Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГІОЦ-25П_62_ВО Послуги з заправки та відновлення картриджів (Київське відділення)
Очікувана вартість
607 321,00 UAH
UA-2025-03-21-012371-a ● dc1006c2d31a447a9a549514a08da0e8
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081258 |
Вебсайт: | http://www.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка 21 |
Контактна особа: |
Скринецький Вадим Віталійович 380444650967 skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 12:22 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 12:22 |
Очікувана вартість: | 607 321,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 073,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897, з урахуванням Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 18 000,00 грн (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі _5_% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2840 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів (Київське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | *(для платників ПДВ) Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з наданим оригіналом рахунку-фактури та підписаних уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих послуг на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта здачі-приймання наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. При формуванні податкової накладної Виконавець у графі «Отримувач» повинен вказувати «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ», ФІЛІЯ «ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ». У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу in.gioc@uz.gov.ua повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.. (для неплатників ПДВ) Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. * при укладанні Договору пункти та абзаци за неналежністю платника податку на додану вартість можуть бути видалені. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 17:17 |
ТД картриджи Київ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 21 березня 2025 17:42
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:59
Шановний Замовнику! Зверніть, будь-ласка, увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме:п.1.4 Додатку №2 "На підтвердження виконання заданих вимог Учасник надає авторизаційний лист, виданий виробником витратних матеріалів або його офіційним дистрибʼютором, про те, що Учасник є авторизованим представником або офіційним партнером виробника або його офіційного дистрибʼютора. " Чому авторизаційний лист не може бути від імпортера тонера? Як бути тим потенційним учасникам, які співпрацюють з імпортерами тонеру та інших витратних матеріалів? Надання авторизаційного листа лише від виробника або його офіційного дистриб'ютора звужує коло учасників та є дискримінаційною вимогою. Враховуючи, що відповідно до п.28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст.22 Закону № 922, з урахуванням Особливостей № 1178 та відповідно до ч. 5 ст. 14, ч. 4 ст. 22 Закону № 922, приписів Особливостей № 1178, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, наполегливо просимо внести зміни до тендерної документації, додавши можливість надати авторизаційний лист від імпортера витратних матеріалів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне. Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація — це обов’язковий документ, який розробляє та затверджує Замовник з подальшим оприлюдненням на вебпорталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасників із виробниками продукції або їх офіційними дистриб’юторами чи представництвами широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщуються у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб’ютора чи представництва, виданий учаснику, свідчить про надання учасником гарантій поставки товару відповідної якості згідно вимог документації закупівлі та є документальним підтвердженням походження товарів (витратних матеріалів), що в свою чергу надає змогу замовнику бути впевненим, що запропоновані товари не є предметом будь-якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України щодо походження товарів з країн, стосовно яких діє Закон України «Про санкції», а також тимчасово окупованих територій, та мають легальне походження на території України. Водночас, вказана вимога захищає замовника від товарів (витратних матеріалів) незаконного обігу, контрафактної (підробленої) продукції, тобто надання учасником авторизаційного листа, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим представником або офіційним партнером виробника або його офіційного дистрибʼютора, є документальним підтвердженням, що товари (витратні матеріали) запропоновані учасником, є оригінальними, легально завезеними на територію України та стосовно яких сплачено податки та збори згідно законодавства (регулюється положеннями Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»). Окрім того, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» замовник як споживач має право на отримання продукції належної якості, що забезпечується встановленим статтею 6 вказаного Закону обов’язком учасника як продавця передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію та документи, які підтверджують належну якість продукції. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного дистрибʼютора, що виключає можливий дискримінаційний характер та забезпечує можливість проведення процедури відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним дистрибʼютором, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, у замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
щодо дискримінаційної вимоги
Дата подання: 25 березня 2025 17:15
Дата відповіді: 28 березня 2025 11:39
Дякуємо за відповідь! Але питання стосувалось не вимоги надання авторизаційного листа як такого, а саме надання авторизаційного листа від ВИРОБНИКА чи його офіційного представника. Поясніть чому не можуть бути надані авторизаційні листи від ІМПОРТЕРА витратних матеріалів???? Надання авторизаційного листа від ІМПОРТЕРА витратних матеріалів теж свідчить про надання учасником гарантій поставки товару відповідної якості згідно вимог документації закупівлі та є документальним підтвердженням походження товарів (витратних матеріалів), що в свою чергу надає змогу замовнику бути впевненим, що запропоновані товари не є предметом будь-якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України щодо походження товарів з країн, стосовно яких діє Закон України «Про санкції», а також тимчасово окупованих територій, та мають легальне походження на території України. Враховуючи що авторизаційний лист повинен бути від ВИРОБНИКА (чи його дистриб'ютора), а ІМПОРТЕРИ не зможуть брати участь у вашому тендері, то це як раз і є дискримінаційною вимогою, бо обмежує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, на Ваше звернення була надана розгорнута та змістовна відповідь, з метою уникнення отримання неякісних послуг вимоги тендерної документації прописані у повній відповідності до вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
530 717,00
UAH
|
530 717,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСІТІ" |
594 900,00
UAH
|
594 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Відхилено |
530 717,00
UAH
|
10 квітня 2025 16:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 19:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСІТІ" #37903380 |
Очікує рішення |
594 900,00
UAH
|
10 квітня 2025 16:54
|