Документи:
28 березня 2025 11:42
|
Електронний підпис |
28 березня 2025 11:18
|
Протокол |