Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення за кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 – Медичні матеріали (Рукавички медичні оглядові, НК:024:2023: 56286)
Очікувана вартість
4 240,00 UAH
UA-2025-03-21-012572-a 226bfe02292c445ea435a240ab5691b3
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Данілова

+380957322955 kirolc.fin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38435613
Вебсайт: https://kr.cdc.gov.ua/
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Тобілевича, будинок 24
Контактна особа: Тетяна Данілова
+380957322955
kirolc.fin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Фінансування

Закупівля за кошти: Глобальний фонд

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Оплата Товару здійснюється за рахунок субгранту, наданого відповідно до Договору № GF2025MC06/19 про надання субгранту від 21 січня 2025 року між Замовником та Державною установою «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України», на виконання програми Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні «Стійка відповідь на епідемії ВІЛ і ТБ в умовах війни та відновлення України», згідно з Угодою про надання гранту між Центром та Глобальним фондом від 19 грудня 2023 року № 3645», що реалізується Державною установою «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» за підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією. Оплата здійснюється без податку на додану вартість на підставі пункту 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України.
Постачальник повинен надати Замовнику разом з товаром документи, що підтверджують країну походження та якість товару (сертифікат якості виробника /декларацію відповідності/сертифікат відповідності), який належним чином зареєстрований в Україні. Товар повинен бути в упаковці з етикеткою, виконаною відповідно до вимог чинного законодавства українською мовою та інструкцією щодо використання українською мовою. У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою.
Місце поставки товару: 25006, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. М. Садовського, 40/9.
Постачальник поставляє товар своїм транспортом, або будь-яким перевізником вантажу (за умови якщо товар підлягає такому транспортуванню) та розвантажує товар своїми силами за місцем поставки (складські приміщення, місця зберігання товару). Фінансові витрати за поставку товару повністю несе Постачальник, у тому числі пересилання документів (договори, накладні, рахунки, тощо).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 пара
Рукавички оглядові, нестерильні, з нітрилу, без пудри, Розмір (ДСТУ EN 455-2:2015), L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вулиця М. Садовського, 40/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником товару здійснюється після його отримання відповідно до видаткових накладних (на кожну окрему партію поставки товару Постачальником надається окрема видаткова накладна), у строк не більше 30 календарних днів з дати постачання товару Оплата за Товар здійснюється без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Товар, що постачається на підставі Договору, оплачується Замовником без сплати податку на додану вартість у зв’язку зі звільненням даних операцій від оподаткування податком на додану вартість у відповідності до пункту 26 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, статті 7 Закону України «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 березня 2025 18:10
Проект договору рукавички ГРАНТ.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Розмір (ДСТУ EN 455-2:2015) Можливі значення:
  • L
  • Наявність пудри Ні
    Матеріал виготовлення Можливі значення:
  • Нітрил
  • Стерильність Ні

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 26 березня 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "Восток-Фарм" 3 439,24
    UAH
    3 439,24
    UAH
    Специфікація Документи
    ФОП "МАСЛЯННИКОВ ДМИТРО ЛЕОНІДОВИЧ" 3 840,00
    UAH
    3 840,00
    UAH
    Специфікація Документи
    ФОП "Фаєрман Ілона Юхимівна" 4 000,00
    UAH
    4 000,00
    UAH
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    25 березня 2025 19:52
    Електронний підпис
    25 березня 2025 19:52
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стерильність
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Матеріал виготовлення Нітрил
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Наявність пудри
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмір (ДСТУ EN 455-2:2015) L

    Публічні документи

    21 березня 2025 20:23
    Електронний підпис
    21 березня 2025 20:23
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стерильність
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Матеріал виготовлення Нітрил
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Наявність пудри
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмір (ДСТУ EN 455-2:2015) L

    Публічні документи

    23 березня 2025 20:22
    Електронний підпис
    23 березня 2025 20:22
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стерильність
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Матеріал виготовлення Нітрил
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Наявність пудри
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмір (ДСТУ EN 455-2:2015) L

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "Восток-Фарм"
    #35809661
    Переможець 3 439,24
    UAH
    26 березня 2025 10:54

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 26 березня 2025 10:54

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "Восток-Фарм"
    #35809661
    3 439,24
    UAH
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    09 квітня 2025 14:07
    Електронний підпис укладений
    28 березня 2025 16:16
    Договір 151.pdf укладений
    28 березня 2025 16:15

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 28 березня 2025 — 31 грудня 2025
    Сума оплати за договором: 3 439,24
    UAH