Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні принтери та монітори
Очікувана вартість
226 380,00 UAH
UA-2025-03-21-012820-a 7cf4d4d8ea424110bfab863481067ca9
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербань Павло Володимирович

+380980621665 zakupki_a2772@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина А2772
Код ЄДРПОУ: 26605516
Місцезнаходження: Україна , Житомирська обл., Бердичів,
Контактна особа: Щербань Павло Володимирович
+380980621665
zakupki_a2772@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2025 19:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2025 09:00
Очікувана вартість: 226 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 131,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Якість товару повинна відповідати вимогам Замовника та вимогам чинного законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
БФП HP LaserJet Pro 3103fdn
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13302, Україна, Житомирська область, м. Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2025  —  30 червня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штука
БФП Epson L14150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13302, Україна, Житомирська область, м. Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2025  —  30 червня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
БФП Epson EcoTank L8180
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13302, Україна, Житомирська область, м. Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2025  —  30 червня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штука
Монітор Asus “27” ROG Srtix XG27WCMS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13302, Україна, Житомирська область, м. Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2025  —  30 червня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" 223 790,00
UAH з ПДВ
223 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2025 15:08
Електронний підпис
01 квітня 2025 08:28
Електронний підпис
01 квітня 2025 08:28
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
#2260704670
Переможець 223 790,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2025 16:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 14:38

Вимога про усунення невідповідностей

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А2772 (вч А2772) ПРОТОКОЛ № 95 уповноваженої особи за проведення оборонних закупівель в умовах воєнного стану 03.04.2025 року м. Бердичів Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" ( 2260704670) (далі — Учасник) у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі Багатофункціональні принтери та монітори за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-21-012820-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Додатком № 3 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель визначено: «Для підтвердження легальності ввезення запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, необхідно надати документи які відповідають одному із варіантів: 1. Копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора; 2. Копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару.» Учасником у складі пропозиції підтверджено легальність ввезення запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявність офіційної гарантії виробника по наступному товару: БФП Epson EcoTank L8180, БФП Epson L14150 та БФП HP LaserJet Pro 3103fdn. Разом з тим, Учасником у складі пропозиції не надано документів для підтвердження легальності ввезення запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника по товару: Монітор Asus “27” ROG Srtix XG27WCMS. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями № 1275, надати: «Копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора.» та / або «Копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару.» Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями № 1275. Уповноважена особа військової частини А2772 Павло ЩЕРБАНЬ

Документи

04 квітня 2025 16:19
Електронний підпис
04 квітня 2025 16:18
Протокол 97.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2025 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
#2260704670
223 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2025 16:19
Електронний підпис
04 квітня 2025 16:18
Протокол 97.pdf