Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку по вул.Єдності, 32А, м.Любомль, Ковельського району Волинської області.
Очікувана вартість
3 357 797,00 UAH
UA-2025-03-21-012196-a ● 3f643a67b53a449dbae9efad662df263
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Любомльський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02540031 |
Місцезнаходження: | 44301, Україна , Волинська обл., місто Любомль, вулиця Брестська,11 |
Контактна особа: |
Ільїна Ірина Миколаївна +380980886415 iruna3488@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 3 357 797,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 789,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку по вул.Єдності, 32А, м.Любомль, Ковельського району Волинської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44301, Україна, Волинська область, місто Любомль, вул.Єдності, 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 7 (семи) робочих (банківських) днів з дати підписання Актів приймання виконаних Робіт в межах Договірної ціни на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Акти приймання виконаних Робіт приймаються Замовником по мірі виконання Робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 16:55 |
ДКТ у редакції від 21 березня 2025 року.docx | |
21 березня 2025 16:55 |
додаток 1 у редакції від 21 березня 2025 року.docx | |
21 березня 2025 16:55 |
додаток 3 відомості про учасника у редакції від21 березня 2025 року.docx | |
21 березня 2025 16:55 |
додаток 4 тендерна пропозиція у редакції від 21 березня 2025 року.docx | |
21 березня 2025 16:55 |
додаток 6Перелік документіву редакції від 21 березня 2025 року.docx | |
21 березня 2025 16:55 |
додаток 5 проєкт договоруу редакції від21 березня 2025 року.docx | |
21 березня 2025 16:55 |
додаток 2 _2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЧАСТИНА 3 КРЕСЛЕННЯ План після ремонту.pdf | |
21 березня 2025 16:55 |
додаток 2 _1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЧАСТИНА 2 КРЕСЛЕННЯ План до ремонту.pdf | |
21 березня 2025 16:55 |
додаток 2 _3 технічне завдання частина 4 Відомість ресурсів до кошторису.pdf | |
21 березня 2025 16:55 |
додаток 2 _4 технічне завдання у редакції від 21 березня 2025 року частина 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Електронний підпис
Дата подання: 27 березня 2025 22:19
Дата відповіді: 28 березня 2025 15:26
Шановний замовнику!
Чи буде вважатися помилкою, якщо документи (листи, довідки, кошториси тощо) будуть подані в електронному вигляді з накладанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) на кожен документ окремо?
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» №2155-VIII від 05.10.2017 року, кваліфікований електронний підпис (КЕП) має таку ж юридичну силу, як власноручний підпис чи печатка.
Крім того, згідно з ч. 6 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, документи, що подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, підписуються КЕП або удосконаленим електронним підписом (УЕП). Отже, додаткове вимагання підпису або печатки на таких документах є неправомірним.
Просимо Вас надати роз’яснення щодо можливості подання документів у вказаному форматі та, у разі необхідності, внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо розясненя:Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Особливостями передбачено можливість здійснення закупівлі товарів з використанням електронного каталогу без обмеження граничних вартісних меж. Згідно оприлюдненої тендерної докмуентації: Під час використання електронної системи закупівель з
метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки
документи та дані створюються та подаються з
урахуванням вимог законів України «Про електронні
документи та електронний документообіг» та «Про
електронну ідентифікацію та електронні довірчі
послуги». Учасники процедури закупівлі подають
тендерні пропозиції у формі електронного документа чи
скан-копій через електронну систему закупівель.
Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду
вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для
читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути
підписана кваліфікованим електронним підписом
(КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і
електронні документи, потрібно накласти КЕП на
тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний
документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції
видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП
цієї організації, учаснику не потрібно накладати на
нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які
надані не у формі електронного документа (без КЕП на
документі), повинні містити підпис уповноваженої особи
учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів
та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у
разі використання) на кожній сторінці такого документа
(окрім документів, виданих іншими підприємствами /
установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати
документи (матеріали та інформацію), що подаються у
складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом
уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали
та інформація) надані у формі електронного документа
через електронну систему закупівель із накладанням
електронного підпису, що базується на кваліфікованому
сертифікаті електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті
центрального засвідчувального органу за посиланням
https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні
відображатися: прізвище та ініціали особи,
уповноваженої на підписання тендерної пропозиції
(власника ключа). Відтак, в тендерній документації чітко описані вимоги до документів, які повинні подаватися та як вони мають засвідчуватися, атже там вказано, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і
електронні документи, потрібно накласти КЕП на
тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний
документ окремо.
метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки
документи та дані створюються та подаються з
урахуванням вимог законів України «Про електронні
документи та електронний документообіг» та «Про
електронну ідентифікацію та електронні довірчі
послуги». Учасники процедури закупівлі подають
тендерні пропозиції у формі електронного документа чи
скан-копій через електронну систему закупівель.
Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду
вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для
читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути
підписана кваліфікованим електронним підписом
(КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і
електронні документи, потрібно накласти КЕП на
тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний
документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції
видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП
цієї організації, учаснику не потрібно накладати на
нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які
надані не у формі електронного документа (без КЕП на
документі), повинні містити підпис уповноваженої особи
учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів
та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у
разі використання) на кожній сторінці такого документа
(окрім документів, виданих іншими підприємствами /
установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати
документи (матеріали та інформацію), що подаються у
складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом
уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали
та інформація) надані у формі електронного документа
через електронну систему закупівель із накладанням
електронного підпису, що базується на кваліфікованому
сертифікаті електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті
центрального засвідчувального органу за посиланням
https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні
відображатися: прізвище та ініціали особи,
уповноваженої на підписання тендерної пропозиції
(власника ключа). Відтак, в тендерній документації чітко описані вимоги до документів, які повинні подаватися та як вони мають засвідчуватися, атже там вказано, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і
електронні документи, потрібно накласти КЕП на
тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний
документ окремо.
Проект договору
Дата подання: 27 березня 2025 22:24
Дата відповіді: 28 березня 2025 15:50
Шановний замовнику!
У тендерній документації міститься вимога щодо подання заповненого проєкту договору у складі тендерної пропозиції. Просимо пояснити правові підстави для такої вимоги, оскільки відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, учасник подає тендерну пропозицію, а укладення договору відбувається лише після визначення переможця.
Зазначена вимога може необґрунтовано обмежувати конкуренцію серед учасників, оскільки фактично змушує всіх учасників підписувати договір ще до моменту визначення переможця, що не передбачено законодавством.
Просимо надати роз’яснення щодо необхідності цієї вимоги або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь на ваше запитання:
Пункт 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника включити до складу тендерної документації проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Кінцевою метою проведення будь якої закупівлі є саме укладення договору, тому, подаючи пропозицію для участі в закупівлі, кожен добросовісний учасник повинен бути готовий укласти договір про закупівлю.
Зазначена вимога жодним чином не обмежує конкуренцію серед учасників, оскільки, вона заявлена до всіх учасників та не потребує від учасників додаткового часу та зусиль для її виконання.
Відповідно до пункту 2 розділу VI тендерної документації, Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 розділу VI тендерної документації, перераховані Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, які повністю відповідають Проєкту договору про закупівлю, викладеному в Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника має відповідати вимогам тендерної документації, які встановив замовник і підстав для внесення до неї змін замовник не вбачає
Пункт 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника включити до складу тендерної документації проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Кінцевою метою проведення будь якої закупівлі є саме укладення договору, тому, подаючи пропозицію для участі в закупівлі, кожен добросовісний учасник повинен бути готовий укласти договір про закупівлю.
Зазначена вимога жодним чином не обмежує конкуренцію серед учасників, оскільки, вона заявлена до всіх учасників та не потребує від учасників додаткового часу та зусиль для її виконання.
Відповідно до пункту 2 розділу VI тендерної документації, Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 розділу VI тендерної документації, перераховані Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, які повністю відповідають Проєкту договору про закупівлю, викладеному в Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника має відповідати вимогам тендерної документації, які встановив замовник і підстав для внесення до неї змін замовник не вбачає
Заробітня плата
Дата подання: 27 березня 2025 22:29
Дата відповіді: 28 березня 2025 15:49
Шановний замовнику!
Просимо надати роз’яснення щодо визначеного рівня заробітної плати, який закладено у кошторисній документації тендеру. Зокрема, чи є конкретний рівень заробітної плати, якого необхідно дотримуватися при формуванні пропозиції, та чи враховуються у розрахунку додаткові нарахування?
Відповідь: Надаємо роз’яснення щодо запитання:
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі, відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у додатку 2 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатка 2 до тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та інші вимоги до учасника.
Документація не містить окремих вимог до розміру заробітної плати, що має бути врахована учасниками в ціну пропозиції, у тому числі, не містить вимог щодо відповідності заробітної плати та будь-якого конкретного рівня заробітної плати, якого необхідно дотримуватися при формуванні пропозиції.
Кошторисна документація складена відповідно до кошторисних норм України (Настанова з визначення вартості будівництва з урахуванням змін №3) - розмір кошторисної заробітної плати-13707,89 гривень; - кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; - податок на додану вартість
Звертаємо Вашу увагу, що додатком 2 (1 частина) передбачено наступне:
3. Передбачені цією тендерною документацією та цим додатком роботи повинні відповідати вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», технічним умовам, проєктній документації та договору тощо, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проєктній документації та договору тощо. Кошторисні документи, які будуть надані підрядником до договору про закупівлю, повинні бути складені учасником з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо.
Враховуючи викладене, розрахунок заробітної плати в кошторисних документах повинен бути здійснений учасником відповідно до вимог тендерної документації, які встановив замовник.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі, відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у додатку 2 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатка 2 до тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та інші вимоги до учасника.
Документація не містить окремих вимог до розміру заробітної плати, що має бути врахована учасниками в ціну пропозиції, у тому числі, не містить вимог щодо відповідності заробітної плати та будь-якого конкретного рівня заробітної плати, якого необхідно дотримуватися при формуванні пропозиції.
Кошторисна документація складена відповідно до кошторисних норм України (Настанова з визначення вартості будівництва з урахуванням змін №3) - розмір кошторисної заробітної плати-13707,89 гривень; - кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; - податок на додану вартість
Звертаємо Вашу увагу, що додатком 2 (1 частина) передбачено наступне:
3. Передбачені цією тендерною документацією та цим додатком роботи повинні відповідати вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», технічним умовам, проєктній документації та договору тощо, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проєктній документації та договору тощо. Кошторисні документи, які будуть надані підрядником до договору про закупівлю, повинні бути складені учасником з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо.
Враховуючи викладене, розрахунок заробітної плати в кошторисних документах повинен бути здійснений учасником відповідно до вимог тендерної документації, які встановив замовник.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП РЕМ БУД |
3 238 279,69
UAH з ПДВ
|
3 238 279,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП РЕМ БУД #37319887 |
Рішення скасоване |
3 238 279,69
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 15:08
|
ПП РЕМ БУД #37319887 |
Очікує рішення |
3 238 279,69
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 15:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2025 15:43 |
Кінець періоду оскарження: | 21 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 21 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, |
Документи:
10 квітня 2025 15:43
|
Електронний підпис |
10 квітня 2025 15:41
|
протокол відміни.docx |