Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Брикети торф'яні (ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо)
Очікувана вартість
176 000,00 UAH
UA-2025-03-21-012754-a ● c9dc5cdf91844bf6a1475353de83ca42
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний заклад освіти "Ратнівський ліцей № 1 імені Героя України Едуарда Камардіна Ратнівської селищної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21747967 |
Місцезнаходження: | 44101, Україна , Волинська обл., Ковельський р-н, с-ще Ратне, вул. Центральна, будинок 50 |
Контактна особа: |
Власюк Юлія Миколаївна 380975953885 uvlasuk90@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 19:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:31 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:31 |
Очікувана вартість: | 176 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 тонна
Брикети торф'яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 15:34 |
Повідомлення Учасникам.pdf | |
27 березня 2025 15:34 |
ТД (ЗІ ЗМІНАМИ)ВТО - брикет Ліцей 1.doc | |
21 березня 2025 19:45 |
Договір.docx | |
21 березня 2025 19:22 |
ТД відкриті торги - брикет Ліцей 1.doc |
27 березня 2025 16:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2025 15:34 |
Повідомлення Учасникам.pdf
|
|||
27 березня 2025 15:34 |
ТД (ЗІ ЗМІНАМИ)ВТО - брикет Ліцей 1.doc
|
|||
21 березня 2025 19:45 |
Договір.docx
|
|||
21 березня 2025 19:22 |
ТД відкриті торги - брикет Ліцей 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання аналогічних договорів
Дата подання: 24 березня 2025 16:36
Дата відповіді: 25 березня 2025 09:58
Шановний замовнику ви купуєте брикеті торфяні а аналогічні договори вимагаєте на якісь послуги? Внесіть зміни в документацію
Відповідь: Шановний Учасник, термін "послуга" вказаний тут помилково. Візьміть це до уваги, адже предметом закупівлі є товар. Зміни у документації вноситись не будуть.
Незаконні вимоги
Дата подання: 24 березня 2025 16:38
Дата відповіді: 25 березня 2025 10:05
У додатку 5 пункт 3 Вами встановлені незаконні вимоги а саме:
Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше жовтня 2024 року.
Вимагаємо внесення змін!
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника надається за електронною адресою cabinet.tax.gov.ua, та обравши у № запиту індекс j1408602. Сформується «Витяг з журналу реєстрації і повідомлень про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей». Даний витяг оформлюється протягом одного дня. Тому ФОП і ТОВ можуть швидко зробити даний витяг. Ви можете надати дану довідку, відповідно, і цим місяцем.
Коло учасників ніяким чином ця вимога не обмежує та не дискредитує, адже її можна отримати без проблем і потрібна вона для убезпечення та своєчасної оплати Вам за товар, адже майже унеможливить внесення технічних помилок як у реквізитах договору так і у платіжних документах або, в разі закінчення строку дії рахунку або його блокування, використати резервний (який ви, доречі, можете конкретизувати у окремому листі довільної форми).
Коло учасників ніяким чином ця вимога не обмежує та не дискредитує, адже її можна отримати без проблем і потрібна вона для убезпечення та своєчасної оплати Вам за товар, адже майже унеможливить внесення технічних помилок як у реквізитах договору так і у платіжних документах або, в разі закінчення строку дії рахунку або його блокування, використати резервний (який ви, доречі, можете конкретизувати у окремому листі довільної форми).
Що таке ДПСУ-Державна прикордонна служба України?
Дата подання: 24 березня 2025 16:43
Дата відповіді: 25 березня 2025 09:57
Відповідь: Шановний Учасник, напевне Ви маєте на увазі п. 3. Додатку №5 до Тендерної документації: "Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше жовтня 2024 року.". Доводимо до Вашого відома, що довідку з рахунками банку можна отримати на сайті Державної податкової служби України (ДПСУ). https://tax.gov.ua/
Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ)
Дата подання: 25 березня 2025 15:45
Дата відповіді: 25 березня 2025 17:09
Ви вказуєте, що потрібна вона для убезпечення та своєчасної оплати Вам за товар, адже майже унеможливить внесення технічних помилок як у реквізитах договору так і у платіжних документах або, в разі закінчення строку дії рахунку або його блокування, використати резервний.
Просимо пояснити, а чим Вам не підійде Виписка з Банку про відкритий рахунок? Та ще й сформована поточним числом, а не за ЖОВТЕНЬ 2024 року!? Ви з такої Виписки зробите помилку в оплаті? Ви самі собі суперечите! Вказуєте, що Вам потрібні АКТУАЛЬНІ рахунки, а довідку вимагаєте піврічної давнини! Більше того, виписка з банку містить один поточний основний рахунок, в той час як у довідці ДПСУ може міститися кілька десятків рахунків за досить значний період діяльності підприємства, в тому числі рахунки для розрахунків по бюджетних платежах! Яким чином Ви будете обирати альтернативний рахунок для оплати з десятка, вказаних у довідці, яку вимагаєте??? Для чого встановлювати таку абсурдну і нікому не потрібну вимогу як Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше жовтня 2024 року?!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Повідомляємо, що ми, як Замовник, вимагаємо довідку саме з Податкової служби через зручність та повноту інформації.
Також ми не вказуємо, що нам необхідні "АКТУАЛЬНІ рахунки, сформовані поточним числом", як Ви чомусь описуєте. Згідно Додатку №5 Тендерної документації: "3. Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше жовтня 2024 року". Дана довідка, якщо не відбулись зміни у рахунках, може бути надана і жовтнем 2024 року.
Так, довідка ДПСУ може містити декілька рахунків, а актуальні та резервні рахунки Ви можете показати або ж окремим витягом з банку, або ж просто вказавши на власній довідці довільного характеру.
Також ми не вказуємо, що нам необхідні "АКТУАЛЬНІ рахунки, сформовані поточним числом", як Ви чомусь описуєте. Згідно Додатку №5 Тендерної документації: "3. Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше жовтня 2024 року". Дана довідка, якщо не відбулись зміни у рахунках, може бути надана і жовтнем 2024 року.
Так, довідка ДПСУ може містити декілька рахунків, а актуальні та резервні рахунки Ви можете показати або ж окремим витягом з банку, або ж просто вказавши на власній довідці довільного характеру.
Виконання аналогічних договорів про надання послуг за 2023 рік або 2024 рік
Дата подання: 25 березня 2025 16:44
Дата відповіді: 26 березня 2025 08:41
Замовник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв вимагає Виконання аналогічних договорів про надання послуг за 2023 рік або 2024 рік! Така вимога не дозволяю взяти участь у закупівлі учасникам, які почали діяльність у 2025 році, а отже є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам публічних закупівель! Просимо внести зміни та прибрати дискримінаційні вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо, що ми, як Замовник, для убезпечення наших навчальних закладів від недобросовісного виконання умов договору, співпрацюємо з Учасниками, які мають досвід виконання аналогічних договорів та надали відповідні документи у своїй пропозиції як учасник торгів. Обмеження 2023 та 2024 роками зумовлене великою ймовірністю того, що Учасників, які тільки почали працювати на ринку з постачання відповідного товару, за неповних три місяці 2025 року може бути зовсім мало і вони навряд чи встигли зарекомендувати себе як надійні постачальники товару у великих об'ємах та за короткий проміжок часу.
Також нагадуємо, що п. 2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" не містить норми, яка б обмежувала Замовника витребовувати такі документи. Також немає норми щодо застосування Замовником певних часових обмежень.
Також нагадуємо, що п. 2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" не містить норми, яка б обмежувала Замовника витребовувати такі документи. Також немає норми щодо застосування Замовником певних часових обмежень.
Проект договору про закупівлю
Дата подання: 25 березня 2025 17:03
Дата відповіді: 27 березня 2025 10:43
Поясніть, чому замовник скрізь вказує, що Додаток 4 тендерної документації - це проект договору про закупівлю?
Відповідь: Дякуємо за звернення. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Технічні, якісні характеристики
Дата подання: 27 березня 2025 20:23
Дата відповіді: 31 березня 2025 11:41
Добрий день. Згідно вимог Додатку4 - технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Просимо пояснити, як технічні, якісні характеристики предмета закупівлі можуть передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля?! Передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля можуть нормативні акти, передбачені законодавством України для даного виду товару! Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі - зольність/масова частка вологи/механічна міцність не мають жодного відношення до застосування заходів із захисту довкілля! Просимо прибрати незрозумілу вимогу або привести її у відповідність законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Повідомляємо, що Ви можете ознайомитись з роз'ясненням щодо свого запиту у статтях за посиланнями: https://infobox.prozorro.org/articles/ekologichne-markuvannya-i-tipu-ta-publichni-zakupivli та https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-shchodo-zastosuvannya-zahodiv-iz-zahistu-dovkillya.
У Додатку №4 зазначено, що "Учасник повинен надати дійсний сертифікат якості Виробника на дату подачі документів Учасником"
У Додатку №4 зазначено, що "Учасник повинен надати дійсний сертифікат якості Виробника на дату подачі документів Учасником"
КЕП
Дата подання: 28 березня 2025 16:58
Дата відповіді: 31 березня 2025 10:47
Добрий день. Відповідно до вимог тендерної документації, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Наголошуємо, що дані Закони не містять вимоги підписувати документи та пропозицію виключно КЕП! Також Ваша вимога суперечить змісту Постанови КМУ від 12 грудня 2023 р. № 1298, яка чітко передбачає можливість накладати на документи УЕП! Просимо пояснити, чому Замовником не передбачено накладення удосконаленого електронного підпису (УЕП)? Таке обмеження є дискримінацією і порушенням ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо внести відповідні зміни до документації, адже АМКУ і суди неодноразово підтверджували, що такі вимоги є дискримінаційними і суперечать Закону!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Повідомляємо, що згідно ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" Ви можете накладати на документи підписи як УЕП, так і КЕП.
Також, за бажанням, можете надати довідку в довільній формі про те, що Ви використовуєте для підпису документів виключно УЕП.
Якщо у Вас виникають певні сумніви чи проблеми з накладанням підписів - можете звернутись на технічну підтримку вашого електронного майданчика.
Також, за бажанням, можете надати довідку в довільній формі про те, що Ви використовуєте для підпису документів виключно УЕП.
Якщо у Вас виникають певні сумніви чи проблеми з накладанням підписів - можете звернутись на технічну підтримку вашого електронного майданчика.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІОГУМОС" |
144 501,00
UAH з ПДВ
|
140 135,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Конопельнюк Юлія Василівна |
146 510,00
UAH з ПДВ
|
140 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" |
161 700,00
UAH з ПДВ
|
152 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД" |
152 499,76
UAH з ПДВ
|
152 499,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІОГУМОС" #32923203 |
Переможець |
140 135,10
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 17:48
|
Договір. Торфобрикет. Ліцей1.pdf | укладений |
09 квітня 2025 17:48
|