Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельно-монтажні роботи з розробкою науково-проектної документації стадії робоча документація (Р) по об’єкту: «Реконструкція будівель: поліклініки (літ. «А»), радіологічного корпусу (літ. «У»), лікувального корпусу клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К», головного входу прохідної № 1 (дві споруди) літ. «Д», «Е», господарчого корпусу № 3 (спорткомплекс) літ. «Р», пральні (літ. «Ф»), господарсько-адміністративного корпусу (літ. «Л»), господарського корпусу № 2 (гараж для легкових автомобілів, гараж для вантажних автомобілів) літ. «С», «Т», хірургічного корпусу з будівлею дизельної електростанції (літ. «1А» і «1Б»), архіву ренген плівок (в літ. «П»), складу для кисню (станція лікувальних газів) (літ. «Н»), трансформаторної підстанції (літ. «О»), ЦТП (центральний тепловий пункт) (літ. «Ц»), вузла теплообліку (літ. «М»), господарчого складу (літ. «Ш»), господарчого складу (літ. «Щ»), прохідної № 2, сміттєзбірника із 2-х секцій (літ. «Ч»), реставрація з пристосуванням під сучасні потреби: громадського будинку - клінічний корпус № 1 (літ. «Г»), лабораторного корпусу із конференц залом (клінічного профілю) (літ. «Б» і «В»), нове будівництво радіологічного центру із клінічним корпусом №3 під створення сучасної клінічної бази для лікування онкологічних захворювань Національного інституту раку на вул. Ломоносова, 33/43 у Голосіївському районі м. Києва» І-а черга будівництва 3, 5, 6, 7, 9, 10, 11 пускові комплекси, код ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Очікувана вартість
534 311 573,00 UAH
UA-2025-03-21-012101-a ● 940a4b591fce4d10a9acd247997c83c2
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Вебсайт: | https://unci.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 03032, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43 |
Контактна особа: |
Едуард Оскольський +380506421030 eduard.oskolskyy@unci.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 11:36 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 11:36 |
Очікувана вартість: | 534 311 573,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 671 557,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,2% від очікуваної вартості): 1 068 623,14 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно). Строк дії банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції Учасника (не менше 120 календарних днів) (включно) із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання визначено в оголошенні процедури закупівлі). В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Електронна банківська гарантія повинна відповідати Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» України від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Електронна банківська гарантія надається учасником у відповідності до Форми та Вимог, наведених у Додатку 1 до цієї тендерної документації (додаток 1 містить інструкцію щодо складання електронної банківської гарантії). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Реквізити* замовника у випадку стягнення забезпечення тендерної пропозиції (У разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону та Особливостями, реквізити можуть бути уточнені, а банк-гарант в майбутньому повинен це врахувати при перерахуванні коштів до бюджету): Отримувач: Державне некомерційне підприємство «Національний інститут раку» Код ЄДРПОУ: 02011976 Реєстраційний рахунок: UA883223130000026008000054527 Банк отримувача: АТ «Укрексімбанк» МФО банку: 322313 ІПН 020119726092 *Дані реквізити не зазначаються в тексті гарантії виданої банком!!! |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1068623.14 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 робота
Будівельно-монтажні роботи з розробкою науково-проектної документації стадії робоча документація (Р) по об’єкту: «Реконструкція будівель: поліклініки (літ. «А»), радіологічного корпусу (літ. «У»), лікувального корпусу клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К», головного входу прохідної № 1 (дві споруди) літ. «Д», «Е», господарчого корпусу № 3 (спорткомплекс) літ. «Р», пральні (літ. «Ф»), господарсько-адміністративного корпусу (літ. «Л»), господарського корпусу № 2 (гараж для легкових автомобілів, гараж для вантажних автомобілів) літ. «С», «Т», хірургічного корпусу з будівлею дизельної електростанції (літ. «1А» і «1Б»), архіву ренген плівок (в літ. «П»), складу для кисню (станція лікувальних газів) (літ. «Н»), трансформаторної підстанції (літ. «О»), ЦТП (центральний тепловий пункт) (літ. «Ц»), вузла теплообліку (літ. «М»), господарчого складу (літ. «Ш»), господарчого складу (літ. «Щ»), прохідної № 2, сміттєзбірника із 2-х секцій (літ. «Ч»), реставрація з пристосуванням під сучасні потреби: громадського будинку - клінічний корпус № 1 (літ. «Г»), лабораторного корпусу із конференц залом (клінічного профілю) (літ. «Б» і «В»), нове будівництво радіологічного центру із клінічним корпусом №3 під створення сучасної клінічної бази для лікування онкологічних захворювань Національного інституту раку на вул. Ломоносова, 33/43 у Голосіївському районі м. Києва» І-а черга будівництва 3, 5, 6, 7, 9, 10, 11 пускові комплекси, код ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2027
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 14 | Банківські | 90 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
досвід ГІП та ГАП
Дата подання: 01 квітня 2025 14:58
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:34
Який саме досвід повинен бути у головного інженера проекту (ГІП) та головного архітектора проекту (ГАП)? На об'єктах закладів охорони здоров'я? чи на будь-яких класу наслідків СС3?
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Пунктом 3.9. однозначно зазначено, що учасник в складі пропозиції надає довідку про наявності досвіду в ГІПа та ГАПа виконання аналогічних робіт предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3).
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Пунктом 3.9. однозначно зазначено, що учасник в складі пропозиції надає довідку про наявності досвіду в ГІПа та ГАПа виконання аналогічних робіт предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3).
Щодо ліцензійних програмних комплексів
Дата подання: 01 квітня 2025 17:11
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:35
Враховуючи вимоги тендерної документації щодо наявності ліцензійного комплексу для об’ємного проектування, зокрема, програмного забезпечення Revit або ArchiCAD (не менше 1 одиниці), чи буде вважатися відповідністю, якщо учасник надасть інше програмне забезпечення, таке як AutoCAD або SketchUP Pro, що забезпечує виконання функцій об'ємного проектування відповідно до технічних вимог тендеру?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Якщо учасник надасть інше програмне забезпечення, таке як AutoCAD або SketchUP Pro (наявність ліцензійного програмного забезпечення до даних програм), це не буде вважатися відповідністю, так як згідно Кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) учасник процедури закупівлі надає в складі пропозиції довідку за формою 1, в якій зокрема гарантує наявність ліцензійних комплексів Revit або ArchiCAD, які дають можливість об’ємного проектування.
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Якщо учасник надасть інше програмне забезпечення, таке як AutoCAD або SketchUP Pro (наявність ліцензійного програмного забезпечення до даних програм), це не буде вважатися відповідністю, так як згідно Кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) учасник процедури закупівлі надає в складі пропозиції довідку за формою 1, в якій зокрема гарантує наявність ліцензійних комплексів Revit або ArchiCAD, які дають можливість об’ємного проектування.
щодо аналогічого договору
Дата подання: 01 квітня 2025 17:13
Дата відповіді: 03 квітня 2025 12:18
Шановний Замовнику!
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зокрема, один із таких критеріїв стосується наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
В пункті 3.15 тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції до кожного аналогічного договору повинен надати:
• акт готовності закінчених будівництвом будівель та споруд до експлуатації щодо кожного аналогічного договору, який зазначено в довідці згідно вимог п. 3.13;
• сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів не менше ніж до одного з зазначених в довідці згідно вимог п. 3.13 аналогічних договорів.
Учасник вважає, що вимога щодо надання підтверджуючих документів про прийняття об'єкта в експлуатацію є дискримінаційною і порушує права потенційних учасників. Зокрема, жоден із зазначених договорів не передбачає обов'язку учасника щодо оформлення та надання документів про прийняття об'єкта в експлуатацію. Також не покладає обов'язків на замовника забезпечити надання таких документів учаснику.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461, саме замовник відповідає за оформлення документів щодо прийняття об'єкта в експлуатацію і подає їх до відповідного органу, а також самостійно оформляє декларацію про готовність об'єкта до експлуатації. Тобто, навіть коли роботи за договором виконано, об'єкт не обов'язково здається в експлуатацію, оскільки це залежить від волі замовника, а не підрядника.
У зв'язку з цим, вимога Замовника про надання підтверджуючих документів, що підтверджують прийняття об'єкта в експлуатацію, є недоцільною, оскільки вона фактично залежить від зовнішніх факторів — волі замовника, який сам вирішує, чи подавати документи до органу для прийняття об'єкта в експлуатацію. Учасник не може контролювати цей процес, тому така вимога обмежує рівні умови для всіх учасників.
Для підтвердження виконаних робіт достатнім є надання таких документів, як акти КБ-2в і КБ-3, які містять детальний опис виконаних робіт, а також листи-відгуки від замовників, що підтверджують належне виконання договорів. Такі документи дозволяють Замовнику переконатися в якості та своєчасності виконання робіт без необхідності вимагати документи, що стосуються введення об'єкта в експлуатацію, що знаходяться поза контролем учасника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частина четверта цієї ж статті передбачає, що замовники не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо вашу увагу на рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 20283-р/пк-пз від 19.12.2024 та № 2218-р/пк-пз від 13.02.2025, в яких було зазначено, що вимоги до надання учасниками документів про введення об'єктів в експлуатацію порушують статті 5 та 22 Закону, що стосуються недискримінації та рівного ставлення до учасників.
У зв'язку з вищезазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо надання документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, оскільки це створює дискримінаційні умови для учасників і обмежує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
загальне звернення
Дата подання: 01 квітня 2025 17:14
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:36
Відповідно до вимог тендерної документації, в пункті 3.15 зазначено, що учасник повинен надати звіт про виконання договору, якщо закупівля здійснювалась відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також якщо звіт про виконання договору оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua. У разі укладення договору з комерційним замовником, коли закупівля не є публічною і звіт про виконання договору не публікується в системі Prozorro, просимо уточнити, як учаснику слід підтверджувати виконання аналогічних договорів. Чи буде достатнім надання інших документів, таких як акти виконаних робіт, листи-відгуки від замовників або інші підтверджуючі документи, якщо звіт про виконання договору не оприлюднений у системі Prozorro?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Абзацом 3 пункту 3.15. чітко визначено, що на підтвердження інформації, зазначеній учасником у формі 5 пункту 3.13. розділу ІІІ до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції до кожного аналогічного договору надає скан-файл звіту про виконання договору про закупівлю у разі, якщо закупівля здійснювалась відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua оприлюднений звіт про виконання договору.
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Абзацом 3 пункту 3.15. чітко визначено, що на підтвердження інформації, зазначеній учасником у формі 5 пункту 3.13. розділу ІІІ до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції до кожного аналогічного договору надає скан-файл звіту про виконання договору про закупівлю у разі, якщо закупівля здійснювалась відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua оприлюднений звіт про виконання договору.
досвід виконання робіт з проектування
Дата подання: 01 квітня 2025 17:25
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:37
Просимо уточнити, чи необхідно відображати аналогічний договір, що підтверджує досвід виконання робіт з проектування, у довідці про аналогічні договори, яка подається в складі тендерної пропозиції? Також просимо роз'яснити, чи потрібно підтверджувати повне виконання цього договору, і якщо так, то якими саме документами (наприклад, актами виконаних робіт, листами відгуків від замовника чи іншими підтверджуючими документами)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до форми 5 пункту 3.13 додатку 1 до тендерної документації визначено вичерпний перелік інформації, який необхідно відобразити в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Також, пунктами 3.14.-3.15. визначено перелік підтверджуючих документів, які необхідно подати учасником для підтвердження повного виконання договору.
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до форми 5 пункту 3.13 додатку 1 до тендерної документації визначено вичерпний перелік інформації, який необхідно відобразити в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Також, пунктами 3.14.-3.15. визначено перелік підтверджуючих документів, які необхідно подати учасником для підтвердження повного виконання договору.
досвід ГІП та ГАП
Дата подання: 01 квітня 2025 17:26
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:38
Просимо пояснити необхідність надання копій наказів про призначення головним інженером проекту (ГІП) та головним архітектором проекту (ГАП), якщо для підтвердження наявності досвіду проектування зазначених працівників надаються експертні звіти, в яких вже міститься відповідна інформація щодо їх участі в проектах. Чи можна вважати експертні звіти достатніми для підтвердження досвіду, або вимога щодо надання копій наказів є обов'язковою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Необхідність надання копій наказів про призначення головним інженером проекту (ГІП) та головним архітектором проекту (ГАП) додатково підтверджує зазначену інформацію учасником під час подання тендерної пропозиції, учасник не обґрунтовує неможливість подання зазначеної інформації.
Достатнім підтвердженням буде надання документів та/або інформації, яка встановлена вимогами замовника відповідно до вимог тендерної документації
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Необхідність надання копій наказів про призначення головним інженером проекту (ГІП) та головним архітектором проекту (ГАП) додатково підтверджує зазначену інформацію учасником під час подання тендерної пропозиції, учасник не обґрунтовує неможливість подання зазначеної інформації.
Достатнім підтвердженням буде надання документів та/або інформації, яка встановлена вимогами замовника відповідно до вимог тендерної документації
стосовно визначення аналогічного договору
Дата подання: 01 квітня 2025 21:44
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:39
Шановний Замовнику!
Просимо роз'яснити, що в розумінні Замовника мається на увазі під визначенням «об'єкт громадського призначення». Чи включає це тільки об'єкти, які безпосередньо використовуються для надання послуг громадянам (наприклад, будівлі та приміщення, які призначені для розміщення закладів, підприємств, організацій, що надають послуги фізичним особам або юридичним особам, які обслуговують населення чи громаду), чи також інші типи об'єктів, пов'язані з діяльністю, що має суспільне значення, наприклад, інфраструктурні об'єкти, енергетичні, транспортні чи інші об'єкти?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Згідно ДБН В.2.2-9:2018 «ГРОМАДСЬКІ БУДИНКИ ТА СПОРУДИ» об'єкт громадського призначення – це загальна назва будівель і приміщень, які призначені для розміщення закладів, підприємств, організацій, які надають послуги фізичним особам (населенню) або юридичним особам (громаді та державі). Перелік основних груп будівель та приміщень громадського призначення приведено в Додатку А ДБН В.2.2-9:2018
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Згідно ДБН В.2.2-9:2018 «ГРОМАДСЬКІ БУДИНКИ ТА СПОРУДИ» об'єкт громадського призначення – це загальна назва будівель і приміщень, які призначені для розміщення закладів, підприємств, організацій, які надають послуги фізичним особам (населенню) або юридичним особам (громаді та державі). Перелік основних груп будівель та приміщень громадського призначення приведено в Додатку А ДБН В.2.2-9:2018
кваліфікація персоналу
Дата подання: 01 квітня 2025 21:55
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:40
Згідно з вимогами тендерної документації, для підтвердження кваліфікації головного інженера вимагається диплом про повну вищу освіту за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія», «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво». Чи буде вважатися відповідністю освіта головного інженера, здобута за напрямком «промислове і цивільне будівництво», якщо ця спеціальність має аналогічну спрямованість щодо кваліфікаційних вимог тендеру?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 3.6. додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на головного інженера – диплом про повну вищу освіту в повному обсязі за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» або «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво» (може бути зазначений напрям (галузь знань) з іншими назвами, але за аналогічним напрямом освіти).
Під час подачі тендерних пропозицій замовник не проводить оцінку можливих документів учасника.
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 3.6. додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на головного інженера – диплом про повну вищу освіту в повному обсязі за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» або «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво» (може бути зазначений напрям (галузь знань) з іншими назвами, але за аналогічним напрямом освіти).
Під час подачі тендерних пропозицій замовник не проводить оцінку можливих документів учасника.
стосовно терміну подання тендерних пропозицій
Дата подання: 01 квітня 2025 22:03
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:41
Шановний Замовнику!
Просимо пояснити, на який термін подання пропозицій орієнтуватися учаснику, у разі розбіжності інформації між тендерною документацією та оголошенням про проведення відкритих торгів? Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 Порядку розміщення розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082 встановлено, що у разі, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Просимо привести у відповідність тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Враховуючи, положення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 в якому зазначено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів – кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який зазначено в електронних полях - по 05-04-2025, 02:00, можете орієнтуватися на цю дату, також варто зазначити, що дана розбіжність не впливає на подання документів тендерної пропозиції, а строк подачі є навіть більшим ніж зазначено в тендерній документації.
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне:
Враховуючи, положення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 в якому зазначено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів – кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який зазначено в електронних полях - по 05-04-2025, 02:00, можете орієнтуватися на цю дату, також варто зазначити, що дана розбіжність не впливає на подання документів тендерної пропозиції, а строк подачі є навіть більшим ніж зазначено в тендерній документації.
аналогічне виконання
Дата подання: 04 квітня 2025 16:27
Дата відповіді: 07 квітня 2025 09:18
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації вважається - виконаний договір в повному обсязі, предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту будівель, реконструкції будівель, реставрації будівель, нового будівництва будівель, за класом наслідків СС3 площею не менше 5.000,00 (п’яти) тисяч квадратних метрів. Яким чином потрібно підтвердити площу аналогічного об'єкту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше звернення, повідомляємо, що замовник самостійно буде перевіряти відповідність даного критерію в межах законодавства в сфері публічних закупівель, разом з тим, звертаємо увагу, що відповідно до законодавства щодо здійснення публічних закупівель, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД" |
534 300 500,00
UAH з ПДВ
|
390 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
468 000 000,00
UAH з ПДВ
|
439 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
512 939 110,08
UAH з ПДВ
|
512 939 110,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД" #32753517 |
Відхилено |
390 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" #21650831 |
Очікує рішення |
439 998 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:30
|